Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، جلسه شورای فرهنگ عمومی کوهبنان با حضور امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، رئیس دفتر نماینده مردم در مجلس، فرمانده انتظامی کوهبنان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان و سایر اعضا در محل حسینیه محبان ولایت حوزه شهری سپاه پاسداران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین سالاری فرماندار کوهبنان گفت: باید تمام افراد در طرح واکسیناسیون شرکت کنند تا هر چه زودتر شاهد انجام فعالیت‌های اجتماعی باشیم.

اوافزود: بر اساس تصمیم ستاد ملی و استانی کرونا مراسم ۱۳ آبان باید به صورت اجتماع در فضای باز صورت بگیرد لذا راهپیمایی نداریم البته مراسم یوم الله ۱۳ آبان با فاصله گذاری اجتماعی انجام خواهد شد.

حجت الاسلام سید ابوحامد روح الامینی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کوهبنان گفت: باید برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت در شهرستان در هفته وحدت مورد توجه باشد در حالی که شناخت وحدت و ابعاد برای خودمان از اهمیت والایی برخوردار است.

اوافزود: در هر فعالیت و حرکتی باید معرفت و بصیرت خود را افزایش دهیم در این مورد کتب مورد نظر خصوصا کتبی که به وسیله مقام معظم به رشته تحریر در آمده را مطالعه کنیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کوهبنان بیان داشت: از ابتدای هفته وحدت برنامه ریزی شده تا هر شب مراسم جشن در یکی از مساجد شهرستان با رعایت مسائل بهداشتی برگزار شود.

اوافزود: غبار روبی قبور مطهر شهدا، برگزاری پویش پیامبر منادی وحدت، برگزاری نمایشگاه پوستر، برپایی ایستگاه‌های شادی، اهدای گل به مردم و تزئین خیابان‌ها در هفته وحدت باید مد نظر باشد.

حجت الاسلام روح الامینی گفت: برگزاری مسابقه تفسیر سوره محمد باید برنامه ریزی شود تا به صورت عمومی در هفته وحدت هر سال برگزار شود.

انتهای پیام /ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی هفته وحدت هفته وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۳۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت

به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی ساعت ۷ صبح امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با عنوان "پویش سلامتی را قدم بزن" و باشعار "سلامت خانواده، غذای سالم و ورزش همگانی" برگزار شد.

بیشتر بخوانید

برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد

این همایش با مشارکت دستگاه‌های اجرایی، از ستاد دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد واقع در بلوار کاشانی برگزار شد.

برپایی ایستگاه سلامت غربالگری فشارخون و دیابت، ایستگاه نقاشی ویژه کودکان، ایستگاه مشاوره سلامت روان و جوانی جمعیت، تجلیل از خانواده ها، اجرای حرکات نمایشی باحضور ورزشکاران حرفه ای، اجرای موسیقی زنده، ورزش صبحگاهی، قرعه کشی و اهدای جوایز از برنامه‌های جانبی این همایش بود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان همدان
  • اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در زنجان
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • برگزاری ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل
  • ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود