Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@16:17:31 GMT

آخرین وضعیت تولیدواکسن برکت

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۱۶۹۴

آخرین وضعیت تولیدواکسن برکت

مدیر گروه تحقیقات تولید واکسن برکت گفت: تا کنون بیش از ۸ میلیون دوز واکسن تحویل وزارت بهداشت داده ایم و ۱۷ میلیون دوز نیز تولید و آماده تحویل است. ناطقان:  حسن جلیلی، در گفتگو با شبکه خبر سیما، افزود: از یک ماه پیش دستورالعمل مطالعه بالینی برای واکسن سنین ۱۲ تا ۱۸ سال را تحویل وزارت بهداشت داده ایم و امیدواریم مجوز مطالعات بالینی این واکسن صادر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما آمادگی کامل داریم و به محض صدور مجوز ثبت نام از داوطلبین آغاز می‌شود.


مدیر گروه تحقیقات تولید واکسن برکت ادامه داد: واکسن کوو برکت بر سویه دلتا هم مؤثر بوده و ما مقاله‌ای هم در این خصوص آماده کردیم.

جلیلی گفت: برای سویه های جدید دو ماه وقت لازم داریم تا پلتفرم‌های جدید را آماده و واکسن جدید را عرضه کنیم.

وضعیت تولید واکسن پاستوکووک

محمد بیگلری رئیس انستیتو پاستور ایران درباره وضعیت تولید واکسن پاستوکووک، گفت: یکی از ایمن‌ترین و کاراترین واکسن‌های جهان را تقدیم مردم می‌کنیم.

وی افزود: پاستوکووک برای کودکان و نوجوانان ۲ تا ۱۸ سال نیز قابل استفاده است.

رئیس انستیتو پاستور ایران درباره تولید واکسن مشترک ایران و کوبا، گفت: پاستوکووک، تنها واکسنی است که دوز یادآور خود را تولید کرده است.

وی افزود: بین ۴ تا ۵ میلیون دوز واکسن را در ماه می‌توانیم تولید کنیم. مردم به انستیتو پاستور ایران اعتماد دارند و منتظر ورود این واکسن هستند.
منبع: مهر برچسب ها: تولید ، واکسن ، برکت ، تحقیقات ، دلتا ، دوز

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تولید واکسن برکت تحقیقات دلتا دوز تولید واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۱۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل مهرداد اصغری، مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت در مرکز و جنوب استان اردبیل در اظهار کرد: واحد مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در شهرستان نمین با حمایت بنیاد برکت به بهره‌برداری رسید و فاز توسعه این واحد نیز پس از سال‌ها تعطیلی احیا شده و به چرخه تولید بازگشت.
وی افزود: با بهره‌برداری از این واحد تولیدی در حال حاضر برای ۴ نفر فرصت شغلی مستقیم ایجاد شده است.
مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت بیان کرد: طی ۵ سال گذشته از ۶ هزار طرح اشتغال‌زایی در سطح استان اردبیل حمایت شده است که سهم شهرستان‌های مرکزی و جنوبی استان از این میزان ۴ هزار و ۴۰۰ طرح با اعتباری بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان بوده است.
اصغری ادامه داد: بنیاد برکت طرحی به نام زنجیره سبز دارد که هدف آن حمایت از تولید محصولات کشاورزی است که به امنیت غذایی ختم می‌شود.
مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت در مرکز و جنوب استان اردبیل تصریح کرد: سقف تسهیلات بنیاد برکت برای طرح‌های خوداشتغالی ۱۵۰ میلیون تومان است که این رقم در حوزه‌های کشاورزی، شیلات و دامداری تا ۳۰۰ میلیون تومان نیز افزایش می‌یابد و بازپرداخت آن به شکل تنفس‌دار هر ۶ ماه یکبار انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • حمایت از کارگران رونق تولید و بهره‌روری را ارتقا می‌دهد
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • شکل‌گیری بیداری انسانی در سراسر دنیا به برکت خون‌های ریخته شده در غزه
  • تشکیل کمیته تخصصی «سبز و آبی» در راستای اهمیت امنیت غذایی در کشور
  • تشکیل زنجیره سبز برای تصمیم‌گیری در بخش کشاورزی
  • علیرضا طلیسچی: وضعیت موسیقی در ایران خوب است
  • محدودیتی در خرید مرغ مازاد تولیدی استان قزوین وجود ندارد
  • تولید مازاد بر نیاز مرغ در استان قزوین
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید