Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار تهران در حکمی محمد شوریابی را به سمت سرپرست هیأت مرکزی گزینش شهرداری تهران منصوب کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی شهردار تهران با صدور حکمی محمد شوریابی را به سمت سرپرست هیئت مرکزی گزینش شهرداری تهران منصوب کرد.

محمد شوریابی سرپرست هیئت مرکزی گزینش شهرداری تهران، دانش آموخته حقوق جزا و جرم شناسی در مقطع کارشناس ارشد از مدرسه عالی شهید مطهری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از اهم فعالیت‌های مدیریتی و اجرایی شوریابی می‌توان به؛ ریاست بسیج مدرسه عالی شهید مطهری از سال۷۶الی۸۰، عضو هسته گزینش وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، عضو کارگروه تخصصی پیشگیری از جرایم و تخلفات وزارت دفاع، مدیر کل و رئیس مرکز صلاحیت وزارت دفاع و پشتیبانی نیروی زمینی، دبیر کمیسیون صلاحیت و رسیدگی به تخلفات، مدرس و استاد عالی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و عضو کارگروه تخصصی صیانت از کارکنان وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، اشاره کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: گزینش شهرداری تهران وزارت دفاع مرکزی گزینش شهرداری تهران وزارت دفاع و پشتیبانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۰۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد

رئیس فدراسیون والیبال ایران طی حکمی امیرحسین منظمی را به‌عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی امیرحسین منظمی را به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون والیبال منصوب کرد.

در حکم  امیرحسین منظمی آمده است: «با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دبیر کلی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش و نیز هماهنگی امور با نائب رئیس محترم فدراسیون، در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد
  • ۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند
  • صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تری خواهند خورد
  • طالبان سه کشور همسایه را به حمایت از داعش متهم کرد | همسایه سوم کدام است؟
  • داعش در افغانستان از بین رفته است
  • قرارداد ۶میلیارد دلاری تسلیحات و تجهیزات آمریکا برای اوکراین
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد