Web Analytics Made Easy - Statcounter

چند سالی میشه که دنیای اینترنت زندگی همه‌ی ما رو دچار تغییر و تحول های زیادی کرده . دیگه خیلی کم پیش میاد که معطل تاکسی بمونیم، یا خریدهای سوپر مارکتی رو حضوری انجام بدیم! با استفاده از اپلیکیشن و وب سایت های اینترنتی می تونیم تمامی نیازهای اولیه و روزمره زندگی رو بر طرف کنیم.

 

یکی از نیازهای مهم زندگی که از گذشته تا به امروز همراه بشر بوده، نیاز به یک مسکن و سرپناه امن برای زندگی کردنه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال های گذشته شاید خرید خونه در تهران و یا سایر شهرهای ایران یک امر بسیار ساده و دست یافتنی محسوب می‌شد.

 

 اما حالا با توجه به قیمت دلار، مشکلات اقتصادی، تحریم و تورم بالا در کشور خرید یک آپارتمان معمولی هم کار بسیار سخت و دشواری شده. با توجه به همه‌ی این مشکلات و دغدغه‌ها در زمان خرید و یا اجاره ملک، به خوبی تمامی جوانب رو بررسی کنید و با آگاهی کامل اقدام به انجام معامله کنید. چرا که با توجه به وجود این مشکلات هر اشتباه کوچک و یا بزرگی می تونه شما رو دچار ضرر و زیان مالی سنگین و در بعضی از مواقع غیر قابل جبران کنه.

 

حتما با مطالعه این مطلب تا به اینجا، این سوال در ذهن شما ایجاد شده که: با وجود این دغدغه‌ها چطوری با استفاده از  اینترنت و ، وب سایت های اینترنتی ملک مورد نظرمون رو جستجو کنیم؟ آیا این وب سایت ها، قابل اعتماد هستند؟ و جز تبلیغات آگهی های ملک، خدمات و یا کارایی دیگه‌ای هم دارند؟

 

در جواب به این سوالات باید بگیم: بله. وب سایت های بسیار خوبی در زمینه‌ی درج آگهی املاک وجود دارن، که علاوه بر جستجو ملک، خدمات مهمی هم در اختیار کاربران قرار می‌دن. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا شما رو با این وب سایت ها و خدمات اون‌ها بیشتر آشنا کنیم.

 

وب سایت های تخصصی را در اولویت قرار بدید

در زمینه‌ی درج آگهی املاک، دو دسته وب سایت داریم. وب سایت های تخصصی و وب سایت های عمومی درج آگهی. در وب سایت های عمومی علاوه بر آگهی ملک، آگهی های متفرقه زیادی مثل: خرید خودرو، ارائه خدمات، فروش لوازم الکترونیکی و ... درج میشه.

 

اما در وب سایت های تخصصی، این طور نیست! و فقط آگهی های خرید و فروش ملک به صورت تخصصی منتشر میشه. و به همین دلیل هم وب سایت های تخصصی، از کیفیت بهتری نسبت به وب سایت های عمومی برخوردارند.

 

علاوه بر کیفیت، تنوع در وب سایت های تخصصی به نسبت سایر وب سایت ها بیشتر است. در نتیجه با جستجو در وب سایت های تخصصی، می تونید در کوتاه ترین زمان به تعداد بیشتری از آگهی های ملکی دسترسی داشته باشید.

 

راه حل هایی برای تشخیص یک وب سایت مورد اعتماد

فرقی نمی‌کنه برای خرید یک کالای ارزون قیمت به وب سایت های اینترنتی مراجعه می کنید، یا برای جستجوی ملک چند میلیاردی! در هر دو صورت اعتبار یک وب سایت از اصلی ترین گزینه‌هایی است که باید در زمان جستجو باید مورد بررسی قرار بگیره و به اون توجه کنید.

 

نماد الکترونیکی، یکی از اصلی ترین گزینه‌هاست، که باید بررسی کنید. این نماد رو می تونید در انتهای وب سایت ها مشاهده کنید. یکی دیگه از گزینه‌هایی که می تونه در تشخیص یک وب سایت قابل اعتماد به شما کمک کنه، میزان فعالیت و کیفیت اون وب سایته!

 

فرض کنید در گوگل عبارت: خرید آپارتمان در مرزداران رو جستجو می کنید، و ۱۰ لینک در صفحه اول می بینید! به طور اتفاقی یکی از وب سایت ها رو انتخاب می‌کنید. سرعت بالا اومدن صفحه، استفاده راحت از خدمات، کیفیت آگهی ها، تصاویر و فیلم های آگهی، خدمات ارائه شده و ... می تونه عامل مهمی برای تشخیص یک وب سایت خوب باشه.

 

یک وب سایت خوب، و قابل اعتماد، شما رو در سریع ترین زمان به نیازتون می رسونه. همه‌ چیز رو شفاف و واضح نمایش می‌دهد و کیفیت بالایی داره. به عنوان مثال: وب سایت و اپلیکیشن شابش، یک وب سایت بسیار خوب در زمینه‌ی درج آگهی املاکه.

 

در این وب سایت می تونید در سریع ترین زمان به نیازتون برسید. بیشتر آگهی های این وب سایت همراه با عکس و فیلم های واقعی از ملکه که کار شما رو در مرحله اول بسیار راحت می کنه. علاوه بر این، شما می تونید با فرد آگهی دهنده خیلی راحت و با امنیت بالا ارتباط برقرار کنید. چرا که در تمامی آگهی ها شماره تماس و واتساپ مشاور، لوگوی املاک و  عکس مشاور موجوده.

 

آگهی های وب سایت تخصصی توسط چه اشخاصی ثبت میشه؟

همون طور که در موارد بالا هم اشاره کردیم، به دلیل تخصصی بودن وب سایت و تمرکز روی یک هدف مشخص، بیشتر آگهی های این نوع وب سایت ها توسط آژانس های املاک درج میشه. یکی از نکته های خیلی مهمی که در وب سایت شابش بررسی و ارزیابی میشه، کیفیت و واقعی بودن آگهی هاست.

 

آژانس های املاک قبل از انتشار آگهی، توسط تیم فروش مورد ارزیابی قرار می‌گیرن، و بعد از امضا تفاهم نامه همکاری، اجازه فعالیت در وب سایت را دارند. تمامی آگهی ها قبل از منتشر شدن در وب سایت، توسط کارشناسان کنترل کیفیت مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد. با این وجود، کاربران با خیال راحت ملک مورد نظرشون رو در وب سایت شابش جستجو می کنن.

 

وب سایت های درج آگهی، علاوه بر آگهی ملک چه خدمات دیگری را ارائه می کنند؟

 

یک وب سایت خوب در زمینه‌ی درج آگهی، وب سایتی است که علاوه بر درج آگهی، خدمات مفید دیگه‌ای هم در اختیار کاربران قرار بده. به عنوان مثال: وب سایت شابش، علاوه بر درج آگهی، یک پروفایل در اختیار کاربران قرار می‌ده. کاربران با استفاده از این پروفایل این امکان رو دارند که آگهی های مورد پسندشون رو در پنل ذخیره کرده و در نهایت همه‌ی آگهی ها رو با هم مقایسه کنند.

 

صفحه قیمت خرید خانه ، یکی دیگه از خدمات بسیار مهم و ضروری در وب سایت شابش است. یکی از اصلی ترین دغدغه‌هایی که متقاضیان خرید و یا اجاره خانه دارند، عدم آگاهی از قیمت های جدید در بازار مسکن است. با مراجعه به صفحه قیمت خانه در وب سایت شابش، می تونید از جدیدترین قیمت های خرید خونه در  محله های تهران مطلع بشید.

 

نتیجه گیری:

با پیشرفت تکنولوژی و گسترده شدن دنیای اینترنت، خیلی از نیازهای اساسی ما برای زندگی کردن تغییر کرد و شکل دیگه‌ای به خودش گرفت. یکی از این تغییرات، نحوه جستجوی خرید و یا اجاره آپارتمان است. طبق تحقیقات انجام شده، هر فرد به طور معمول برای پیدا کردن یک خونه‌ی ایده‌ آل باید دست کم به ۵ املاک مراجعه کنه تا منجر به ۶ یا ۸ بازدید حضوری بشه.

