Web Analytics Made Easy - Statcounter

راننده روسی هاس آمریکا از عدم تلاش خود برای شناخت اسرار مسابقه میکائیل شوماخر از هم‌تیمی‌اش خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری چمپیونات روسیه، نیکیتا مازپین در واکنش به این پرسش که آیا تاکنون سعی کرده از مایک شوماخر، هم‌تیمی آلمانی‌اش درباره اسرار پدرش یعنی میشائیل شوماخر، اسطوره فرمول یک چیزی بپرسد، گفت: نه، من از مایک چیزی نپرسیدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند به طور حتم مایک بسیاری از جزئیاتی که من دوست دارم بدانم را می‌داند.

این راننده روسی تیم هاس افزود: خیلی دوست دارم بدانم میشائیل شوماخر چگونه تمرین می‌کرد، مسابقه می‌داد،‌ تمرکز می‌کرد و چه غذایی قبل از مسابقه می‌خورد. چگونه ترمز می‌کرد و سرعت می‌گرفت. می‌خواهم همه چیز را بدانم. اطمینان دارم مایک نمی‌خواهد همه این اسرارها را به اشتراک بگذارد. شاید 20 سال بعد از او بپرسم اما الان نه. زمانی که پنج یا شش ساله بودم دوست داشتم همانند میشائیل شوماخر شوم. سپس به سمت لوئیس همیلتون گرایش پیدا کردم.

 

فصل 2022 فرمول یک با 23 مسابقه/ گرندپری چین حذف شد

 

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتومبیلرانی فرمول یک اتومبیلرانی فرمول یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۱۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاید لورکوزن به لطف داور بی‌شکست ماند!

به گزارش "ورزش سه"، دیشب اشتوتگارت چیزی تا رسیدن به پیروزی برابر قهرمان آلمان فاصله نداشت ولی تیم ژابی آلونسو انگار از دقیقه 90 تغییر شکل می‌دهد. بایر بار دیگر توانست بازی باخته را برگرداند و با گل دقیقه 96 از یک شکست مسلم فرار کرد و تیم سوم جدول را از سه امتیاز محروم کرد.

گل اندریخ البته مشکوک بود و در پایان بازی سباستین هونس، مربی اشتوتگارت، شدیدا معترض بود. مربی اشتوتگارت به دقایق تلف شده بازی نیز اعتراض داشت.

سباستین هونس در اسکای به تمجید از تیمش پرداخت و درحالی‌که از داوری آزرده‌خاطر بود گفت: «متاسفانه در زمین فقط بازیکنان دو تیم واقعا خوب بودند.»

پنج دقیقه وقت اضافه پس از نیمه دوم هیجان‌انگیز اعلام شد. برای هونس این اولین اشتباه داور، فلیکس زوایر، بود: «گل تساوی در دقیقه ششم وقت اضافه به ثمر رسید. چرا بازی هنوز تمام نشده بود؟ شنیده‌ام که 30 ثانیه در زمان تعویض از دست می‌رود و ما فقط یک تعویض در دقیقه 92 داشتیم.»

این استنزل بود که صحنه تعیین کننده بازی را با خطای خودش خلق کرد. او روی عدلی خطا کرد. هونس از او انتقاد کرد: «حریف واقعاً در آن صحنه خطا را می‌خواست اما باید اعتراف کنم حرکت بازیکن ما هوشمندانه نبود.»

خطا؟ برخورد توپ به دست؟

آنتونی روو با ویکتور بونیفیس وارد دوئل هوایی شد. این بازیکن فرانسوی توسط ستاره نیجریه‌ای بایر از پشت به عقب رانده شد، بنابراین او نتوانست توپ را با سر بزند. هونس با عصبانیت گفت: «به سادگی در آنجا خطا رخ داد.»

اما این همه ماجرا نبود، زیرا توپ در ادامه به دست پیرو هینکاپی برخورد کرد که تبدیل به یک پاس گل برای رابرت اندریخ شد تا نتیجه نهایی 2-2 شود.: «برای من، گل باید مردود می‌شد. حداقل کاری که می‌توان انجام داد این است که به آن نگاه کرد. عدم بررسی VAR در چنین موقعیتی برای من غیر قابل درک است.»

دیگر خبرها

  • شاید لورکوزن به لطف داور بی‌شکست ماند!
  • دختر شاعر فلسطینی مانند پدرش کشته شد
  • تصادف رانندگی وزرای اسرائیلی سریالی شد | فیلم دومین تصادف
  • ادعای دختر پوراحمد درباره مرگ پدرش: نرفته بود که خودکشی کند | می‌دانست چه بلایی می‌خواهد سرش بیاید
  • من، مادرم، خواهرم و برادرم را سلاخی کرده‌ام!
  • حقایقی درباره خوابیدن که شاید نمی‌دانید (فیلم)
  • ادعای جالب دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش
  • (ویدیو) ادعای دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش
  • ملی‌پوش فرنگی که شاید در مسابقات مجارستان کشتی بگیرد
  • لذت یک روز تعطیل در دل طبیعت زیبا