Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، "آرش آقایی‌فر" دبیر هشتمین کنفرانس ترانسفورماتور در مراسم آغاز به‌کار این کنفرانس گفت: نخستین کنفرانس بین المللی ترانسفورماتور ایران سال ۱۳۹۳ به صورت حضوری برگزار و تا سال ۱۳۹۸ هر ساله با حضور تعدادی از محققان از کشورهای مختلف برگزار می شد.

وی ادامه داد: با شروع ویروس کرونا برگزاری این کنفرانس نیز به صورت آنلاین شد که این موضوع سبب افزایش تعداد محققان در آن شد و درحالی که سال ۹۳ تعداد شرکت کنندگان حضوری ۲۵۰ نفر بود در سال گذشته با حضور آنلاین ۹۰۰ شرکت کننده برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر هشتیمن دوره کنفرانس بین المللی ترانسفورماتور ایران افزود: امسال و در این دوره کنفرانس محققانی از کشورهای اوکراین و آلمان به صورت آنلاین حضور دارند.

آقایی فر ادامه داد: در هشتمین دوره کنفرانس بین المللی  ترانسفورماتور ایران، از بین ۷۰ مقاله ارسالی به دبیرخانه این رویداد، ۲۰ مقاله مورد پذیرش قرار گرفته که امروز ارائه خواهدشد.

وی هدف اصلی این کنفرانس را ایجاد تعامل سازنده بین شرکت های توزیع و شرکت های برق منطقه ای برشمرد که سبب انتقال تجربه در استفاده بهتر خواهد شد.

دبیر هشتمین کنفرانس بین المللی ترانسفورماتور ایران با اشاره به تلاش صنایع برای ایجاد ۱۰ هزار مگاوات نیروگاه افزود: حضور تعدادی از صنایع که دارای ترانسفورماتور هستند در این کنفرانس سبب خواهد شد یک انتقال تجربه موثر بین وزارت نیرو، شرکت های توزیع، برق منطقه ای و صنایع برای استفاده حداکثری از دانش فنی موجود در این زمینه شود.

آقایی فر گفت: در حال حاضر بیش از ۸۰۰ هزار ترانس در شبکه توزیع برق کشور نصب شده است و براساس برنامه ریزی صورت گرفته این تعداد تا پایان سال جاری نیز افزایش خواهد یافت.

وی افزود: صنعت برق در تلاش است با استفاده از فناوری های جدید از ترانسفورماتور های پربازده در شبکه برق استفاده کند که باعث کاهش تلفات خواهد شد.

به گزارش ایرنا، هشتمین دوره کنفرانس ترانسفورماتور امروز (پنجشنبه ۲۹ مهرماه)، در محل وزارت نیرو برگزار درحال برگزاری است.

برچسب‌ها اوکراین ویدئوکنفرانس انرژی برق آلمان آرش آقایی فر وزارت نیرو شرکت ایران ترانسفو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اوکراین ویدئوکنفرانس انرژی برق اوکراین ویدئوکنفرانس انرژی برق آلمان وزارت نیرو شرکت ایران ترانسفو دوره کنفرانس آقایی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۲۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«یمن» به جای «هند» مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، علی رمضانی قائم مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در توییتی «یمن» را به عنوان مهمان ویژه این رویداد معرفی کرد.

رمضانی در صفحه توییتر خود چنین نوشت:

«علی رغم تلاش جامعه فرهنگی هند، نظر به ادامه محدودیت اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند، حضور این کشور منتفی و یمن مهمان ویژه سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خواهد بود»

صبح امروز در برخی رسانه‌ها خبر لغو حضور کشور هند در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در شرایطی که تنها ۱۰ روز به برگزاری این رویداد باقیمانده است منتشر شد. تقریباً چند ماه پیش خانه کتاب و ادبیات ایران به نمایندگی از صنعت نشر جمهوری اسلامی ایران حضور فعالانه را در نمایشگاه بین المللی کتاب هند داشت و در این نمایشگاه تفاهمنامه هایی برای حضور هند به عنوان مهمان ویژه و همچنین ایران به عنوان مهمان ویژه دور بعدی این نمایشگاه امضا شد.

انتهای پیام/

کیانوش رضایی کد خبر: 1228627 برچسب‌ها کتابخوانی یمن

دیگر خبرها

  • اپل با هوش مصنوعی به میدان می‌آید
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌ کشورهای اکو برگزار می‌شود 
  • کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد
  • «یمن» به جای «هند» مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • حضور هیات ایران در کنفرانس سالانه بین المجالس برای قدس در استانبول
  • آغاز همکاری حمل ونقل بین المللی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار کلید خورد
  • این رویداد در خدمت ایجاد مشارکت میان جامعه پژوهشگران برگزار شد
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه بین‌المللی جنگ غزه را متوقف کند
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی