Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، نادر ثناگو مطلق، مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: سیستم اعلام حریق هوشمند شامل مراکز کنترل اعلام حریق آدرس پذیر، آشکار ساز دودی، آشکار ساز حرارتی، آژیر فلاشر، شاسی اعلام حریق آدرس پذیر و ماژور‌های مربوطه است که توسط بخش خصوصی مستقر در این منطقه در حال تولید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با بیان این که حدود هفت کشور در دنیا تولید کننده این سیستم به صورت کامل هستند، افزود: سیستم اعلام حریق هوشمند آدرس پذیر برای  طرح های بسیار بزرگ استفاده که به خوبی قابلیت شناسایی نقطه حریق را دارد.

ثناگو مطلق با بیان این که این مجموعه از نخستین شرکت‌ها در کشور است که موفق به ساخت این محصول شده، گفت: ظرفیت تولی اسمی این شرکت سالیانه ۱۵۰ هزار قطعه است، این در حالی است که این در صورت تامین مواد اولیه و تجهیزات ظرفیت تولید آن به ۳۰۰ هزار قطعه در سال نیز خواهد رسید.

او با بیان این که با افزایش تولیدات توسط این شرکت زمینه برای صادرات محصول نیز فراهم می‌شود، افزود: با تولید سیستم اعلام حریق هوشمند آدرس پذیر توسط تولید کننده داخلی از خارج شدن میلیون‌ها دلار ارز از کشور جلوگیری می‌شود.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: این سیستم با تکیه بر توان داخلی و بهره گیری از ظرفیت متخصصان کشورمان بومی سازی که بخش زیادی از نیاز کشور به واردات این محصول را رفع می‌کند.

انتهای پیام /ر .ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرودگاه بین المللی اعلام حریق منطقه ویژه اقتصادی آدرس پذیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۲۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «نقش ما» وارد بازار نشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «نقش ما» با موضوع واکاوی جهش تولید با مشارکت مردم نوشته امیرحسین طالب علی به‌تازگی توسط منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان منتشر و روانه بازار نشر شده است.

نویسنده در این کتاب تلاش کرده به بررسی مفهوم جهش تولید در حوزه‌های مختلف، نقش مردم در پیشبرد آن و راهکارها و راهبردهای مختلف برای افزایش جهش تولید در کشور بپردازد.

کتاب مورد اشاره ۵ فصل را درباره مفهوم جهش تولید با مشارکت مردم، اهمیت جهش تولید در توسعه اقتصادی کشور، تحولات اقتصادی و اجتماعی مؤثر بر جهش تولید، فرصت‌ها و چالش‌های جهش تولید در ایران و نقش مناطق ویژه اقتصادی ایران در جهش تولید شامل می‌شود.

این‌کتاب در ۸۰ صفحه چاپ شده است.

کد خبر 6091109 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • بازگشت ۱۲۰۰ کارگر استان بوشهر به اشتغال
  • جشن روز کارگر در بوشهر برگزار شد
  • کسب رتبه برتر در حوزه عمران و زیربنایی توسط منطقه آزاد چابهار
  • بنادر هوشمند، راهی برای آینده روشن
  • وزیر دفاع پیام صادر کرد
  • برقراری و تامین امنیت ورزشگاه‌ها با استفاده از دوربین‌های هوشمند پلیس
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • کتاب «نقش ما» وارد بازار نشر شد