Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین افتتاح ساختمان‌های اداره ثبت در چند استان برگزار شد.

به گزارش ایسنا، ذبیح‌الله خداییان در آیین افتتاح ساختمان‌های اداره ثبت در استان‌های فارس، ایلام، سیستان و بلوچستان و کرمان با تبریک میلاد پیامبر اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) گفت: ما در راستای طرح تحول به خصوص تحول و تعالی در قوه قضائیه، تحول همه جانبه در سازمان ثبت اسناد را در دستور کار قرار دادیم و سعی کردیم همه بخش‌ها از جمله تسریع در کاداستر، ثبت شرکت‌ها و مالکیت معنوی اشخاص، الکترونیکی کردن امور و اداره خدمات و بهبود فضای فیزیکی واحدهای ثبتی را در دستور کار قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که خوشبختانه تاکنون موفقیت‌هایی را داشتیم گفت: در ارتباط با فضای فیزیکی واحدهای ثبتی، یکی از سازمان‌هایی که از بعد فضای فیزیکی دارای کمبود بوده است سازمان ثبت اسناد بوده و از مجموع ۴۸۰ واحد ثبتی، ۱۵۰ واحد به صورت استیجاری به فعالیت خود ادامه می‌دهند و بیش از ۱۶۰ واحد ثبتی فرسوده یا به شکل صحیح قابل استفاده نیستند و نیاز به بازسازی دارند.

خدائیان ادامه داد: در سال‌هایی که این مسئولیت به بنده واگذار شده سعی کردیم قدم‌های خوبی در بهبود فضای فیزیکی برداریم و در سال گذشته و ۶ ماه جاری، ۶۰ واحد ثبتی را افتتاح یا شروع به ساخت کردیم و در بودجه ۱۴۰۰ مقرر شد از فروش واحدهای ثبتی فرسوده نسبت به احداث یا بازسازی واحدهای ثبتی اقدام کنیم و امیدواریم بدون فشار به بودجه کشور در فرصتی مناسب فضای فیزیکی واحدهای ثبتی را به شکلی بازسازی کنیم که در شأن مراجعین باشد

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در پایان گفت: ما امروز ۴ پروژه را به صورت همزمان افتتاح می‌کنیم و مجموع اعتبار هزینه برای این واحدها ۴۵۰ میلیارد ریال بوده است و با احداث این واحدها شاهد بهبود ارائه خدمات به مردم خواهیم بود و جا دارد در این راستا از همه همکاران محترم صمیمانه تشکر و قدردانی کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور واحدهای ثبتی فضای فیزیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۷۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در جلسه کارگروه رفع موانع تولید گلستان مشکلات این واحد‌ها بررسی و موانع تولید آنها مشخص و برای رفع این مشکلات تصمیم گیری شد.

درویشعلی حسن زاده گفت: مشکلات این واحد‌های تولیدی مربوط به بانک کشاورزی، شرکت توزیع نیروی برق و سازمان جهاد کشاورزی استان بود که با همکاری نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای رفع موانع تولید این واحد‌ها تصمیم لازم گرفته شد.

دیگر خبرها

  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • واحدهای تولید فولاد در هرمزگان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند
  • کمیته‌های استانی حل معضلات ثبتی فعال می‌شوند
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • حدنگاری اراضی کشاورزی ۶ واحد ثبتی خوزستان
  • تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور