Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، براساس تابلو اطلاعات پرواز فرودگاه اردبیل، بیشتر پروازهای ورودی و خروجی روز چهارشنبه(۲۸مهرماه۱۴۰۰) فرودگاه اردبیل به‌دلیل مه‌گرفتگی و برودت هوا باطل شد.

براین اساس تمام پروازهای امروز فرودگاه اردبیل به‌غیر از پرواز صبح امروز(پرواز آسمان) به‌دلیل مه‌گرفتگی و ابر پائین در باند فرودگاه، باطل اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این در حالی است که لغو پروازهای فرودگاه اردبیل حتی در فصول گرم سال نیز به‌دلیل مه‌گرفتگی و یا شدت باد اتفاق افتاده است.

 

گفتنی است؛ در سال‌های اخیر اقدامات مناسبی در جهت افزایش پروازها، تجهیز باند فرودگاه به منظور رفع لغو پروازها، برقراری پروازهای جدید و سرمایه‌گذاری ۲۰۰میلیاردی در فرودگاه اردبیل از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیگیری شده که لازم است مسؤولان در جهت رفع مشکلات فرودگاه اردبیل اهتمام جدی داشته باشند.

با توجه به لزوم توسعه گردشگری در استان اردبیل، رفع مشکلات لغو پروازهای فرودگاه اردبیل یکی از نیازهای اساسی استان بوده که در آستانه سفر رئیس محترم جمهور و وزرای دولت به استان اردبیل، یکی از خواسته‌های مردم استان است.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: اردبیل فرودگاه پروازها فرودگاه اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۸۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروازهای فرودگاه ایلام لغو شد

به گزارش خبرنگار مهر، طبق اعلام فرودگاه ایلام، پروازهای شرکت‌های هواپیمایی آسمان و ایران ایر در روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۷ در مسیر تهران - ایلام - تهران به علت پایین بودن دید افقی باطل اعلام شده است.

بارش شدید باران از صبح امروز مناطق مختلف استان ایلام را فرا گرفته است.

کد خبر 6097853

دیگر خبرها

  • پروازهای فرودگاه ایلام لغو شد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • تلاش برای برقراری پرواز مستقیم حجاج اردبیلی به مدینه
  • رسم نادرست تیراندازی در عروسی پرواز‌های یک استان را لغو کرد!
  • پلمپ تالاری که باعث لغو پروازهای یک فرودگاه در ایران شد!
  • شلیک‌های هوایی پرواز‌های خرم آباد را لغو کرد
  • دادستان مرکز لرستان: تیراندازی در عروسی پرواز‌های خرم‌آباد را لغو کرد
  • بازگشت پرواز تهران - خرم آباد
  • شرایط جوی پرواز تهران - خرم آباد را مجبور به بازگشت کرد