Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم امید ایران گفت: من با همه مربیان تعامل و همکاری دارم و با آن‌ها در تماس بودم و دوست ندارم که آن‌ها و تیم‌هایشان متضرر شوند. «مهدی مهدوی‌کیا» امروز (سه‌شنبه) در حاشیه دیدار پیکان و نفت مسجد سلیمان در هفته نخست لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: سه بازیکن از پیکان و یک بازیکن از نفت مسجد سلیمان در فهرست ما حضور داشتند و برای همین در ورزشگاه حاضر شدم تا عملکرد آن‌ها را از نزدیک تماشا کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرمربی تیم فوتبال امید ایران افزود: باید اردو‌ها و بازی‌های بیشتری داشته باشیم تا به شرایط آرمانی برسیم؛ برنامه‌ریزی را طوری انجام می‌دهیم که به هدف خودمان برسیم.

مهدوی‌کیا ادامه داد: هفته اول لیگ برتر بود و بازی جذابی را شاهد نبودیم، به طور حتم در هفته‌های آینده تیم‌ها عملکرد بهتری خواهند داشت.

وی گفت: ما بازیکنان و استعداد‌های خیلی خوبی داریم و باید برای آن‌ها شرایط و بستر لازم را فراهم کنیم تا بهره لازم را ببریم.

ستاره اسبق تیم ملی ایران تاکید کرد: سازمان لیگ با این هدف که برای تمرینات تیم امید و تیم‌هایی که بازیکن دارند مشکلی به وجود نیاید، برنامه‌ریزی خواهد کرد.

عصر امروز (سه‌شنبه) در هفته نخست از بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، پیکان در ورزشگاه شهدای‌قدس میزبان نفت مسجدسلیمان بود که این دیدار با تساوی صفر بر صفر به اتمام رسید.

منبع: ایرنا

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: لیگ لیگ برتر لیگ قهرمانان آسیا لیگ اروپا تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۰۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ بازیکن استقلال بازی با فولاد را از دست دادند

به گزارش خبرنگار مهر، در جریان دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن در هفته بیست و ششم لیگ برتر، روزبه چشمی در دقیقه ۵۷ با کارت زرد کوپال ناظمی مواجه شد تا این بازیکن ۴ اخطاره شود و دیدار هفته آینده استقلال برابر فولاد را از دست بدهد.

صالح حردانی هم در دقیقه ۶۹ کارت زرد گرفت تا او هم دیگر محروم استقلال در دیدار برابر فولاد باشد.

تیم‌های استقلال و فولاد در هفته بیست و هفتم لیگ برتر باید ۲۴ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی به مصاف فولاد برود.

کد خبر 6098776

دیگر خبرها

  • ۲ بازیکن استقلال بازی با فولاد را از دست دادند
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| برتری یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل نساجی
  • «رباط صلیبی» تراژدی ۱۹ قسمتی فوتبال ایران
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • برتری پرگل فاینورد در حضور علیرضا جهانبخش
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران برای سرمربی لیگ برتری
  • هفته بیست و پنجم لیگ برای خوزستان تاریخی شد
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا
  • دلایلی که مربیان به سمت جوانگرایی نمی‌روند/ همه نتیجه‌گرا شده‌اند
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است