Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار دانشگاه و آموزش ایرنا، در این شناسنامه آزمون ظرفیت پذیرش در تمامی دوره های مورد پذیرش بدون در نظر گرفتن ظرفیت پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی: ۱۳۷۰۱۸ نفر اعلام شده است.

آمار ثبت‌نام‌کنندگان ‌برای‌ آزمون‌ کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ نسبت ‌به‌آمار داوطلبان‌آزمون ‌سال ۱۳۹۹، تعداد  ۱۰ هزار و ۹۵۷ نفر کمتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد کل رشته‌های امتحانی، ۱۳۱ کد رشته امتحانی بود و آزمون طی سه نیم روز از چهارشنبه ششم تا روز جمعه هشتم  مرداد در ۳۶۷ حوزه امتحانی اصلی و ۱۴۱۸ حوزه فرعی در ۱۷۹ شهرستان مختلف کشور برگزار شد.

استخراج و اعلام فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ در روز سه شنبه ۲۷ مهرماه ۱۴۰۰ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.

کارنامه نتایج نهایی آزمون حاوی رتبه متقاضی و آخرین رتبه پذیرفته شده در هریک از کدرشته های انتخابی و در سهمیه مربوطه، در روز  سه شنبه چهارم آبان روی سایت سازمان سنجش منتشر می شود.  

براساس اعلام سازان سنجش، به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواست ها، متقاضیان درصورت داشتن هرگونه سوال و یا اعتراض به مندرجات کارنامه نتایج نهایی می توانند حداکثر تا تاریخ 11 آبان به سامانه پاسخگویی اینترنتی مندرج در درگاه سازمان سنجش آموزش کشور  به نشانی https://request.sanjesh.org  مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت کنند.

 پس از انتشار کارنامه نتایج نهایی آزمون، داوطلبانی که در انتخاب رشته های خود  مدعی اشتباه  بوده و متقاضی معرفی به اولویت انتخابی بعدی که در آن نمره دارند، لازم است اطلاعیه اشتباه در انتخاب رشته منتشر شده در  امروزدرگاه سازمان سنجش را مطالعه کرده و درخواست های خود را منحصراً از طریق آدرس سایت سازمان سنجش  و حداکثر تا تاریخ 11 آبان ۱۴۰۰ به سازمان ارسال کنند،  نتیجه بررسی تا تاریخ ۳۰ آبان بصورت پیامک به متقاضیان ارسال می شود.

برچسب‌ها آزمون دانشگاه آزاد اسلامی سازمان سنجش آموزش کشور كارشناسی ارشد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آزمون دانشگاه آزاد اسلامی سازمان سنجش آموزش کشور آزمون دانشگاه آزاد اسلامی سازمان سنجش آموزش کشور كارشناسی ارشد سازمان سنجش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۳۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ در نیمه مرداد منتشر می‌شود

رئیس سازمان سنجش گفت: کارنامه اولیه کنکور نیمه مرداد منتشر می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، عبدالرسول پور عباس؛ رئیس سازمان سنجش درباره برگزاری نوبت اول کنکور 1403 گفت: تعداد 660 هزار نفر متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان هستند و داوطلبان متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان باید به سوالات دفترچه مخصوص فرهنگیان  پاسخ دهند.

دستگیری 18 مدعی فروش سؤالات کنکور در تهران

وی افزود: داوطلبان کنکور علاوه بر نوبت اردیبهشت می‌توانند در نوبت تیر ماه هم شرکت کنند، نمرات کنکور 1402 نیز همچنان معتبر است بنابراین در مرحله انتخاب رشته برای داوطلب 4 نمره وجود دارد.
 
رئیس سازمان سنجش درباره زمان اعلام نتیجه اولیه کنکور 1403 گفت: کارنامه اولیه کنکور در نیمه مرداد اعلام می‌شود و چند روز پس از آن انتخاب رشته آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ سه‌شنبه منتشر می‌شود
  • دفترچه آزمون گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • دفترچه سوالات کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • تلاش سازمان سنجش برای تحقق عدالت آموزشی در کشور
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ در نیمه مرداد منتشر می‌شود
  • کنکور ۱۴۰۳ شروع شد | نتایج اولیه در این تاریخ منتشر می‌شود
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند