Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@03:22:51 GMT

رئیس جمهور جمعه در اردبیل

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۸۱۹۹

رئیس جمهور جمعه در اردبیل

سید حامد عاملی در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با هماهنگی‌های انجام شده قرار است در اولین ساعات روز جمعه رئیس جمهور وارد فرودگاه اردبیل شده و بعد از تشریح اولیه سفر استانی به اردبیل، در دیدارهای مختلف حضور خواهد داشت.

وی تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده بازدید از برخی پروژه‌ها، دیدار با نخبگان و منتخبان گروه‌های مختلف، دیدار با ایثارگران و خانواده‌های شهدا، همچنین شورای اداری استان برگزار شده و در پایان سفر یک روزه نیز تشریح فعالیت‌ها و مصوبات سفر در نشست خبری به انجام می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اردبیل گفت: همزمان با حضور رئیس جمهور در اردبیل، وزرا نیز در شهرستان‌های مختلف حاضر شده و با تشکیل جلسات شورای اداری دیدارهای مردمی و بازدید از برخی طرح‌ها و پروژه‌ها، جمع‌بندی گزارش در شورای اداری استان مطرح و تصمیمات گرفته خواهد شد.

عاملی افزود: در حوزه راه، راه آهن، آب، کشاورزی، صنعت و معدن مهمترین مطالبات و خواسته‌های استان بیان می‌شود تا ما بتوانیم در یک فرآیند بودجه‌ای سال جاری و سال آینده منابع مورد نیاز را برای اجرا و تکمیل این پروژه‌ها در نظر بگیریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: تلاش ما بر این است تا از ظرفیت این سفر برای جذب اعتبارات بیشتر با هدف تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام استفاده کنیم و مطالبات به حق مردم استان را به گوش مقام عالی اجرایی کشور رسانده تا هدف‌گذاری‌ها در سال‌های پیش رو برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و رفع مشکلات انجام شود.

حضور هشت وزیر در شهرستان‌های اردبیل

رئیس شورای اداری استان با بیان اینکه وزیر راه و شهرسازی در اردبیل و نمین و وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز در سرعین و نیر حاضر می‌شوند، اضافه کرد: با تشکیل جلسات شورای اداری این شهرستان‌ها خواسته‌ها، مطالبات و همچنین تکمیل طرح‌های اولویت‌دار مطرح خواهد شد.

عاملی بیان کرد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان مرزی اصلاندوز حاضر می‌شود تا از نزدیک از برخی طرح‌ها بازدید کرده و در جریان روند فعالیت‌ها و اقدامات مؤثر در مسیر توسعه این شهرستان قرار گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شهرستان پارس‌آباد قطب کشاورزی و تولید محصولات متنوع در این حوزه است، وزیر جهاد کشاورزی در شهرستان پارس‌آباد حاضر شده و سعی خواهد کرد در نشست با کشاورزان و تولیدکنندگان این بخش از نزدیک با مشکلات فعالان این بخش قرار گرفته و راهکارهای کارشناسی ارائه شود.

عاملی حضور مدنی معاون توسعه روستایی رئیس جمهور را در مشگین‌شهر و همچنین وزیر اقتصاد و دارایی را در شهرستان بیله‌سوار یادآور شد و تصریح کرد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گرمی و انگوت و وزیر نیرو نیز در جنوب استان خلخال و کوثر حاضر شده و به نمایندگی از دولت و رئیس جمهور جمع‌بندی گزارش‌های نهایی را انجام می‌دهند.

کد خبر 5332610

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار اردبیل سید حامد عاملی دولت سیزدهم اردبیل هیئت دولت ویروس کرونا بوشهر هفته وحدت آمار کرونا واکسن کرونا گرگان کرمانشاه واکسیناسیون کرونا شیوع کرونا زلزله ایلام همدان زمین لرزه عکس استانها شورای اداری رئیس جمهور پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۸۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست بلینکن از رئیس جمهور چین درباره ایران

آفتاب‌‌نیوز :

 آنتونی بلینکن وزیر خارجه دولت جو بایدن که به چین سفر کرده است، روز جمعه در پکن با شی جین پینگ، رئیس جمهوری این کشور دیدار و گفتگو کرد و گفت که در خصوص چگونگی نقش سازنده چین در «بازدارندگی حکومت ایران» و گروه‌های وابسته به آن در تشدید تنش‌ها در خاورمیانه (غرب آسیا) گفتگو کرده است.

بلینکن تصریح کرد: «من فکر می‌کنم روابطی که چین [با حکومت ایران]دارد می‌تواند در تلاش برای آرام کردن تنش، جلوگیری از تشدید و گسترش آن مثبت باشد و ما توافق کردیم که به طور منظم در باره این موضوع در ارتبط باشیم و مطمئنم که این طور خواهد بود.»

وزیر خارجه آمریکا در جمع خبرنگاران در عین حال، چین را متهم کرد که با تداوم ارسال اقلامی که روسیه می‌تواند از آن‌ها در ساخت تسلیحات استفاده کند، به این کشور در ادامه حملات به اوکراین کمک می‌کند.

او مدعی شد: چین با تامین ریزتراشه‌ها و قطعات مکانیکی که می‌تواند برای اهداف نظامی استفاده شود به روسیه در این جنگ کمک می‌کند.

بلینکن در گفتگو با شبکه خبری سی ان ان آمریکا نیز در پایان این سفر گفت که از دیدار خود برای مطرح کردن نگرانی‌های دولت بایدن در مورد حمایت چین از پایگاه صنعتی دفاعی روسیه استفاده و تاکید کرده است که در صورت حمایت، اقدامات بیشتری از سوی واشنگتن مانند گسترش تحریم‌های موجود علیه بیش از ۱۰۰ نهاد و فرد چینی انجام خواهد شد.

آمریکا ادعا می‌کند که حمایت چین، روسیه را قادر می‌سازد تا تولید تانک، مهمات و خودرو‌های زرهی را افزایش دهد و به حمله خود به اوکراین ادامه دهد.

بلینکن افزود: «ما به چین گفتیم که اگر این حمایت متوقف نشود، اقدامات را افزایش خواهیم داد و احتمالا سایر کشور‌ها نیز این کار را خواهند کرد. ما به دنبال این هستیم که آن‌ها این حمایت را متوقف کنند، و اگر این کار را نکردند، ما اقدام خواهیم کرد.»

وزیر خارجه آمریکا از ارائه جدول زمانی برای اقدامات بیشتر خودداری کرد و گفت که همتایان چینی او نقش این کالا‌ها را در جنگ اوکراین بی اثر دانسته اند، اما این کالا‌ها را تجارت با روسیه توصیف کرده و گفته اند که موفقیت مسکو به چین بستگی ندارد.

پکن پیش از این از آمریکا به عنوان «اتهامات بی اساس» درباره «تجارت و مبادلات عادی اقتصادی» بین چین و روسیه انتقاد کرده بود.

چین مدت‌ها اعلام کرده است که در جنگ اوکراین بی طرف است و همچنان خود را به عنوان یک میانجی بالقوه صلح در مناقشه معرفی می‌کند، درحالی که از زمان آغاز جنگ روابط اقتصادی، استراتژیک و دیپلماتیک خود را با روسیه تقویت کرده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • درخواست بلینکن از رئیس جمهور چین درباره ایران
  • «کارگران» رزمندگان عرصه اقتصادی هستند
  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • بروکراسی فلج‌کننده اداری مانع ورود تولیدکنندگان به اقتصاد می‌شود
  • شهید مطهری الگوی نخبگان فکری جبهه انقلاب است
  • عدم پاسخگویی کتبی به ارباب رجوع تخلف اداری محسوب می شود
  • رئیس‌جمهور مصر به ترکیه سفر می‌کند
  • خطیر: بعد از قهرمانی آسیا، امروز بزرگ‌ترین اتفاق برای باشگاه استقلال افتاد
  • ببینید | پایان سفر رئیس جمهور به پاکستان؛رئیس جمهور عازم سریلانکا شد