Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی مهدوی‌کیا سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان گفت با فرهاد مجیدی سرمربی استقلال به توافق رسیده است تا سه بازیکن از این تیم را به اردوی تیم امید دعوت کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی مهدوی‌‌کیا سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان که برای تماشای دیدار استقلال - هوادار در ورزشگاه آزادی حضور داشت درباره این بازی گفت: بازی بدی نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همیشه بازی اول لیگ، خیلی سخت است. تقریباً بازی برابری بود و بچه‌های تیم امید هم بد نبودند. ما هم آمده بودیم بازیکنانی را که به تیم امید دعوت کرده بودیم، ببینیم و موضوع خاص دیگری نبود.

وی درباره برخورد فدراسیون فوتبال با باشگاه‌هایی که به تیم امید بازیکن نمی‌دهند و اینکه دو بازیکن آلومینیوم اراک که به اردو نرفته بودند سه جلسه محروم شده‌اند، گفت: این وظیفه من نیست که صحبت کنم. فدراسیون با توجه به قوانینی که دارد، تصمیم گرفته است. ما تلاش می‌کنیم تعامل خوبی بین باشگاه‌ها و تیم امید باشد و امیدوارم بعد از این مشکلات کمتر شود.

سرمربی تیم فوتبال امید در مورد اینکه آیا پیکان و استقلال به این تیم بازیکن خواهند داد یا نه، گفت: بله، صحبت کردیم و مشکلی نیست.

وی راجع به اینکه از استقلال چهار بازیکن در لیست هستند و این تیم می‌تواند درخواست لغو بازی‌هایش را بدهد و آیا با مجیدی صحبت کرده است یا نه، اظهار داشت: با مجیدی صحبت‌های خوبی کردیم و او مشکلی نداشت، اما ما در هر صورت سه بازیکن از استقلال را استفاده می‌کنیم و با مجیدی به توافق رسیدیم که سه بازیکن استقلال در لیست ما باشند. لیست اولیه اینطور بوده و در لیست نهایی، نهایتاً از هر تیم سه بازیکن خواهیم داشت.

حاشیه دیدار استقلال - هوادار| حضور مهدوی‌کیا و خوش و بش مجیدی و عنایتیمهدوی‌کیا: فدراسیون و سازمان لیگ برنامه‌ریزی کرده‌اند که به نفع باشگاه‌ها و تیم امید باشد/ امیدوارم یک تیم خوب بسازیم

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال تیم فوتبال امید فرهاد مجیدی مهدی مهدوی کیا استقلال تیم فوتبال امید فرهاد مجیدی مهدی مهدوی کیا سه بازیکن مهدوی کیا تیم امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۹۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)

به گزارش ورزش سه، 15 اردیبهشت 1392 برای استقلالی‌ها یک روز خاص است و در چنین روزی با تک گل جواد نکونام قهرمانی در لیگ برتر را قطعی کردند و جام قهرمانی دوازدهین دوره لیگ برتر را بالا بردند.

استقلال در این مسابقه با ترکیب سیدمهدی رحمتی، حنیف عمران زاده، پژمان منتظری، علی حمودی،هاشم بیک‌زاده، خسرو حیدری، جواد نکونام، مجتبی جباری،جیلوید ساموئل، سیاوش اکبرپور و فرهاد مجیدی به میدان رفت.

دقیقه 19 بازی استقلال و فولاد لحظه سرنوشت ساز این مسابقه بود، فرهاد مجیدی با نفوذ به محوطه جریمه فولاد مهدی امیرآبادی را در شرایطی قرار داد که او را سرنگون کند و پنالتی به سود استقلال اعلام شود و جواد نکونام سرمربی حال حاضر استقلال این توپ را به گل تبدیل کند.

در ادامه مسابقه آبی‌ها توانستند از تک گل خود دفاع کنند و با بسته نگه‌داشتن دروازه یک هفته زودتر از پایان لیگ برتر به عنوان قهرمانی لیگ برتر برسند.

ویدئو: 236969

سال‌ها از این روز می‌گذرد و پایه گذار تک گل قهرمانی استقلال فرهاد مجیدی به همراه این تیم و به عنوان سرمربی موفق شد با این تیم جام قهرمانی را بالا ببرد و در حال حاضر جواد نکونام سرمربی آبی‌ها پنج هفته تا قهرمانی لیگ برتر فاصله دارد و در صورت پیروزی در هفته های آینده بدون هیچ قید و شرطی به همراه این تیم قهرمان خواهد شد.

سرمربی استقلالی‌ها که سابقه قهرمانی با این تیم را در لیگ برتر دارد حالا به عنوان سرمربی برای کسب این عنوان تلاش می‌کند، سالروز قهرمانی استقلال در لیگ برتر برای استقلالی‌ها دو نام درخشان دارد، فرهاد مجیدی و جواد نکونام و باید دید شماره 6 سابق استقلال می‌تواند مسیر هم‌تیمی سابق خود را ادامه دهد و جام قهرمانی را به عنوان سرمربی بالای سر ببرد یا برای کسب این عنوان باید انتظار بیشتری بکشد و سال‌های آینده برای کسب این عنوان تلاش کند.

دیگر خبرها

  • حمله عجیب بازیکن جنجالی استقلال به بازیکن مصدوم ذوب آهن!
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • تصمیم عجیب بیلسا: دعوت بازیکن آماتور به تیم ملی!
  • بمب اسپانیایی از همین حالا در لیست نکونام
  • نکونام تکلیف خودش با مالکان جدید استقلال را روشن کرد
  • حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم
  • رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود؛ امیدوارم آدم‌های جوگیر در استادیوم‌ها نبینم
  • اینزاگی: خوشحالم که طارمی را جذب کردیم
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • بازی استقلال انقدر بد بود که تلویزیون را خاموش کردم | تیم نکونام با این وضعیت به مشکل می خورد