Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز ندایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر قریب‌الوقوع رئیس جمهور به استان اردبیل اظهار کرد: رئیس جمهور در هشتمین سفر خود به استان‌ها، روز جمعه به استان اردبیل سفر خواهد کرد.

وی افزود: در این سفر، وزرا نیز به نمایندگی از دولت در تمام شهرستان‌های استان حاضر خواهند بود تا پس از بررسی شهرستان‌ها و احصاء مسائل و مشکلات، در جلسه شورای اداری که با حضور رئیس جمهور و معاون اول برگزار می‌شود، این مسائل را بررسی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل بیان کرد: تا به امروز و برابر برنامه‌ریزی انجام شده، وزیر راه و شهرسازی در مرکز استان و شهرستان اردبیل، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در شهرستان‌های نیر و سرعین، وزیر جهاد کشاورزی در شهرستان پارس آباد، مدیر توسعه روستایی در شهرستان مشگین شهر، وزیر اقتصاد در شهرستان بیله سوار و وزیر نیرو در شهرستان‌های گرمی و انگوت حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: وزرای محترم پس از حضور در شهرستان‌ها و شنیدن نقطه نظرات مسؤولان و مردم، مسائل و مشکلات و پتانسیل‌های شهرستان‌ها را در جلسه شورای اداری مورد بررسی قرار می‌دهند.

ندائی تصریح کرد: رئیس جمهور و معاون اول ایشان نیز در شهرستان اردبیل در جلسات مختلف مانند دیدارهای نخبگان، شورای اداری و بازدید از طرح‌های مختلف حضور خواهند داشت.

وی تاکید کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و پیشگیری از انتشار این بیماری، دیدار مردمی با حضور رئیس جمهور برگزار نخواهد شد.

ندائی اظهار کرد: احتمالا در صورت نامساعد بودن شرایط آب و هوایی و عدم فرود هواپیما در فرودگاه اردبیل، هواپیمای حامل رئیس جمهور و هیات همراه در فرودگاه پارس آباد به زمین نشسته و ایشان از طریق بالگرد در مرکز استان حضور خواهند داشت.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل بیان کرد: کلیه مطالبات و پروژه‌های ضروری احصاء شده استا در جلسه‌ای که با حضور مسؤولان کشوری و استاندار اردبیل در تهران برگزار شد، در اختیار وزرا و هیات دولت قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: در حوزه توسعه استان، همانند توسعه مراکز درمانی، توسعه گردشگری، حوزه‌های زیرساختی، گلخانه‌ها، دامداری‌ها و توسعه حمل و نقل ریلی و جاده‌ای و ده‌ها پروژه دیگر تصمیمات مناسبی برای استان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: بهروز ندایی معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل سفر رئیس جمهور آیت الله رئیسی سفر به اردبیل شهرستان ها رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۵۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم وارد یاسوج شد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با استقبال استاندار و مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد وارد فرودگاه بین المللی شهدای یاسوج شد.

محمدعلی زلفی صبح روز شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با هدف شرکت در مراسم گرامیدشت هفته معلم و حضور در دانشگاه و دیدار با اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان و همچنین بازدید از فعالیت‌ها و پیشرفت‌های اخیر در بخش‌های مختلف دانشگاه یاسوج به این شهر سفر کرد.

دیدار با آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج، حضور در دانشگاه یاسوج و افتتاح سر در دانشگاه، زیارت مقبره شهید گمنام، کلنگ‌زنی دومین خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج، بازدید از چندین پروژه فعال و در حال ساخت و مصاحبه با شبکه سراسری به صورت زنده از خبر ۱۴، نشست با اعضای هیات رئیسه دانشگاه یاسوج، نشست آمایش آموزش عالی(با حضور امام جمعه، استاندار، رؤسای دانشگاه ها و...)، نشست با اعضای هیات علمی دانشگاه یاسوج در قالب نشست گرامیداشت هفته معلم (استاد) و تجلیل از برگزیدگان و سرآمدان علمی و... برنامه‌های این سفر یک روزه است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی وزارت دفاع برای همکاری با زیمباوه
  • رئیس‌جمهور: سرکوب اعتراضات ضدصهیونیستی رسوایی دیگری برای مدعیان آزادی بیان و تمدن غرب است/ سرکوب حامیان فلسطین چهره بی‌روتوش غرب را نمایان کرد/ گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • اعلام آمادگی بلاروس برای توسعه همکاری‌های نظامی
  • وزیر علوم وارد یاسوج شد