Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا سعید میرقربانی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری در فرمانداری آستارا با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر ورود توده هوای بارشی، از ستاد مدیریت بحران خواست پای کار باشند تا بار دیگر آب به منازل مردم وارد نشود.

وی افزود: دولت جدید با روحیه جهادی، انقلابی و فسادستیزی روی کارآمده است و سهل انگاری مسئولان در رفع مشکلات مردم پذیرفتنی نیست و باید تکمیل طرح های نیمه تمام نظیر مجتمع فرهنگی ارشاد بعد از گذشت ۲۰ سال از کلنگ زنی پیگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: عملکرد مدیران آستارا در رزمایش مشترک سپاه و نیروی انتظامی در روزهای ۲۹ و ۳۰ مهرماه ارزیابی خواهد شد و هدف از آن، هم افزایی و ارتقاء آمادگی مسئولان در مواجهه با تهدید و بحران است.

سرپرست فرمانداری آستارا بر تکریم ارباب رجوع در ادارات، سوخت رسانی به روستاهای فاقد گاز، تجهیز سیستم گرمایشی مدارس و جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز بخصوص در روستاها تاکید کرد.

سرهنگ بهزاد قنبری فرمانده سپاه آستارا نیز در این جلسه در خصوص رزمایش مشترک سپاه و ناجا گفت: این رزمایش سراسری در آستارا نیز اجرا خواهد شد و بازرسان ستاد کل نیروهای مسلح در استان گیلان مستقر هستند و در روزهای ۲۹ و ۳۰ مهر ماه از شهرستان ها و وضعیت ادارات بازدید خواهند کرد.

وی تحکیم امنیت پایدار، توسعه پدافند غیرعامل، خودحفاظتی و سنجش آمادگی دستگاه ها در مواجهه با بحران ها و تهدیدها را از هدف های رزمایش اعلام کرد و از مسئولان خواست، عملکرد دستگاه خود در رزمایش را مستندسازی و ارائه کنند.

مسئول کم کار در دولت انقلابی جایگاهی ندارد

امام جمعه آستارا در این جلسه گفت: دولت جدید پویا، فعال و پرتلاش است و فرقی بین روزهای تعطیل و کاری قائل نیست و مسئولان در این دولت باید از کار و وقت شخصی کم و به زمان خدمتگزاری اضافه کنند و در نمازهای جمعه، یادواره های شهدا و راهپیمایی ها حضور فعال داشته باشند.

حجت الاسلام کاظم حافظ نیا پیگیری اعتبارات ملی و استانی برای آبرسانی و رفع کمبود آب در شهرها و روستاها را خواستار شد و بر ساماندهی وضعیت توزیع آرد و پخت نان به منظور کاهش صف مردم در نانوایی ها تاکید کرد.

وی افزود: مشکلات آستارا به لحاظ موقعیت مرزی و گردشگری آن، بازتاب ملی و فراملی دارد و مسئولان استانی و کشوری با اختصاص اعتبارات لازم برای رفع آنها تلاش کنند.

آستارا بیشترین سرانه آرد را در گیلان دریافت می کند

مهدی مقدم نیا سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا میزان سرانه آرد در این شهرستان را ۱۲.۹ کیلوگرم و بالاترین میزان در استان گیلان اعلام کرد و توزیع نامناسب آرد و صدور بی رویه پروانه نانوایی را از دلایل کمبود نان و صف مردم در نانوایی ها برشمرد.

وی فعالیت شبانه روزی چند نانوایی، بازنگری در پروانه ها و سهمیه آرد نانوایی ها، کاهش سهمیه آرد نانوایان متخلف و افزودن به نانوایان همجوار و حذف نانوایی های فاقد پروانه را پیشنهاد کرد و از اعمال ۲۲۷ بار بازرسی و ۹ گشت مشترک و احراز ۳۳ تخلف نانوایی ها و کشف بیش از ۱۰۰ کیسه آرد قاچاق ظرف یک ماه قبل خبر داد.

وی تخلفات نانوایی ها را به رقم ۱۵۵ میلیون و ۴۳۶ هزار و ۹۰۰ ریال و شامل کم فروشی، گران فروشی، تعطیلی خودسرانه و بی توجهی به بهداشت نان اعلام کرد و از فعالیت ۲۳۰ نانوایی یارانه ای و آزاد پز در آستارا خبر داد.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده است.

برچسب‌ها آستارا نانوا آب گرفتگی آب و فاضلاب مدیریت بحران بارش باران دولت رزمايش گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستارا نانوا آب گرفتگی آستارا نانوا آب گرفتگی آب و فاضلاب مدیریت بحران بارش باران دولت رزمايش گیلان نانوایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۵۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۰۰ همت سرمایه گذاری در گیلان اجرایی می شود

اسدالله عباسی در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری (اکسپو) گفت:  امروز ارتقاء بهره‌وری در استان در موضوعات مهمی چون محصولات کشاورزی، نساجی، پوشاک و گردشگری را هدف‌گذاری کرده‌ایم.

استاندار گیلان  به نمایش گذاشتن فرصت‌های اقتصادی گیلان در نمایشگاه اکسپو را فرصتی مفتنم برای جذب سرمایه ها و سرمایه گذار دانست و افزود: گیلان در بسیاری از شاخص‌ها اعم از مشارکت اقتصادی، ضریب جینی (معیاری از پراکندگی آماری در اقتصاد)، نرخ بیکاری و تعهد اشتغال از رتبه خوبی در کشور (بین چهار تا ۱۲) برخوردار است.

عباسی با اشاره به ظرفیت‌های کشاورزی این استان عنوان کرد: گیلان از رتبه‌های خوبی در محصولات برنج، چای، فندوق، بادام زمینی، گل گاو زبان، زیتون و سایر محصولات برخوردار است و در میزان تولید و صادرات خاویار هم رتبه اول کشوری را داراست.

وی با بیان اینکه در زمینه ایجاد زنجیره ارزش اقدامات خوبی در استان انجام شده‌است، عنوان کرد: بسیاری از محصولات تولیدی استان به صورت فله‌ای عرضه می‌شود که در عمل این امر ارزش افزوده و بهره‌وری بالایی ندارد اما گام‌های ارزشمندی انجام شد تا زنجیره ارزش افزوده از مزرعه تا بازار شکل گیرد و تولید برای تولیدکننده و سرمایه‌گذار مقرون به صرفه باشد.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به صادرات کیوی و امکانات سردخانه‌ای و سورتینگ این محصول در استان اظهار کرد: اگر محصول کیوی صادر نشود باید در بخش‌های مختلف صنایع تبدیلی مورد استفاده قرار گیرد که بدین منظور گام‌هایی برداشته شده‌است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه برای شکوفایی گیلان در بخش‌های مختلف به همدلی، هماهنگی و استفاده از همه ظرفیت‌ها نیاز است، ادامه داد: برای این موضوع باید از همه نخبگان استانی و ملی استفاده شود و همه نهادها و مسئولان پای کار باشند.

عباسی به شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» اشاره کرد و افزود: دولت برنامه راهبردی خوبی را تعیین و تدوین کرده و تاکید رییس جمهور و وزیر کشور در بخش‌های مختلف برای ما تکلیف است تا بتوانیم در افق چشم‌انداز میان مدت و بلندمدت به نتیجه برسیم البته در کوتاه مدت طی ۲ سال اخیرگام‌های موثر و مهمی برای تحقق اهداف از پیش تعیین شده برداشته شد.

وی با اشاره به برپایی غرفه گیلان در جشنواره بین المللی فرصت‌های سرمایه گذاری اظهار کرد: بازدیدکنندگان این غرفه اذعان کردند که گیلان در مکان محدود همه شاخص‌ها را در قالب آمار و ارقام ترسیم کرده و بازدیدگنندگان داخل و خارج کشور می‌توانند ظرفیت‌ها و فرصت‌های اقتصادی استان را مشاهده و برای سرمایه‌گذاری اقدام کنند.

نماینده عالی دولت در گیلان به استقبال تعدادی از سرمایه‌گذاران از این نمایشگاه و مراجعه آنها به وی برای اقدام در استان اشاره کرد و گفت: هماهنگی لازم در این رابطه انجام می شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  •  آماده‌ شدن آمریکا برای حمله گسترده به یمن/ حمله یمن به ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی/ برگزاری رزمایش دریایی 9 روزه ارتش چین/  اعلام نقض حقوق بشر توسط پنج واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا
  • بیش از ۱۰۰ همت سرمایه گذاری در گیلان اجرایی می شود
  • برگزاری آزمون نهایی طرح «زندگی با آیه ها» در آستارا
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • پرونده داغ چای روی میز مسئولان گیلان
  • کاهش رشد نقدینگی به تنهایی موجب مهار تورم نخواهد شد