Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، استقلال در هفته نخست لیگ برتر باشگاه‌های ایران امروز(چهارشنبه) از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی میزبان هوادار بود.

قضاوت این دیدار را «کوپال ناظمی» با کمک‌های «علیرضا ایلدرم» و «علی اکبر نوری» برعهده داشت.

فرهاد مجیدی پس از عدم موفقیت در لیگ برتر و جام حذفی فصل گذشته، تیمی جدید ساخته و بازیکنان باتجربه و جوان را گرده هم آورده است تا در لیگ بیست ویکم به سال‌ها ناکامی آبی‌پوشان در لیگ برتر خاتمه داده و جام را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سوی دیگر «رضا عنایتی» هوادار را از لیگ آزادگان به سطح اول فوتبال ایران آورد و در نخستین هفته به مصاف تیمی رفت که سال‌‎ها پیراهن آن را پوشید و برایش گل‌های زیادی به ثمر رساند.

استقلال نیمه اول را خوب آغاز کرد و در دقیقه ۲ ارسلان مطهری در عمق توپ را به امیرحسین حسین زاده سپرد و این بازیکن در حالی که با دروازه‌بان هوادار تک به تک شده بود شوتی کم جان زد تا سیدمحمد حسینی قبل از رسیدن توپ به روی خط دروازه، آن را دور کند.

در دقیقه ۱۵ شوت محکم و روپای نیما انتظاری مهاجم هوادار با واکنش عالی سید حسین حسینی به کرنر رفت تا دروازه آبی‌پوشان تهرانی بسته بماند.

در دقیقه ۵۶ پاس مهدی‌پور به ارسلان مطهری رسید و این بازیکن پس از عبور از سنگربان‌ هوادار سرنگون شد تا داور به نشانه پنالتی در سوتش بدمد، وریا غفوری دروازه مسلم حق شناس را گشود اما کرد اما کوپال ناظمی دستور به تکرار این ضربه داد و در تکرار این پنالتی، مسلم حق شناس ضربه وریا غفوری را مهار کرد.

در دقیقه ۵۹ آرش رضاوند در پشت محوطه جریمه توپ را به جعفر سلمانی رساند و این بازیکن با شوتی فنی و زمینی به گوشه دروازه هوادار توپ را به تور چسباند تا اولین گل آبی‌پوشان در لیگ بیست‌ویک به نام وی ثبت شود.

دقیقه ۷۰ ضربه معین عباسیان از روی ضربه ایستگاهی با واکنش حسینی راهی کرنر شد.

استقلال در نیمه دوم با تغییراتی که داشت توپ و میدان را در اختیار گرفت و به گل رسید تا اولین بازی خود در لیگ بیستم را با پیروزی به پایان برسد.

ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند، محمد دانشگر، آرش رضاوند،(سعید مهری) زبیر نیک نفس، وریا غفوری، جعفر سلمانی، سبحان خاقانی(امیر علی صادقی)، امیر حسین حسین‌زاده و ارسلان مطهری(امین قاسمی نژاد)

ترکیب تیم هوادار:

مسلم حق‌شناس، دانیال کردستانی(ابوالفضل عکاشه)، حسین صادقی (محمد جواد محمدی)، محمد قاضی(مرتضی آقاخان)، پیمان میری، معین عباسیان، نیما انتظاری، محمد ستاری، محمد حسینی، محسن طرحانی، مهدی عبدی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ورزشگاه آزادی جام حذفی وریا غفوری آندره آ استراماچونی امين قاسمي نژاد ایرنا جام حذفی ورزشگاه آزادی وریا غفوری حسین حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۹۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس رفسنجان با حذف پیکان راهی مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در مرحله یک‌ هشتم پایانی مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران یادواره آزادسازی خرمشهر، پنج شنبه ۶ اردیبهشت تیم‌های مس رفسنجان و پیکان در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان به مصاف هم رفتند.   قضاوت این دیدار را مهدی اجاقی با کمک‌های حامد صفایی و مرتضی هوشیار بر عهده داشت.   ترکیب ابتدایی مس رفسنجان:   حامد لک، محمد نژادمهدی، رامتین سلیمان‌زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال‌الدین علی محمدی، فرشید باقری، مهدی ترکمان، سعید واسعی، محمدمهدی محبی و سجاد شهباززاده سرمربی: محرم نویدکیا   ترکیب ابتدایی پیکان:   محمدرضا دیناروند، مبین دهقان، نیما احمدی، ایمان اکبری، علی‌اصغر صادقی، ابوالفضل زمانی، علی‌اکبر رنجبر، امیرحسین غلامی، آرش هاشمی، مجتبی حقدوست و امیر شهیم ­سرمربی: رضا عنایتی   در این دیدار ابتدا مس رفسنجان موفق شد در دقیقه ۳۳ با گل جلال‌الدین علی‌محمدی یک به صفر پیش بیافتد و در ادامه نیمه نخست با همین تک گل به سود مس به پایان رسید.   در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم پیکان توانست جبران کند و ابوالفضل زمانی گل مساوی شاگردان رضا عنایتی را به ثمر رساند تا نتیجه بازی یک - یک مساوی شود.   این نتیجه تا پایان ۹۰ دقیقه باقی ماند تا کار برای تعیین تیم برنده به وقت‌های اضافه بکشد.   در ۲ وقت اضافه ۱۵ دقیقه‌ای هم توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا تکلیف تیم صعودکننده به ضربات پنالتی کشیده شود.   در ضربات پنالتی تیم مس رفسنجان توانست با نتیجه ۵ به ۴ پیکان را شکست دهد و به مرحله یک‌چهارم‌نهایی صعود کند.

دیگر خبرها

  • تصویری تازه از گلر جنجالی استقلال؛ تمرین مشترک با دختر در باشگاه
  • حمایت اساتید حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» (عفاف و حجاب) فراجا + اسامی
  • مس رفسنجان با حذف پیکان راهی مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی شد
  • مس رفسنجان ۱ (۵)-(۴) ۱ پیکان؛ صعودی سخت اما شیرین، دم عنایتی گرم!
  • حمایت استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا
  • حمایت هزار استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا
  • لطف بزرگ مربی پرسپولیسی به دروازه‌بان استقلال
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • کاش کاظم صدیقی را هم مثل حسینی، دروازه بان استقلال یک جلسه محروم می کردید!
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال/ شکایت یگان ویژه از حسینی