Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@03:02:46 GMT

دعوت از آژانس های مسافرتی برای حضور در اکسپوی دوبی

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۳۴۲۷۹

دعوت از آژانس های مسافرتی برای حضور در اکسپوی دوبی

به گزارش خبرنگار مهر، حرمت الله رفیعی رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران در نامه‌ای به شرکت‌ها و دفاتر خدمات مسافرتی نوشت برگزاری رویداد بزرگ اکسپو، بستری برای معرفی هرچه بهتر توانمندی‌های کشورها در همه عرصه‌های علمی، صنعتی، تجاری و خصوصاً گردشگری است. در این راستا انجمن به نمایندگی از طرف وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با توجه به مدت شش ماهه اکسپوی دبی و جهت بهره برداری حداکثری و تبلیغات، اقدام به واگذاری قسمتی از فضای پاویون جمهوری اسلامی ایران به صورت رایگان به متولیان این صنعت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین با توجه به ضیق وقت خواهشمند است در صورت تمایل به استفاده از این فرصت استثنایی، آمادگی خود را اعلام کنید.

کد خبر 5331180 فاطیما کریمی

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت میراث فرهنگی آژانس های مسافرتی شورای شهر تهران شهرداری تهران ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش کمیته امداد امام خمینی قوه قضاییه هلال احمر جمهوری اسلامی ایران عزت الله ضرغامی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهر تهران میراث فرهنگی مهدی چمران گردشگری بازگشایی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۴۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قروه

 معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل کردستان در مراسم افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان قروه اظهار کرد: کاهش مراجعه به دستگاه قضائی، تسریع در رسیدگی به پرونده و صرفه جویی در وقت و هزینه، افزایش کارآمدی نظام قضائی کشور با افزایش نسبی سرعت، دقت و کیفیت و استفاده شهروندان از فرصت‌های برابر با رفع موانع اداری از اهداف توسعه دفاتر خدمات الکترونیک قضائی است.

علی رشیدی افزود: تکریم ارباب رجوع باید از اولویت‌های کاری دفاتر خدمات الکترونیک قضایی باشد و بر همکاری هر چه بیشتر دادگستری‌ها با دفاتر خدمات الکترونیک قضایی تأکید کرد.

 این دفتر به آدرس شهرستان قروه، خیابان شریعتی، بعد از سه راه طالقانی، جنب فروشگاه افق کوروش به شهروندان قروه خدمات قضایی ارایه می‌کند.

درحال حاضر چهل و سه دفتر خدمات الکترونیک قضایی در استان کردستان وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قروه
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در جزیره قشم
  • شیوه‌نامه خدمات غیرحضوری دفاتر اسناد رسمی تصویب شد
  • مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به اصفهان سفر می‌کند
  • مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به اصفهان می‌آید
  • «مکران» می‌تواند به هاب انرژی، حمل و نقل و گردشگری ایران تبدیل شود/ بی‌نیازی کشور از نفت با استفاده از ظرفیت منطقه
  • منطقه مکران می‌تواند به هاب انرژی، حمل و نقل و گردشگری ایران تبدیل شود/ استفاده از ظرفیت این منطقه کشور را از نفت بی‌نیاز می‌کند
  • افزایش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • دعوت امام جمعه موقت ورامین از مردم برای حضور پرشور در انتخابات
  • ضرورت ساماندهی تور‌های بدون مجوز برای جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی