Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا به نقل از روابط عمومی پروژه، مستند بلند مشق امشب ساخته اشکان نجاتی و مهران نعمت اللهی در اولین حضور جهانی خود در بخش «Luminous» سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم مستند آمستردام (ایدفا) به نمایش در خواهد آمد.

جشنواره جهانی فیلم مستند آمستردام با نام اختصاری «ایدفا» بزرگترین و معتبرترین جشنواره فیلم مستند در سراسر جهان شناخته می شود که از سال ۱۹۸۸ به صورت سالانه در شهر آمستردام هلند برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جشنواره معتبرترین رویداد سالانه سینمای مستند جهان و مورد تایید آکادمی اسکار است.

سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم مستند آمستردام «ایدفا» از ۲۶ آبان تا ۷ آذرماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد، محل نمایش آثار مستند قابل فهم، خلاقه و بدیع و آثاری است که بینش جدیدی به جامعه ارائه می‌دهند.

مشق امشب به کارگردانی اشکان نجاتی و مهران نعمت اللهی با نگاهی به فیلم مشق شب یکی از فیلم‌های ماندگار عباس کیارستمی، لایه‌های پنهان مسائل آموزشی و پرورشی دانش‌آموزان ایران را به تصویر می‌کشد که از نگاه جامعه به دور مانده است. در خلاصه این فیلم آمده است: «مدرسه به درد نمی خوره...».

عرضه و پخش بین المللی فیلم مشق امشب به عهده محمد اطبایی (مستقل های ایرانی) است.

ازجمله عوامل این فیلم مستند می توان به طراح و کارگردان: اشکان نجاتی و مهران نعمت اللهی، مدیر فیلمبرداری: حامد فرشته حکمت، صدابردار: فرید پیرایش، صداگذار: سیدرضا گدازگر، تدوین: وحید گلستان، دستیار تدوین: مطهره روحی نیا، مدیر تولید: منصور غلامی، طراح تیتراژ: کورش پارسانژاد، دستیار اجرایی تیتراژ: محمد مهرانفر، برنامه ریز: مرجان پروین حسینی، منشی صحنه: مهسا معارف خواه، اصلاح رنگ و نور : فربد جلالی، ساخت تیزر: ماهک منصوریان، عکاس: غلامرضا بهرامی، الناز افتخاری و زهره لطفی، طراح سایت: ایمان نعمت اللهی، مترجم: صنم کلانتری، زیرنویس: پوریا صدر، مدیر تدارکات: حسین کریمی، طراح پوستر: سیدجعفر ذهنی، طراح عنوان فیلم: سعید سلیمی، اجرای نوشته عنوان: ماهان خوشیار، روابط عمومی: آزاده فضلی، تهیه کننده: اشکان نجاتی و مهران نعمت اللهی، پخش بین‌الملل: محمد اطبایی اشاره کرد.

برچسب‌ها سینمای ایران عباس کیارستمی فیلم کوتاه مستند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سینمای ایران عباس کیارستمی فیلم کوتاه سینمای ایران عباس کیارستمی فیلم کوتاه مستند اشکان نجاتی و مهران نعمت اللهی فیلم مستند مشق امشب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۵۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدعباسی: بزرگ‌ترین رؤیایم بازی در فینال جام جهانی فوتسال است

بازیکن تیم ملی فوتسال گفت: یکی از بزرگ‌ترین آرزوها و رؤیاهای من بازی در فینال جام جهانی است؛ مطمئن باشید تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که این مهم رقم بخورد.

سید احمد عباسی در گفت و گو با ایسنا درباره قهرمانی ایران در جام ملت‌های فوتسال آسیا، اظهار کرد: مسابقات در سطح بالایی برگزار شد البته ما بازی‌ها را خوب شروع نکردیم اما خیلی عالی این رقابت‌ها را به پایان رساندیم. پله پله پیش رفتیم و بهتر شدیم و توانستیم به فینال برسیم و تیم تایلند را مقابل ۱۲ هزار هوادار خود شکست دهیم.

وی ادامه داد: به تایلند اصلاً فرصت ندادیم در بازی فینال سر خود را بالا نگه دارد و این تیم را در فینال با اختلاف سه گل شکست دادیم. کار بزرگی انجام دادیم زیرا فوتسال آسیا واقعاً پیشرفت کرده است.

این بازیکن تیم ملی فوتسال ایران خاطرنشان کرد: جام جهانی فوتسال بسیار نزدیک است و امیدوارم حمایت‌ها از تیم ملی بیشتر شود و مسئولان فکری کنند.

او درباره آقای گلی خود در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، عنوان کرد: آقای گلی ام را به خانواده‌ام تقدیم می‌کنم که در دوران ورزشیم بسیار از من حمایت داشتند و هر جایی که من می‌خواستم کم بیاورم کنارم بودند. مدال و جام قهرمانی  این دوره از رقابت‌ها را نیز به مردم عزیزمان تقدیم کردم.

وی درباره جام جهانی فوتسال، گفت: تلاشمان را می‌کنیم که روی سکو برویم البته تلاش من حضور در بازی فینال است و یکی از بزرگترین آرزوها و رویای من بازی در فینال جام جهانی است. مطمئن باشید تمام تلاشمان را می‌کنیم که این مهم رقم بخورد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جشنواره نوجوان خوارزمی در مهرستان و خاش
  • پیام ترسناک رونالدو: آماده جنگ! (عکس)
  • پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه معرفی شد
  • «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه شد
  • راهیابی مستند «چنشتی ها» به جشنواره ملی اقوام ایرانی
  • احمدعباسی: بزرگ‌ترین رؤیایم بازی در فینال جام جهانی فوتسال است
  • مستند «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم «هنر و تجربه» شد
  • گزارش تسنیم از اختتامیه جشنواره خلیج فارس در بندرعباس‌
  • «دریای پارس» یادگاری برای ایران به بهانه روز خلیج فارس
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی