Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رئیس جمهور گفت: خوشبختانه با سرعت گرفتن واردات واکسن و همچنین تولیدات داخلی، کمبود واکسن در کشور وجود ندارد. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، محمد مخبر  معاون اول رئیس‌جمهور در جلسه کمیته تخصصی کرونا که بعدازظهر امروز(چهارشنبه) به ریاست وی برگزار شد، پس از استماع گزارشی از میزان بالای واکسیناسیون دانش آموزان در کشور از تلاش‌های وزارت آموزش و پرورش و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این زمینه قدردانی و تأکید کرد: باید با مشارکت جدی مدارس و دانشگاه‌ها در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی زمینه‌های لازم برای بازگشایی مراکز آموزشی در کشور فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین به میزان بالای واکسیناسیون در کشور در هفته‌های اخیر اشاره و تصریح کرد: خوشبختانه با سرعت گرفتن واردات واکسن و همچنین تولیدات داخلی، کمبود واکسن در کشور وجود ندارد.

در این جلسه که رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور، وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش و نمایندگان برخی از دستگاه‌های دولتی حضور داشتند دستگاه‌های مربوطه گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح کشور و اطلاع‌رسانی به مردم در راستای مقابله با بیماری کرونا ارائه کردند.

دکتر عین الهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین با ارائه گزارشی از میزان واکسیناسیون در کشور به ویژه کسانی که دوز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، اظهار داشت: خوشبختانه تعداد افرادی که در روزهای گذشته دوز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند روند صعودی داشته است و امیدواریم با ادامه نظارت‌ها بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اجرای طرح قرنطینه هوشمند و تکمیل روند واکسیناسیون به سطح بالایی از ایمنی در جامعه در برابر ویروس کرونا دست یابیم.

اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این جلسه گزارشی از مهمترین شبهات موجود در رسانه‌های رسمی و غیر رسمی درباره بیماری کرونا در کشور ارائه داد که مقرر شد برنامه‌ریزی لازم برای رفع این شبهات در افکار عمومی با همکاری دستگاه‌های ذیربط و مشارکت رسانه‌های همگانی صورت پذیرد.

در این جلسه همچنین گزارشی از دستورالعمل وظایف دستگاه‌ها در مدیریت هوشمند محدودیت‌ها در خصوص الزامات و ضمانت اجرایی فعالیت‌های پنج‌گانه و ثبت در سامانه مدیریت هوشمند بیماری‌های همه‌گیر(سامانه امید) در ادارات، فعالیت‌های تجاری، بازرگانی و خدمات و اصناف، مراکز آموزشی و خوابگاه‌ها، فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و همچنین ترددها و حمل و نقل در سطح کشور ارائه شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: واکسن ایرانی کرونا ویروس کرونا دولت سیزدهم واکسن ایرانی کرونا ویروس کرونا دولت سیزدهم دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۸۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان در نخستین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، گفت: اطلاعات مربوط به بیش از هزار و ۵۰۰ پروژه نیمه تمام در استان کردستان ثبت شده و از این تعداد ۱۸ پروژه برای واگذاری به بخش خصوصی انتخاب شده است.

اکبر محمدی اضافه کرد: فرمانداران برنامه ریزی لازم توسعه‌ای را با اولویت پروژه‌های نیمه تمام و طرح‌های بسترساز تولید و اشتغال انجام دهند.

وی یادآور شد: همه استان‌ها در راستای تحقق شعار سال موظف اند برنامه‌های عملیاتی برای افزایش تولید و ثروت و مشارکت مردم و کاهش نرخ تورم و بیکاری ارائه دهند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان با اعلام اینکه ۲۰ درصد تسهیلات تبصره ۲ قانون بودجه ۱۴۰۳ باید برای اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی اختصاص یابد، بیان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی موظف اند این سهم ۲۰ درصدی را در نظر بگیرند و رعایت کنند.

محمدی با بیان اینکه تکلیف ایجاد اشتعال و تولید را برعهده داریم، گفت: پروژه‌های قابل اتمام و طرح‌های بسترساز مسائل اقتصادی باید در اولویت قرار داده شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • توسعه استان اصفهان با توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و گردشگری
  • مخبر: توسعه روابط با کشورهای آفریقایی راهبرد اساسی ایران است
  • رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند
  • لزوم ارایه برنامه‌های عملیاتی برای افزایش تولید و ثروت در کردستان
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • ابلاغ برنامه‌های ارتقای بهره‌وری به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • تأکید بر توجه معلمان به مسائل آموزشی