Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@09:01:25 GMT

دیدار گواردیولا با سرمربی حریف یونایتد (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۹۲۷۴

جیان پیرو گاسپرینی، سرمربی ایتالیایی و باتجربه آتالانتا با پپ گواردیولا و کادر فنی منچسترسیتی دیدار کرد.

به گزارش "ورزش سه"، امسال تقابل حساسی در گروه ششم رقابت های لیگ قهرمانان برگزار می شود و منچستریونایتد و آتالانتا در شرایطی متفاوت و در استادیوم اولدترافورد به مصاف هم می روند .هر دو تیم از بازی های قبلی خود موفق به کسب چهار امتیاز شده اند و برنده این تقابل صدر جدول را از آن خود خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آتالانتا روز یکشنبه در رقابت های سری آ امپولی را با نتیجه 4-1 شکست داد، اما شیاطین سرخ مقابل لسترسیتی 4-2 مغلوب شدند تا انتقادات از اوله گونار سولسشر شدت پذیرد. دیروز کاروان آتالانتا برای تقابل با منچستریونایتد راهی انگلیس شده و در این شهر منچستر مستقر شد. صبح امروز بازیکنان آتالانتا در زمین تمرین منچسترسیتی تمرین کردند و پپ گواردیولا، سرمربی سیتیزن ها به سراغ جیان پیرو گاسپرینی رفته و با او دیدار کرد.

 

البته پپ گواردیولا همیشه برای گاسپرینی احترام زیادی قائل بوده و از این سرمربی باتجربه و ایتالیایی تمجید کرده است. گواردیولا در سال 2019 ، قبل از بازی در لیگ قهرمانان مقابل آتالانتا در مورد این تیم گفت: "بازی کردن مقابل آتلانتا مانند رفتن به دندانپزشکی است. این دیدار واقعً بسیار سخت است و ما می دانستیم که شرایط حتما همینگونه خواهد شد. این مسابقه یک تقابل به تمام معنا فوق العاده خواهد بود."

 

جیان پیرو گاسپرینی پپ گواردیولا (سرمربی) منچستر سیتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پپ گواردیولا سرمربی منچستر سیتی پپ گواردیولا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۹۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار چین به آمریکا: بین تقابل و همکاری یکی را انتخاب کنید

همزمان با ورود وزیر خارجه آمریکا به چین در روز پنجشنبه، رسانه‌ها از هشدار این کشور به واشنگتن خبر دادند.

به گزارش فارس، چین به ایالات متحده هشدار داده است که باید بین «تقابل یا همکاری» یکی را انتخاب کند. روزنامه «فایننشال تایمز» روز پنجشنبه با اشاره به این موضوع نوشت، «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا امروز دیدار رسمی خود را از پکن آغاز کرد.

دیدار بلینکن در حالی انجام می‌شود که ایالات متحده و چین به دنبال تنش زدایی در روابط خود هستند. جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و همتای چینی او «شی جین پینگ» سال گذشته در «سانفرانسیسکو» دیدار کردند و در این ماه نیز تماس تلفنی داشتند. وزیر خارجه آمریکا در بدو ورود پیش از گفتگو با رهبری چین با «چن جینینگ» رئیس حزب کمونیست «شانگهای» ملاقات کرد.

او به بلینکن گفت: «چین و ایالات متحده چه همکاری یا رویارویی را انتخاب کنند، هر دو مورد بر رفاه دو کشور و آینده بشریت تأثیر می‌گذارد.»

تنش‌ها بر سر اتهامات ایالات متحده مبنی بر حمایت نظامی چین از روسیه و ارائه موادی از جمله نیمه هادی‌ها، ماشین آلات پیچیده و موتور‌های موشک کروز به مسکو بالا گرفته است. این روزنامه در ادامه نوشت، انتظار می‌رود بلینکن هشدار دهد که ایالات متحده گام‌های تنبیهی برخواهد داشت، مگر اینکه چین ارسال فناوری مربوط به تسلیحات با کاربری دوگانه به روسیه را متوقف کند. وزارت خارجه چین در واکنش اعلام کرده است که خواستار بحران در اوکراین نیست. این وزارت‌خانه همچنین آمریکا را به مداخله در منطقه آسیا و اقیانوسیه، به ویژه در دریای چین جنوبی متهم کرد.

دیگر خبرها

  • ملوان-سایپا، به یاد دوران پرستاره! (عکس)
  • هشدار چین به آمریکا: بین تقابل و همکاری یکی را انتخاب کنید
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • مانوئل لوکاتلی و جانلوکا اسکاماکا، دو غایب بزرگ فینال کوپا ایتالیا در فصل 2023/24
  • یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا
  • آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • اونانا به تنظیمات کارخانه برگشت: پاس گل به حریف (عکس)
  • گلایه کاپیتان تیم ملی از میزبانی جام ملت‌ها
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم