Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، کمیته اجرایی ای‌اف‌سی پس از در نظر گرفتن چالش‌های موجود مرتبط با پاندمی کووید-۱۹ و همچنین اولویت‌بخشی به سلامت و تندرستی تمام افراد دخیل در این مرحله از رقابت‌ها که ورودی معتبرترین تورنمنت ملی قاره کهن محسوب می شود، تصمیم مذکور را اتخاذ کرد.

جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا از ۱۶ ژوئن تا ۱۶ جولای ۲۰۲۳ به میزبانی کشور چین برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس توافق صورت گرفته، سه هفته مسابقات هشتم، یازدهم و چهاردهم ژوئن ۲۰۲۲ برگزار شده و ای‌اف‌سی فرآیند ارائه و دریافت پیشنهادهای تمامی فدراسیون‌های عضو را به منظور میزبانی از این مرحله از رقابت‌ها، متعاقبا اعلام خواهد کرد.

درست مشابه فرآیند پیشنهاددهی برای تمامی مسابقات متمرکز ای‌اف‌سی در سال۲۰۲۱، به منظور حصول اطمینان از اعمال بالاترین پروتکل‌ها و استانداردهای بهداشتی و امنیتی، طیف وسیعی از پیش‌نیازها و الزامات در دستور کار قرار خواهد گرفت.

از جمله این الزامات می‌توان به حداقل جابجایی و محدودیت‌های قرنطینه برای تمامی تیم‌های شرکت‌کننده، سهولت ارتباطات پروازی به کشور میزبان، شرایط بهداشتی و درمانی این کشور، ورزشگاه‌های کافی برای سازماندهی بازی‌ها و از همه مهم‌تر تست اجباری کووید-۱۹ برای تمامی بازیکنان و مقامات به محض ورود به کشور میزبان و در جریان برگزاری مسابقات مطابق راهنمای ارائه شده از سوی مقامات کنترل بیماری‌های عفونی ای‌اف‌سی اشاره کرد.

برنامه جدید بازها در صورت نیاز مطابق با مقررات مسابقات قابل تغییر و اصلاح است.

برچسب‌ها جام ملت های آسیا ایرنا کنفدراسیون فوتبال آسیا چین ای اف سی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جام ملت های آسیا ایرنا کنفدراسیون فوتبال آسیا جام ملت های آسیا ایرنا کنفدراسیون فوتبال آسیا چین ای اف سی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۶۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ الینا صفاجو از باشگاه ستارگان عقاب سمنان با مربیگری ریحانه نصیری در بخش کومیته وزن منهای ۶۸  کیلوگرم رده سنی زیر ۲۱ سال  نشان برنز را بدست آورد.

این مسابقات به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری
  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • چهارسوی ورزش خوزستان
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • علی موسوی، پیشکسوت استقلال: وجود VAR در هفته‌های پایانی الزامی است / استقلال باید تا دقیقه ۹۰ متمرکز باشد
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال