Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منطقه ۶ از راه‌‌اندازی دو همراه سرای جدید برای اسکان همراهان بیمارستان در این منطقه خبر داد و گفت: با توافقی هم که انجام شده، به‌زودی همرا سرای مجارو بیمارستان امام خمینی(ره) فعالیت خود را از سر خواهد گرفت. - اخبار اجتماعی -

مسعود رنجبریان شهردار منطقه 6 در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به وظایف شهرداری تهران اظهار کرد: مجموعه شهرداری وظایف سازمانی را به عهده دارد و در کنار آن به موضوعات و وظایف انسانی خود توجه ویژه‌ای دارد که از آن جمله می‌توان به راه‌اندازی "همراه‌سرای بیماران" در مجاورت بیمارستان در منطقه اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: البته این مسئله به عهده مجموعه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی است اما باتوجه به همکاری‌های بین مجموعه‌های خدماتی، شهرداری منطقه نیز در همین راستا ورود جدی را برای اسکان همراهان بیماران در مجاورت بیمارستان امام خمینی(ره) انجام داده است.

شهردار منطقه 6 خاطرنشان کرد: از سال 95 قراردادی بین مالک همراه‌سرای جوادالائمه و شهرداری منطقه به امضا رسید که بر اساس آن، همراهان بیماران در مجاورت بیمارستان امام خمینی (ره)  به همراه سرای جواد‌الائمه مراجعه می‌کردند و این قرارداد تا تاریخ 19 تیر ماه امسال ادامه داشت؛ این قرارداد هر ساله با برگزاری مناقصه  تمدید می‌شد اما هم‌اکنون به چند دلیل این قرارداد تمدید نشده است!

وی درباره چرایی عدم تجدید قرارداد با پیمانکار همراه سرا گفت: عدم وجود نقدینگی و عدم استاندارد بودن همراه‌سرای جواد الائمه از مواردی بوده که ما هنوز نتوانستیم این قرارداد را تمدید کنیم که البته به پیمانکار اعلام شده که برای بازسازی ملک اقدام کند تا در ماه‌های آتی، قرارداد جدید منعقد شود که در این بخش رایزنی‌های لازم انجام شده است.

رنجبریان در پاسخ به این پرسش که چرا شهرداری تهران، ملک مجاور بیمارستان و همراه‌سرای فعلی (جوادالائمه) را مجددا برای همراهان بیمار تمدید نکرده است، اظهار کرد: در چند نوبت با مالک وارد مذاکره شدیم و حتی حاضر بودیم اجاره بیشتر بدهیم و حتی ملک را تهاتر کنیم اما چون ملک شخصی است، مالک ساختمان این مسئله را نپذیرفت اما در هر صورت باز هم کوتاه نیامده‌ایم و همانطور که گفته شد با رایزنی‌های انجام شده مجددا این مکان مورد استفاده همراهان بیماران بیمارستان امام خمینی(ره) قرار خواهد گرفت.

شهردار منطقه 6 ادامه داد: در حال حاضر یک ساختمان 9 طبقه (7 طبقه روی زمین و 2 طبقه زیر زمین) با امکانات رفاهی مجهز و باشگاه با ظرفیت 100 تخته در خیابان خردمند جنوبی توسط شهرداری تهران اجاره شده است و انشاءالله تا پیش از آغاز فصل سرما، این مکان مورد بهره‌برداری خواهد رسید.

رنجبریان درباره فاصله این همراه‌سرا با بیمارستان امام خمینی(ره) تصریح کرد: همراهان بیماران می‌توانند در یک بازه زمانی کمتر از 10 دقیقه با وسیله نقلیه خود را به این مکان برسانند.

وی با اشاره به مشکلات بوجود آمده برای همراهان بیماران بیمارستان امام خمینی(ره) تصریح کرد: با رایزنی که با همراه سراهای مناطق 2 و 11 انجام شده است، افراد می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از مددکاری بیمارستان به این همراه‌سراها مراجعه و اسکان پیدا کنند.

شهردار منطقه 6 گفت: همچنین در خیابان نصرت نیز یک زمینی از سوی شهرداری  به بیمارستان امام خمینی(ره) واگذار شده است و قرار است در چهار طبقه بنای احداث شود که  هزینه این بنا توسط خیرین پرداخت خواهد شد و بهره‌برداری توسط مسئولان بیمارستان انجام خواهد شد که پیش بینی می‌شود تا 22 بهمن این مکان به بهره‌برداری برسد همچنین در خیابان ارومیه - میدان جمهوری خانه‌ای نیز در 4 طبقه تحت عنوان "خانه عماد" برای همراهان کودکان پیوندی و سرطانی در نظر گرفته شده است.

تشدید چادرخوابی و کارتن‌خوابی همراهان بیماران در اطراف بیمارستان امام خمینی!/ چرا "همراه‌سراها" این افراد را پذیرش نمی‌کنند؟!

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری تهران شهرداری تهران بیمارستان امام خمینی ره مجاورت بیمارستان همراهان بیماران شهردار منطقه 6 همراه سرای انجام شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۵۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرای بانو در مشکین‌دشت احداث می‌شود

شهردار مشکین‌دشت از اجرای پروژه‌های عمرانی متعدد در سطح شهر با آغاز سال جدید خبر داد و گفت: سرای بانو مختص بانوان شهر مشکین‌دشت، سال جدید احداث خواهد شد.

علی سلگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز با اشاره به اهمیت اثرگذاری رسانه، اظهار کرد: رسانه‌ها به مردم کمک می‌کنند که از حقوق خود مطلع شوند و در راستای احقاق حقوق شهروندان تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها با انتقادهای سازنده خود می‌توانند به اُمیدافزایی در جامعه کمک کنند، افزود: شهرداری مشکین‌دشت پذیرای انتقادات و پیشنهادات خبرنگاران است تا شاهد پویایی زندگی شهری و توسعه پایدار در شهرمان باشیم.

شهردار مشکین‌دشت با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر افزایش مشارکت مردمی در جامعه، خاطرنشان کرد: شهرداری در این راستا از طرح‌های شهروندان استقبال می‌کند.

سلگی با اشاره به اینکه شهرداری مشکین‌دشت احداث و توسعه جاده‌های سلامت را در دستور کار خود قرار داده است، اضافه کرد: احداث این پروژه حداقل کاری است که می‌توان برای ارتقای سطح سلامت شهروندان انجام داد.

وی با اشاره به احداث پروژه‌های مختلف عمرانی، تصریح کرد: احداث بوستانی در حاشیه ابراهیم‌آباد به مساحت ۵ هکتار در سال جاری کلید می‌خورد و عملیات احداث کتابخانه بعثت نیز با اعتبار سه میلیارد تومان آغاز می‌شود.

شهردار مشکین‌دشت با اشاره به اینکه افزایش نشاط اجتماعی یکی از اهداف مدیریت شهری مشکین دشت است، گفت: در این راستا پروژه‌های مختلفی برای تمام سنین در نظر گرفته شده و سرای بانو یکی از این پروژه‌ها است که مختص بانوان خواهد بود.

سلگی با اشاره به بافت فرسوده موجود در شهر مشکین‌دشت، عنوان کرد: ممنوعیت صدور پروانه برای املاک قولنامه ای موضوعی بود که بر افزایش بافت فرسوده تأثیر گذاشت، در این راستا با راه‌اندازی طرح بازآفرینی شهری تلاش کرده‌ایم به املاک قولنامه‌ای نیز خدمات ارائه دهیم.

وی بودجه سال جاری این شهرداری را ۴۸۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: تلاش داریم با افزایش درآمدهای پایدار شهری بودجه را نیز افزایش دهیم.

کد خبر 748213

دیگر خبرها

  • راه اندازی پایگاه هوشمند سرای بازی کودک در مساجد
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • سرای بانو در مشکین‌دشت احداث می‌شود
  • تجهیز اتاق عمل بیمارستان زرقان به میکروسکوپ چشم پزشکی
  • همراهان منطقه‌ای آمریکا و اسرائیل صحنه را در «وعده صادق» باختند
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • راه‌اندازی مجدد دبیرخانه «شهر اسلامی» در شهرداری اصفهان