Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد حجم سرمایه گذاری پتروشیمی گچساران را ۹۰۰ میلیون دلار برشمرد و گفت: این پروژه در سال آینده به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سید حشمت الله صمیمی دوست با اشاره به اینکه در خصوص پیگیری مشکلات پتروشیمی گچساران نشست های فشرده  ای با کارشناسان و مدیران وزارت صمت برگزار شد، اظهار داشت: بحث ثبت سفارش و تامین تجهیزات پتروشیمی گچساران با موفقیت انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پتروشیمی گچساران یکی از  پروژه های مهم کشور است که حجم سرمایه گذاری آن قریب به ۹۰۰میلیون دلار است، عنوان کرد: بنابراین این پروژه برای توسعه استان از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی پیشرفت فیزیکی پروژه را ۸۷ درصد برشمرد و افزود: باتوجه به اینکه بخشی از تجهیزات خریداری شده این پتروشیمی در بنادر و گمرکات کشور موجود بود و نیاز بود که این تجهیزات با کمترین زمان ممکن به محل اجرای طرح حمل شود. لذا با پیگیری های صورت گرفته شده شاهد سرعت بالایی در تکمیل پروژه خواهد بود.

صمیمی، خاطرنشان کرد: با نشست هایی که برگزار شد همه موانع برداشته شد و این پروژه با سرعت بیشتری به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

وی، ابراز کرد: در راستای سفر هیات دولت به استان و نگاه ویژه رئیس جمهور محترم جهت اتمام طرح های نیمه تمام  ،  وزیر نفت اعتبار ۴۰۰ میلیون دلاری برای اتمام  پتروشیمی های دهدشت و گچساران در نظر گرفتند که اجرای این  طرح ها به لحاظ منابع مالی مشکل نخواهند داشت به خصوص پتروشیمی گچساران که در سال آینده به بهره برداری خواهد رسید و تحولات مثبتی در منطقه ایجاد خواهد کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار پتروشیمی گچساران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۴۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد

منتخب مردم مشگین شهر در مجلس دوازدهم شورای اسلامی گفت: بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات اشتغال زایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد تسریع کرده و تلاش مضاعفی انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل بابک رضازاده در نشست با مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: رویکرد توانمندسازی و خودکفایی مددجویان رویکرد مطلوب و شایسته نهاد عزت آفرین کمیته امداد است و باید با اشتغال و تولید ثروت وابستگی‌ها را به این نهاد کاهش داد.

وی افزود: در سال‌های اخیر اقدامات خوبی را با نگاه توانمندسازی و خودکفایی جامعه هدف کمیته امداد شاهد بودیم که امسال نیز با نگاهی از سر خیرخواهی باید موانع و مشکلات را رفع و نسبت به اشتغال فراگیر مددجویان و پرداخت تسهیلات از سوی بانک‌های عامل کمر همت بسته شود.

رضازاده گفت: در شأن کشور ما نیست که هر سال بر تعداد جمعیت تحت حمایت خود بیفزاییم بلکه بهتر است با راهکارهای منطقی و درست در حذف فقر از چرخه زندگی مردم همت کنیم.

منتخب مردم مشگین شهر در مجلس دوازدهم شورای اسلامی بیان کرد: عمده مطالبات مردم، امروز در مباحث اقتصادی و معیشتی خلاصه می‌شود و بهتر است با کنار گذاشتن روش‌های غلط گذشته سیاست بهبود معیشت مردم را با حفظ شأن و عزت آنها مورد توجه و تمرکز قرار دهیم.

وی ادامه داد: در کنار بانک‌های عامل در صدور مجوزهای اشتغال و کارآفرینی باید تسهیل گری کرد تا موانع و مشکلات یکی پس از دیگری برطرف و به بهبود معیشت مردم به ویژه گروه‌های آسیب پذیر کمک کنیم.

کد خبر 748133

دیگر خبرها

  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • ۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌
  • این ۱۰۰ شرکت سال ۱۴۰۲ ارز نیمایی گرفتند | گمرک اسامی ارزبگیران را منتشر کرد
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • خبر خوش وزارت راه و شهرسازی به متقاضیان نهضت مسکن ملی