Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@17:59:26 GMT

راز قتل بعد از ۴ ماه در میبد کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۳۶۵۸۱

راز قتل بعد از ۴ ماه در میبد کشف شد

علی باقرپور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پی گزارشی مبنی بر مفقودی شخصی از اهالی ندوشن در خردادماه سال جاری و تحقیقات گسترده در این رابطه، چهار متهم به قتل بازداشت شدند.

دادستان عمومی و انقلاب میبد عنوان کرد: با پیدا شدن سرنخ هایی مبنی بر ارتباط یک خانم و همسرش با مفقود شدن این فرد و اقرار متهمه به فراهم کردن موجبات قتل و نقش همسر و برادرانش در انجام قتل، پرده از این راز بعد از چهار ماه برداشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متهمان که دوتن از آنان برادر هستند، پس از انجام قتل و رها کردن جسد در بیابان به فاصله شصت ۶۰ کیلومتری از شهر ندوشن، در فرصت بعدی به محل رهاسازی مراجعه و متاسفانه اقدام به سوزاندن استخوان های مقتول کردند.

باقرپور تصریح کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به بزه انتسابی معترف شدند و انگیزه خود را مسائل ناموسی عنوان کردند.

کد خبر 5331631

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد قتل شهرستان میبد ویروس کرونا بوشهر هفته وحدت آمار کرونا واکسن کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان کرمانشاه ایلام شیراز شیوع کرونا عکس استانها زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۶۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای کاخ سفید مبنی بر اعطای پناهندگی به برخی آوارگان فلسطینی

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، بر اساس اسناد داخلی دولت فدرال ایالات متحده آمریکا، مقامات ارشد این کشور در هفته‌های اخیر به دنبال گزینه‌هایی برای اسکان فلسطینی‌هایی هستند که اعضای خانواده‌شان شهروندان آمریکایی یا مقیم این کشور هستند.
 
این اسناد نشان می‌دهد که مقامات ارشد ایالات متحده همچنین درباره خروج برخی فلسطینی‌ها از غزه و رسیدگی به آنها به عنوان پناهنده در صورت داشتن اقوام آمریکایی صحبت کرده‌اند که این طرح‌ها مستلزم هماهنگی با مصر است.
 
این در حالی است که مصر تاکنون از اعطای پناهندگی به تعداد زیادی از مردم غزه خودداری کرده است.


این رسانه آمریکایی اعلام کرد هماهنگی با مصر به منظور خارج ساختن فلسطینی‌های بیشتر از غزه و اعطای پناهندگی به آنها در صورت داشتن خویشاوند آمریکایی، ضروری است.
 
سخنگوی کاخ سفید در بیانیه‌ای که در اختیار سی‌بی‌اس نیوز قرار گرفت، گفت که ایالات متحده به بیش از ۱۸۰۰ شهروند آمریکایی و خانواده‌هایشان کمک کرده تا غزه را ترک کنند.
 
سازمان ملل اعلام کرده با گذشت بیش از ۶ ماه از عملیات طوفان الاقصی و جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه ۸۵ درصد جمعیت این باریکه آواره شده‌اند.

دیگر خبرها

  • هشدار مدیریت بحران مبنی بر فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات استان تهران
  • هشدار مدیریت بحران مبنی بر فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات استان تهران 
  • صادرات نفت با خط لوله نداریم
  • ادعای کاخ سفید مبنی بر اعطای پناهندگی به برخی آوارگان فلسطینی
  • قاچاقچی سوخت در بند قانون تعزیرات
  • برگزاری همایش ایمنی وبهداشت شغلی شرکت‌های شهرستان میبد
  • بافت زنده، ارزشمندوتاریخی شهرندوشن مرمت وبازسازی می‌شود
  • جمع آوری ۳ میلیارد ریال درجشن گلریزان میبد
  • شواهدی مبنی بر دفن افراد شکنجه‌شده در آودیوکا وجود دارد
  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد