Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان در ارتباط با پیگیری خواسته‌های کارگران معادن کرمان که طی چند روز متوالی با برگزاری تجمع خواستار رسیدگی به مشکلات حقوقی و بیمه‌ای خود بودند، اظهار داشت: با پیگیری‌های متعدد انجام شده کارفرما مکلف شده که افزایش حقوق را در نیمه دوم سال داشته باشند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان با بیان اینکه حدود 6 معدن به تعداد یک‌هزار و 700 نفر طی چند روز اعتراض داشتند و شرایط هر کدام نیز با هم تفاوت دارد، افزود: جلسات متعددی در استان گذاشته شد کمیسیون‌های و تخصصی کارگری تشکیل و افزایش حقوق، مشکلات مالیاتی و بیمه‌ای کارگران مطرح و بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: مقرر شد هر معدن با مدیران معادن توافق داشته باشد تا افزایش حقوق با توجه به شرایط کارگران را داشته باشد و بین کارگر و کارفرما توافقنامه امضا شده و اداره کار هم ناظر توافق است.

اسماعیلی در خصوص برخی خواسته‌های قانونی کارگران از جمله ضریب 2 گفت: این موارد در دست استان نیست که پیشنهاد و به نمایندگان مجلس منتقل شده که در صورت اصلاح در قانون و اعمال اطلاع‌رسانی می‌شود.

به گزارش فارس، «درخواست همسان‌سازی حقوق کارگران معادن شمال کرمان» از سوژه‌های ثبت شده در فارس من برای رفع مشکلات و برطرف کردن مطالبات آنها بود.

انتهای پیام/3388/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: کارگران کرمان افزایش حقوق رفاه اجتماعی افزایش حقوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۱۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد

تین نیوز

استاندار اردبیل گفت: راه آهن اردبیل – میانه مراحل پایانی خود را سپری می کند و قرار است نیمه اول امسال به بهره برداری برسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری ریل نیوز، سید حامد عاملی در دومین گردهمایی بازنشستگان و پیشکسوتان آموزش و پرورش به تکمیل زیرساخت ها در تولید ثروت مردم استان اردبیل اشاره و تصریح کرد: مهمترین زیرساخت ارتباطات زمینی، هوایی و ریلی است که راه آهن اردبیل – میانه بعد از سال ها نتظار مردم در نیمه اول امسال تکمیل و افتتاح خواهد شد.

استاندار اردبیل ضرورت اتصال راه آهن اردبیل به پارس آباد و وصل شدن به روسیه و حرکت تا هلسینکی را یادآور شد و بیان کرد: این توسعه ریلی می تواند استان اردبیل را به چهارراه اقتصادی تبدیل کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد
  • کار کارگران باید پیوست ایمنی داشته باشد
  • کوچ پرستاران از بخش دولتی به خصوصی
  • بی‌توجهی به مشکلات معیشتی کادر درمان سلامت را به مخاطره می‌اندازد/ دولت توان افزایش حقوق پرستاران را ندارد
  • کارگران نساجی بروجرد در انتظار حل مشکلات کارخانه
  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی
  • مراکز خدمات رسان تفریحی کارگران افزایش می‌یابد
  • یک فعال کارگری : دولت رئیسی هم نه تنها مشکلی از مشکلات کارگران حل نکرد، بلکه روز به روز به مشکلات آنها اضافه کرد
  • متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از مطالبات جدی خانه کارگر است
  • وابستگی اقتصاد به بانک‌ها چالش‌آفرین است