Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@06:08:30 GMT

گزارش بورس امروز چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۱۶۴۹

به گزارش بورس تابناک، امروز ۲۸ مهر ۱۴۰۰ در پیش گشایش بازار:

تعداد نماد‌های در صف خرید: ۱۰۷ نماد | ارزش صف‌های خرید: ۸۱۴ میلیارد تومان

تعداد نماد‌های در صف فروش: ۶۵ نماد | ارزش صف‌های فروش: ۲۳۹ میلیارد تومان

پیش بینی بورس امروز:

با بررسی تکنیکال شاخص کل بورس متوجه خواهیم شد که کندل‌های قیمتی به میانگین متحرک توانی ۲۵ روزه برخورد خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مورد دیگری که امروز را به روزی مهم تبدیل خواهد کرد خط روند صعودی داینامیک میان مدت شاخص کل است که فردا شاهد برخورد شاخص به این محدوده هستیم. لازم به ذکر است که این خط روند تا به حال ۳ بار از ریزش و صعود بیش‌تر شاخص کل جلوگیری کرده است و در صورتی که شاهد شکست این خط در جهت صعودی باشیم می‌توان نسبت به آینده کوتاه مدت شاخص کل امیدوارتر بود. به هر حال روز پر عرضه‌ و مهمی را از این جهت می‌توان برای شاخص کل پیش‌بینی کرد. (بورسان)

خبرهای مهم برای بورس امروز:

۱.  قیمت دلار در صرافی‌های بانک‌ها روز گذشته برای فروش به مردم ۲۶۶۳۸ تومان اعلام شد که نسبت به آخرین قیمت‌های روز کاری گذشته(دوشنبه) افزایش یافته بود.

۲. رییس کمیسیون اقتصادی مجلس در حاشیه جلسه علنی مجلس گفت: سازمان برنامه و بودجه موظف شد بخش اقتصادی اصلاح ساختار بودجه را ظرف یک هفته آینده به کمیسیون ارائه دهد.
۳. احسان خاندوزی وزیر اقتصاد طی مصاحبه ای گفت: مدت‌هاست موضوع حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی مطرح است اما اجرایی نمی‌شود و این روند باید تغییر کند
۴. مدیرکل دفتر صنایع معدنی با ارسال نامه‌ای به روسای سازمان صنعت، معدن و تجارت ۳۱ استان و جنوب استان کرمان، خواستار عرضه کل تولید واحدهای فولادی مشتمل بر شمش فولادی شامل بیلت، بلوم، اسلب، انواع ورق، میلگرد شاخه و کلاف تیرآهن، ناوادانی لوله، پروفیل و… در بورس کالا شد.

این خبر در ساعات بازار تکمیل خواهد شد...

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول مجید عشقی طرح صیانت از حقوق کاربران ولی الله سیف احمد عراقچی رسول جلیلی بورس بازار سرمایه شاخص کل بورس ارزش معاملات حجم معاملات صف فروش صف خرید ربیع الاول مجید عشقی طرح صیانت از حقوق کاربران ولی الله سیف احمد عراقچی رسول جلیلی شاخص کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۱۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس امروز ۵ اردیبهشت/رشد۱۰۷۱ واحدی

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با رشد ۱۰۷۱ واحدی به ۲,۳۰۴,۴۴۸ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ با رشد ۱۰۷۱ واحدی به ۲,۳۰۴,۴۴۸ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۴۶۵۰.۴۳ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۱۱.۲۳۸ میلیارد سهم بود که طی ۳۴۳,۱۶۸ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۶۵,۸۵۵.۴۰۴ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۶۰۹,۵۸۵.۲۱۵ میلیارد ریال شد.

نمادهای «پارسان»، «فولاد» و «فملی» بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص کل گذاشتند.

کد خبر 746308

دیگر خبرها

  • روند حرکتی شاخص‌های بازار سرمایه چگونه خواهد بود؟ +عکس
  • شاخص بورس یک‌هزار واحد رشد کرد
  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
  • گزارش روزانه بورس ۵ اردیبهشت؛ رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • شاخص بورس امروز ۵ اردیبهشت/رشد۱۰۷۱ واحدی
  • بورس سبزپوش شد؛ رشد مناسب بازار در هفته اول اردیبهشت
  • رشد ۳۹۰۰ واحدی صبحگاهی شاخص کل با انتشار یک خبر مثبت
  • رشد ۳۹۰۰ واحدی صبح گاهی شاخص کل با انتشار یک خبر مثبت