Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-26@22:07:46 GMT

آناهیتا نعمتی بدون آرایش و فیلتر + عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۸۶۹۶

آناهیتا نعمتی یکی از بازیگران خوب ایرانی است. منبع این تصویر اینستاگرام آناهیتا نعمتی است. آناهیتا نعمتی هم اکنون در سینما ایران فعالیت می‌کند. در ادامه تصویری جدید از آناهیتا نعمتی را ملاحظه می‌کنید.

ازدواج وفرزند آنا نعمتی

آنا نعمتی همسر سابق ابوالفضل پورعرب می باشد, حاصل این ازدواج دختری به نام رایکا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در مورد فرزندش می گوید:

خیلی خوشحالم که رایکا را دارم و خوشحالم که با سن و سال کم او را به دنیا آورده ام، چون الان خیلی با هم دوست هستیم. همیشه به خودم می گویم ای کاش در 17-18 سالگی به دنیا می آوردمش. رایکا انگیزه ی زندگی، کار کردن، موفقیت، پیشرفت و ساختن من است. بسیار دختر باهوشی است و منتقد کارهای من. یکی از دلایلی که بعضی از فیلم ها را بازی نکردم رایکا بود.چند تا از کارهای من را دید و گفت خجالت نمی کشی اینها را بازی کرده ای؟ این چه بازی است کردی؟ (می خندد) ولی خیلی جاها آمده و تئاترهایم را دیده و تشویقم هم کرده. خیلی بیشتر از سن اش می فهمد.

آناهیتا نعمتی در کنار دخترش رائیکا پورعرب آناهیتا نعمتی و علاقه به ورزش

از کودکی همه اش در حیاط و کوچه بودیم و ورزش می کردیم. دوچرخه سواری و والیبال حتی فوتبال! الان رایکا را هم سعی می کنم همین گونه تربیت کنم. چند رشته همزمان البته نه به صورت تخصصی که حرفه اش بشود. از کودکی دوست داشتم ورزش های مختلف را در حد بلد بودن یاد بگیرم. بعد از فیلم «هدف اصلی» رفتم کیک بوکسینگ کار کردم و…

صعود آناهیتا نعمتی به قله سی چال + عکس

در کنار یادگیری و کار تئاتر از همین کلاس بازیگری در سال 1376 بود که توسط رسول ملاقلی برای فیلم هیوا انتخاب شد و توانست نقش کوتاهی را ایفا کند.

عکس زیر خاکی از اولین فیلم آنا نعمتی

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: آناهیتا نعمتی آناهیتا نعمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۸۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوگل پلی رفع فیلتر می‌شود؟

وزیر ارتباطات گفت: سه بار درخواست رفع فیلتر گوگل‌پلی را به کارگروه ارائه دادیم، اما اکثریت در این کارگروه با اعضای دولتی نیست. آخرین بار قبل از عید این درخواست را ارائه کردیم.

 

 

 

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • چهره بسیار متفاوت و بدون آرایش بازیگر زن معروف در جنوب را ببینید | تصویر
  • اعتراض به آرایش غلیظ سحر دولتشاهی در سریال جنجالی: اجازه این کار را نداریم!
  • اعتراض به آرایش غلیظ سحر دولتشاهی در سریال افعی تهران
  • انتقاد از آرایش غلیظ سحر دولتشاهی در سریال افعی تهران + عکس
  • کیهان: دانشگاه‌های آمریکا و اروپا هم برای پوشش دانشجویان قوانین سختگیرانه دارند؛ چرا ما نداریم؟
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • کیهان: دانشگاه‌های آمریکا و اروپا برای پوشش دانشجویان قوانین سختگیرانه دارند؛ چرا ما نداریم؟
  • احتمال رفع فیلتر گوگل‌پلی
  • گوگل پلی رفع فیلتر می‌شود؟
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم