Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارسلان شکری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پل ها شامل گلستانه و عابر پیاده قزل عاشق ارومیه، قزل آغل الند و مهلذان خوی، پوش آباد اشنویه، داش تیمور مهاباد و بناویله سردشت است.

وی اضافه کرد: پل های گلستانه ارومیه و مهلذان خوی پیشرفت بسیار زیادی دارند و به همین علت، تردد در این ۲ پل آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ادامه داد: همچنین در حال حاضر، چهار مورد دیوار حائل برای محورهای جاده ای سطح استان و ۱۲ پروژه تکمیل و احداث ساختمان راهدارخانه ها در حال اجراست.

 به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی ۱۲ هزار کیلومتر جاده دارد که هشت هزار و ۵۰۰ کیلومتر جاده ای و سه هزار و ۵۰۰ کیلومتر اصلی، فرعی و بزرگراه است.

برچسب‌ها آذربایجان غربی ارومیه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ارومیه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی آذربایجان غربی ارومیه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی آذربایجان غربی جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۲۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در  این مراسم گفت: ترویج فرهنگ معارف قرآنی و اندیشه های اسلامی در جامعه و انتقال آن به نسل جوان بسیار مهم است .

حجت الاسلام امامی افزود: برای تحقق این اهداف حمایت همه جانبه از جامعه قرآنی امری اجتناب ناپذیری است.

 

 

 

دیگر خبرها

  • غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه
  • آذربایجان‌شرقی منتظر خبرهای خوب در حوزه راه است
  • وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی در محورهای بزرگراهی آذربایجان غربی ​
  • تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه
  • به صدا درآمدن زنگ خطر انقراض ۵۰ گونه گیاه دارویی وخوراکی درآذربایجان غربی
  • ساخت ۵۰۰ کیلومتر راه درآذربایجان غربی دردولت سیزدهم
  • دریاچه ارومیه جان تازه می‌گیرد؟
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • توزیع کالا درآذربایجان غربی نیازمند مدیریت است