Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@05:17:25 GMT

کارت بازی ۳ بازیکن آلومینیوم صادر نشد

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۳۶۲۹۷

کارت بازی ۳ بازیکن آلومینیوم صادر نشد

آلومینیوم بازی امروز خود را در غیاب سه بازیکن که کارت بازی شان صادر نشده، برگزار می کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم آلومینیوم اراک در حالی امروز به مصاف پدیده در هفته اول لیگ برتر خواهد رفت که سه بازیکن کلیدی خود را در اختیار ندارد. این یک شوک لحظه آخری به اراکی ها بود چرا که دلیل غیبت این سه بازیکن عدم صدور کارت بازی شان است و خطیبی بایستی در غیاب آنها تیمش را راهی میدان کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حسین پورحمیدی، محمود قائد رحمتی و سجاد آقایی سه بازیکنی هستند که حضورشان در ترکیب اصلی آلومینیوم در بازی امروز بسیار محتمل به نظر می رسید اما به علت مشکلات اداری کارت بازی آنها تا پیش از بازی با پدیده صادر نشد تا آلومینیوم در غیاب سه بازیکن تاثیر گذار خود، لیگ برتر را شروع کند.

عرفان اسفندیاری دروازه‌بان جوان فصل گذشته آلومینیوم که پس از توافق با باشگاه قرارداد خود را به مدت دو سال تمدید کرده بود در بازی امروز جای پورحمیدی را در درون دروازه خواهد گرفت و فرصت خوبی دارد که در این توفیق اجباری، درخشیده و خودی نشان دهد.

 

گفتنی است که تیم آلومینیوم اراک از ساعت 16 امروز (سه شنبه) میهمان پدیده در مشهد خواهد بود و باید دید که در غیاب سه بازیکنی که به آنها اشاره شد چه نتیجه ای را مقابل میزبان خود کسب می کند.

آلومینیوم اراک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آلومینیوم اراک کارت بازی سه بازیکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۶۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سطح نارنجی هواشناسی در گیلان صادر شد

محمد دادرس در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین الگوهای هواشناسی در گیلان اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده سامانه غالباً پایدار تا امروز دوشنبه در منطقه است.

وی با اشاره به اینکه آسمانی صاف تا نیمه ابری و برخی نقاط مه یا مه آلودگی مورد انتظار است، افزود: طی این مدت گاهی به سبب شکل گیری ناپایداری‌های موقتی وقوع رگبار و رعد و برق پراکنده دور از انتظار نیست.

دادرس با بیان اینکه به تدریج از امروز با نفوذ سامانه ناپایدار شرایط برای ابرناکی و مه آلود شدن هوا و کاهش نسبی دما پیش بینی می‌شود، ادامه داد: بارش باران در برخی نقاط شدید رعد و برق و تگرگ تا چهارشنبه فراهم می‌شود.

مدیرکل هواشناسی گیلان از صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در استان خبر داد و گفت: بالا آمدن آب رودخانه‌ها و آب گرفتگی معابر و جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه‌ها در این مدت دور از انتظار نیست.

وی با تاکید بر اینکه مردم و مسافران از برپایی چادرهای مسافرتی و یا استقرار در حاشیه رودخانه‌ها پرهیز کنند، تصریح کرد: تمهیدات کشاورزی در بخش‌های مختلف نیز اندیشیده شود.

کد خبر 6098084

دیگر خبرها

  • نکونام:می دانستیم غفلت کنیم ذوب آهن دردسرساز می‌شود/بازیکنان استقلال را با تیم رقیب قیاس کنید بعد نظر بدهید
  • ۲ بازیکن استقلال بازی با فولاد را از دست دادند
  • دو بازیکن استقلال محروم شدند
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی در گیلان صادر شد
  • مدیران اخراجی استقلال کارت بازیکنان را بردند!
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • جدال جنجالی مدافعان تاتنهام در زمین!
  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • افشاگری حسینی؛ سرمربی حریف وسط زمین با بازیکن تیمم مذاکره کرد!
  • واکنش مجتبی حسینی، سرمربی آلومینیوم به اغوای لیموچی/ افشاگری در مورد رفتار یک سرمربی!+ فیلم