Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@04:22:06 GMT

برتری یک گله سپاهان برابر مس رفسنجان در نیمه نخست

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۳۸۴۲۶

برتری یک گله سپاهان برابر مس رفسنجان در نیمه نخست

گروه استان‌ها- نیمه نخست دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و مس رفسنجان در هفته اول لیگ برتر فوتبال با پیروزی سپاهان به پایان رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، بیست و یکمین دوره لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران، جام خلیج فارس از امروز سه‌شنبه 27 مهرماه با برگزاری 4 دیدار آغاز ‌شد که در یکی از این مسابقات، سپاهان از ساعت 18 امروز در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف مس رفسنجان رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان نویدکیا این مسابقه را با ترکیب کریستوفر کنت، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی ولسیانی، محمد نژادمهدی، ️امید نورافکن، مسعود ریگی، جلال‌الدین علی‌محمدی، سروش رفیعی، سید️ محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده و شهریار مغانلو آغاز کرده‌اند.

در آن سوی میدان نیز فایز الرشیدی، محمد انصاری، شاهین توکلی، هومن ربیع‌زاده، مهدی کیانی، مهرداد رضایی، فرشاد محمدی‌مهر، میثم تیموری، سید مهدی حسینی، زاهر سلیمان و مجید علیاری ترکیب 11 نفره مس در این مسابقه را تشکیل می‌دهند.

سپاهان یکی از فعال‌ترین تیم‌های حاضر در فصل نقل و انتقالات بوده و بازیکنان زیادی را نیز به خدمت گرفت. زردپوشان اصفهانی در فاصله آغاز فصل جدید لیگ بازی‌های تدارکاتی زیادی را انجام دادند تا در آستانه شروع لیگ یکی از آماده‌ترین تیم‌های حاضر در رقابت‌ها به شمار آمده و از مدعیان جدی کسب عنوان قهرمانی محسوب شوند.

سپاهانی‌ها تغییر چندانی در ترکیب اصلی خود نداشته و با حفظ اسکلت تیمی، نقاط ضعف خود را در نقل و انتقالات ترمیم کرده و تیم قدرتمندی را روانه بازی‌ها ساخته‌اند.

مس رفسنجان نیز تیم قدرتمندی است که برای رسیدن به موفقیت در دومین فصل حضورش در رقابت‌های لیگ برتر، هزینه‌های زیادی انجام داده و بازیکنان باکیفیت زیادی را به خدمت گرفته است. مسی‌ها با توجه به ابقای محمد ربیعی، همانند فصل گذشته به ارائه بازی مستقیم و هجومی علاقه داشته و ابزارهای لازم برای ارائه این نوع بازی را نیز در اختیار دارند.

ترکیب تیم‌های سپاهان اصفهان و مس رفسنجان در هفته نخست لیگ برتر مشخص شدربیعی: حریف دست و پا بسته‌ای برای سپاهان نیستیم/ به نتیجه بازی فصل گذشته کاری نداریمعلی‌محمدی: پوشیدن پیراهن سپاهان برایم اتفاق بزرگی است چه برسد به بستن بازوبند کاپیتانی/ همه از ما انتظار قهرمانی دارند

مس در دقیقه 8 توسط زاهر سلیمان دروازه سپاهان را باز کرد اما این گل توسط داور آفساید اعلام شد.

در دقیقه 16 سپاهانی‌ها صاحب موقعیت گلزنی شدند اما شوت سیدمحمدرضا حسینی به تیرک دروازه مس برخورد کرد. در ادامه مدافع مس قصد داشت توپ را با ضربه سر در اختیار دروازه‌بان این تیم قرار دهد که نزدیک بود این ضربه به گل به خودی تبدیل شود که در نهایت به تیرک دروازه مس برخورد کرد.

در دقیقه 18 حمله خطرناک زردپوشان باز هم موقعیت گلزنی دیگری نصیب این تیم کرد اما شوت بی‌دقت سجاد شهباززاده از بالای دروازه مس به بیرون رفت.

سپاهان در دقیقه 36 صاحب یک ضربه آزاد شد اما شوت سرکش امید نورافکن را فایز الرشیدی دروازه‌بان مس برگشت داد.

در دقیقه 40 مهدی ترکمان به جای محمد انصاری در ترکیب مس رفسنجان قرار گرفت.

در ادامه هر دو تیم موقعیت‌های گلزنی نصفه و نیمه‌ای به دست آوردند که راهی به دروازه‌ها نیافت.

در دقیقه 45+1 امید نورافکن روی پاس جلال علی‌محمدی صاحب توپ شد و با ضربه‌ای دقیق توپ را وارد دروازه مس کرد تا سپاهان با نتیجه یک بر صفر پیش بیفتد.

نیمه نخست این مسابقه با همان تک گل امید نورافکن به سود سپاهان به پایان رسید.

انتهای پیام/165/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امید نورافکن مس رفسنجان دروازه مس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۸۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!

به گزارش جام جم آنلاین، فقط چهار هفته تا پایان بوندسلیگا زمان باقی مانده و قبلا قهرمانی لورکوزن قطعی شده است. امروز بایرن در خانه میزبان آینتراخت فرانکفورت بود. دیداری بین تیم‌های دوم و ششم جدول که به دلیل شکست سنگین بازی رفت، برای بایرن انتقامی بود.

بایرن که بازی را رئال را نیز در پیش دارد، می‌خواست برنده شود تا با روحیه به لیگ قهرمانان برسد.

مونیخی‌ها در دقیقه ۹ بازی به گل رسیدند. کار اصلی را کنراد لایمر انجام داد که در وسط زمین توپربایی کرد و با سرعت به درون محوطه جریمه رسید. او سپس با یک پاس عرضی هری کین را صاحب توپ کرد تا او دروازه خالی را باز کند.

۱۴ دقیقه بعد آینتراخت پاسخ این گل را داد.

هوگو اکیتیکه به زیبایی از بیرون محوطه جریمه با یک شوت زیبا مانوئل نویر را مغلوب کرد تا بازی ۱-۱ شود.

در دقایق پایانی نیمه اول گریرو از چند قدمی دروازه نتوانست گلزنی کند و دروازه بان فرانکفورت به کمک تیر دروازه مانع به گل رسیدن بایرن شد تا نیمه اول ۱-۱ مساوی شود.

در دقیقه ۵۸ بازی ضربه آرنج رابین کخ به توخاس مولر را داور بعد از بازبینی صحنه پنالتی گرفت. سه دقیقه بعد هری کین پشت توپ ایستاد و گل دوم خود و تیمش را زد. این گل شماره ۴۲ فصل کین بود تا به بهترین رکورد گلزنی دوران فوتبالش دست یابد.

در ادامه بایرن بازی را کاملا تحت کنترل داشت و حتی می‌توانست بر تعداد گل هایش نیز اضافه کند، اما در نهایت همان دو گل برای ثبت پیروزی کافی بود. به این ترتیب مونیخی‌ها با برد به بازی حساس دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر رئال رسیدند.

دیگر خبرها

  • برتری تیم فوتسال ایران برابر تایلند در نیمه اول +ویدئو
  • ببینید | بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • پیروزی سپاهان در نیمه اول برابر آبی پوشان جنوب
  • شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول
  • ایران ۱ - ۲ ازبکستان/ گزارش زنده
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • برتری رم در یک دیدار عجیب / دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد