Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس اطلاعات پنهان و آشکار، کارگردان و کارگردانی تمام تنش ها و ترورها و ناامنی های منطقه برای جمهوری اسلامی ایران روشن شده است.

به گزارش مشرق، محمود عباس زاده مشکینی اظهار کرد: عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی جلسه مشترکی با حضور کارشناسان و مسئولان نهادهای مطالعاتی استراتژیک، مرکز پژوهش های مجلس و مسئولان امور بین الملل وزارتخانه های مربوطه برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توضیح داد: در این جلسه سناریوهای احتمالی نظام سلطه و عوامل منطقه آنها در غرب آسیا و پیرامون مرزهای جمهوری اسلامی ایران بررسی شد. بر اساس اطلاعات پنهان و آشکار، کارگردان و کارگردانی تمام تنش‌ها و ترورها و ناامنی‌های منطقه برای جمهوری اسلامی ایران روشن شده است.

عباس زاده ادامه داد: اهداف آنها، استراتژی و تاکتیک آنها مشخص است همچنین بازی گردانان، بازی گران و بازی خوردگان هم برای ما شناخته شده اند.

وی در پایان گفت که بر اساس اطلاعات و محاسبات موجود جمهوری اسلامی ایران قوی‌تر از گذشته دست برتر را از حیث اطلاعاتی، امنیتی و سیاسی و نظامی دارد.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: تحولات قفقاز تحولات افغانستان کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی کمیسیون امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۹۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری از حمل پرچم جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه دولتی امریکا

پرچم ایران در تجمع حمایت از فلسطین در دانشگاه دولتی ارواین کالیفرنیا به اهتراز درآمد. این تصویر را خبرگزاری آمریکایی Getty Images به اشتراک گذاشته است.

دیگر خبرها

  • اربیل: در روزهای سخت اولین تماس ما با جمهوری اسلامی ایران است
  • اقلیم کردستان: روابط تاریخی ما را به ایران پیوند داده است
  • ویسی به سیم آخر زد؛ اصلا 10 میلیارد جریمه کنید، در جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنیم و این می‌شود عدالت؟!
  • رژیم اسرائیل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است
  • رژیم اسراییل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است
  • وزیر امور خارجه در پانزدهمین نشست سران اسلامی: رژیم اسرائیل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است
  • رژیم اسراییل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است
  • تثبیت جایگاه ایران در منطقه پس از «وعده صادق»
  • گسترش همکاری‌ها با کشور همسایه کمکی به دیپلماسی فرهنگی است
  • تصویری از حمل پرچم جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه دولتی امریکا