Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ محمدمهدی طهرانچی در مراسم تقدیر از مدال آوران دانشگاه آزاد در المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ گفت: دانشگاه آزاد و ورزش پیوند بسیار نزدیکی دارند و وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک هم از اعضای هیات علمی هستند و بسیاری از قهرمانان نیز دانش آموختگان ما هستند. در فرهنگ ایرانی اسلامی که ورزش اهمیت بالایی دارد و در کلام بزرگان نیز دیده می‌شود اعتماد به نفس و خودباوری یک جوان توسط ورزش شکل می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هویت جوان در ورزش و میادین بزرگ شکل می‌گیرد و اثر گذاری آن بیش از هر کلاس درسی است.

رییس دانشگاه آزاد ادامه داد: دانشگاه را از طریق آموزش هویت اجتماعی می‌دهد و ورزش آن را در قالب دانش اجتماعی به جامعه حرف نخست را خواهد زد و همت یکی از مولفه های ورزش است. رفتارسازی نیز در ورزش وجود دارد و ورزشکار در کانون فرهنگ‌سازی جوانان این سرزمین قرار دارند. البته بسیاری از مدیران ورزش این کار را انجام می‌دهند.

طهرانچی افزود: نگاه دانشگاه به ورزش به عنوان کار حاشیه‌ای نیست بلکه ورزش در متن کار ما قرار دارد. نباید تنها در اوج یاد ورزشگاه باشیم. کجا بهتر از دانشگاه برای دوران پس از اوج دانشجو ورزشکار وجود دارد.  برنامه‌های ورزشی ما برای دوران پسا قهرمانی است.

رییس دانشگاه آزاد این را هم گفت: ورزش دانش بنیان است و باید به طور علمی و حرفه‌ای توجه کرد. ما باید طراح وسایل ورزشی باشیم تا مصرف کننده.  فراوانی ورزشکار در هر رشته‌ای مهم است زیرا موجب ترغیب مردم به ورزش و افزایش قدرت نمایی می‌شود. ما در این زمینه دانشکده مهارت و کار آفرینی را تاسیس کردیم و با توجه به فراگیری آن زمینه را برای پشتوانه سازی فراهم کنیم.

طهرانچی، اظهارداشت: کار باشگاهی اصل فعالیت دانشگاه آزاد است چون با وجود بیش از یک میلیون دانشجو باید حرفه ورزش را توسعه دهیم و ستارگان حرفه‌ای را بسازیم نه اینکه ستاره‌داران را در خدمت بگیریم. ما در دانشگاه آزاد ستارگانی داریم که در سال ۱۴۰۰ افتخارات مهمی در کشتی خلق کردند.

این مراسم امروز با حضور رییسان کمیته های ملی المپیک و پارالمپیک و برخی رییسان فدراسیون و معاونان وزارت ورزش برگزار شد.

برچسب‌ها روز تربیت بدنی و ورزش دانشگاه آزاد اسلامی  محمد مهدی طهرانچی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز تربیت بدنی و ورزش دانشگاه آزاد اسلامی محمد مهدی طهرانچی روز تربیت بدنی و ورزش دانشگاه آزاد اسلامی محمد مهدی طهرانچی دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۲۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه بی‌واسطه با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • برنامه بی‌واسطه با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی
  • تحول بی‌واسطه با مردم
  • «برنامه بی‌واسطه» دستاوردهای محققان دانشگاه آزاد اسلامی را به تصویر کشید
  • همایش پیاده‌روی میمند
  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • محیط شهری باید برای کودکان شور و نشاط داشته باشد
  • رکورد شکنی ورزشکار کردستانی