Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مسئول دفتر نمایندگی امور اهل سنت در استان کرمانشاه گفت: اجتماع علمای اهل سنت و شیعه همزمان با هفته وحدت به صورت مجازی در کرمانشاه برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام حجت‌الله فاضلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درکرمانشاه، اظهار داشت: برنامه‌های هفته وحدت در شرایط کرونایی که برخی شهرستان‌ها وضعیت قرمز دارند به صورت ویژه و مجازی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: قبل از شیوع کرونا هر سال در هفته وحدت همایش استانی اجتماع علمای شیعه و سنی برگزار می‌شد اما امسال این همایش به صورت مجازی در قالب یک وبینار شنبه ساعت 20 برگزار می‌شود.

فاضلی گفت: تمام علمای شیعه و سنی، نماینده ولی فقیه در استان در این همایش حضور دارند و دبیر شورای نمایندگان ولی فقیه در استان‌های قومی کشور به سخنرانی می‌پردازد.

وی افزود: همچنین همایش هفته وحدت که هر سال در دوازدهم ربیع در پاوه با محوریت امام جمعه پاوه و با حضور 3000 نفر مهمان از استان‌های همجوار و عراق برگزار می‌شد امسال در فضایی محدود و با حضور 120 نفر برگزار شد.

محکومیت شدید جنایات تروریستی افغانستان از سوی علمای اهل‌سنت/ مدعیان حقوق بشر در برابر این جنایات سکوت نکنندعلمای دینی با تمسک به قرآن کریم و عترت برای نجات بشریت از مخاصمات راه حل ارائه دهند

فاضلی گفت: برگزاری مسابقه در صدا و سیما در هر شب، دیدار با مقام معظم رهبری و شرکت در کنفرانس بین‌المللی تقریب مذاهب و وحدت اسلامی در تهران از دیگر برنامه‌های این هفته است.

مسئول دفتر نمایندگی امور اهل سنت در استان کرمانشاه افزود: سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان‌ها به این موضوع اختصاص داده شده است.

انتهای پیام/832/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هفته وحدت هفته وحدت برگزار می شود هفته وحدت اهل سنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۸۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود

ایسنا/قم اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا با حضور فرمانده نیروی انتظامی کشور برگزار می‌شود.

مردم قم در حمایت از نیروی انتظامی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) اجتماع خواهند کرد.

این تجمع امروز پنجشنبه، ۶ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۶:۳۰ در صحن امام رضا(ع) حرم کریمه اهل بیت با حضور اقشار مختلف مردم قم به ویژه بانوان برپا خواهد شد.

سردار رادان، فرمانده انتظامی کل کشور در این اجتماع حضور خواهد داشت و به ایراد سخن می‌پردازد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • همایش بین‌المللی نهج‌البلاغه و حمایت از فلسطین
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • اجتماع مردم قم در حمایت از طرح حجاب و عفاف برگزار می شود