 

اما با مراجعه به وب سایت های تخصصی درج آگهی، این امکان برای شما فراهم میشه که به هزاران آگهی ملکی باکیفیت دسترسی داشته باشید. در نتیجه سریع و هوشمندانه تر ملک مورد نظرتون رو جستجو می کنید. و در کوتاه ترین زمان به بهترین نتیجه می ‌رسید. پیشنهاد می کنیم که حتما در زمان جستجو به وب سایت شابش مراجعه کنید. کیفیت بالای این وب سایت می تونه کمک بزرگی به شما بکنه.

 

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا اینترنت فضای مجازی وب سایت های تبلیغاتی افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا زمینه ی درج آگهی وب سایت های تخصصی وب سایت شابش وب سایت ترین زمان وب سایت یک وب سایت وب سایت ملک مورد آگهی ها ی آگهی شما رو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۵۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ازچهارمحال وبختیاری ، دکتر صادقی ثانی در تشریح اظهار داشت: واحد آموزشی درمانی پژوهشی "توانبخشی کف لگن" به همت اعضای گروه فیزیوتراپی دانشگاه علوم پزشکی استان در هفته سلامت به بهره برداری رسید.

وی تامین زیرساخت های آموزشی و توانمندی دانشجویان رشته فیزیوتراپی و تامین زیرساخت های توسعه ی رشته ای را از اهداف راه اندازی این واحد در بخش آموزشی عنوان کرد.

دکتر صادفی همچنین ایجاد بستری مناسب و جدید برای تحقیقات مشکلات و معضلات حاضر و رو به رشد مربوط به ناحیه لگن و کمربند لگنی مانند دردهای این ناحیه، نازایی، بی اختیاری های دفع، احتباس و عدم دفع، اختلالات جنسی و کمردردها و ... را از اهداف حوزه پژوهشی این واحد برشمرد.

دکتر صادقی اضافه کرد: با افتتاح این واحد خدمات درمانی در جهت کمک به بیماران مبتلا به کمردرد، دردهای لگنی، بی اختیاری های ادراری و مدفوعی، افتادگی های مثانه، مشکلات رحمی، یبوست، احتباس ادراری، شب ادراری ها، جراحی های ناحیه لگن، نازایی ها و ... افزایش می یابد.

وی ادامه داد: همچنین با راه اندازی این واحد زمینه ارتباطات بین رشته ای مانند مامایی، زنان، گوارش، داخلی، فیزیوتراپی، اورولوژی را در زمینه های آموزشی درمانی-پژوهشی فراهم و از ارجاع بیماران مربوطه به استان های دیگر جلوگیری می شود.

دکتر صادقی با اشاره به گروه هدف دریافت کننده خدمت این واحد تخصصی گفت: بیماران مبتلا به بی اختیاری ادرار، بی اختیاری مدفوع، یبوست، دردهای ناحیه کمربندلگنی، مبتلایان به اختلالات جنسی و مشکلات ناباروری می توانند از خدمات این واحد بهره مند شوند.

به گفته وی؛ همه خمات این واحد زیر نظر اعضای هیئت علمی گروه فیزیوتراپی ارائه می شود.

مدیرگروه فیریوتراپی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: همچنین به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت، مشاوره عمومی و رایگان مراجعین اسکلتی عضلانی و غربالگری، توصیه های ارگونومیکی پیشگیراننده و درمانی و مشاوره های خدمات توانبخشی قلبی ریوی، مشکلات کف لگن، بیماری های مغز و اعصاب ، بیماری های روماتیسمی، دیابت و ... بصورت رایگان به مراجعه کنندگان مرکز فیزیوتراپی کلینیک امام علی (ع) شهرکرد ارائه شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900033

دیگر خبرها

  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • حواله علی پی
  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • با مشارکت مردمی صلح و سازش در پرونده های قضایی تحقق پیدا می کند
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • ارائه خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی»، آنلاین و حضوری مرکز روانشناختی «جهت» برای عموم
  • بهره برداری از واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی