Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از کیش : نخستین نمایشگاه و همایش معرفی فرصت های سرمایه‌گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی‌های تجدیدپذیر متمرکز در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به مدت ۳ روز از سوم تا پنجم آبان در مرکز همایش های بین المللی کیش آغاز به کار خواهد کرد.

نخستین نمایشگاه و همایش نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی های تجدیدپذیر با حضور ۱۳۳ شرکت داخلی فعال در بخش دولتی و خصوصی، عناصر فعال در اکوسیستم، نفت، گاز و پتروشیمی کشور و نیز با مشارکت گسترده و هدفمند سازمان های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در کنار سایر بخش های حوزه تامین مالی و بازار سرمایه شامل حوزه بورس، بانک و بیمه در جزیره کیش فعالیت خود را از سوم آبان آغاز می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معرفی فرصت های سرمایه گذاری صنعت پتروشیمی ایران، تحلیل و فرصت یابی زنجیره های ارزش در صنایع پایین دست نفت، گاز و پتروشیمی، امنیت سرمایه گذاری در مناطق آزاد، روش های تجدید زنجیره ای تامین مالی اجرای پروژه های نفت و گاز و پتروشیمی، اقتصاد صنعت آب شیرین کن در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و پیاده سازی با محوریت شرکت های دانش بنیان از جمله برنامه همایش ها و نشست های تخصصی این رویداد، سه شنبه چهارم آبان است.

همچنین چهارشنبه پنجم آبان معرفی انواع روش های تامین مالی در صنعت پتروشیمی ایران از طریق بازار سرمایه، تامین مالی از طریق بازار پول، چالش ها و فرصت های توسعه سرمایه گذاری در پروژه های حوزه انرژی در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مروری بر ظرفیت های سازمان های منطقه ای و بین المللی در حوزه های انرژی تجدید پذیر، جذابیت های سرمایه گذاری در پتروپالایشگاه و روش های تامین مالی مگاپروژه ها، فرصت ها و چالش ها، سناریو نگاری و تحلیل سناریوهای شناور در امکان سنجی پروژه های نفت، گاز، پتروشیمی، مطالعه موردی پروژه الماس ماهشهر، معرفی ظرفیت های پارک تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و نقش توسعه فناوری های نوین در تقویت زیرساخت های پایین دستی صنعت نفت، نقش حفاری چاه های فوق طویل ERD در توسعه میدان گازی کیش و رعایت ملاحظات زیست محیطی و توریسم منطقه از دیگر برنامه های این رویداد است.

لازم به ذکر است علاقه‌مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت این رویداد تخصصی به نشانی Www.ifeex.ir مراجعه کنند. این رویداد بزرگ اقتصادی، توسط شرکت بهاران تدبیر کیش، طی ۳ روز در مرکزنمایشگاه های بین المللی و مرکز همایش های بین المللی جزیره کیش برگزار می شود.

در این رویداد علاوه بر حضور بیش از گسترده شرکت ها و بنگاه ها، پنل ها و نشست های علمی و تخصصی نیز برگزار خواهد شد.

46

کد خبر 1565802

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مناطق آزاد مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مناطق آزاد سرمایه گذاری بین المللی تامین مالی فرصت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۳۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۱۱۰ فرصت سرمایه گذاری خراسان جنوبی در اکسپو ۲۰۲۴

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ در تهران، ۸۴ کشور جهان حضور دارند.

برشور‌های معرفی ظرفیت‌های خراسان جنوبی با اولویت زنجیره‌های ارزش به دو زبان فارسی و انگلیسی چاپ شده و در نمایشگاه ارائه شده است.

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO ۲۰۲۴) از امروز هشتم تا دوازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ به میزبانی ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور دو هزار و ۵۰۰ تا سه هزار تاجر خارجی و ۸۰۰ شرکت برتر صادراتی داخلی در حال برگزاری است.

دیگر خبرها

  • ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرداری شیراز با ارزش ۶۰ هزار میلیارد تومان در نمایشگاه اکسپو
  • رویداد سرمایه‌گذاری تکنووست سلامت در ایران هلث ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • زنجان چه ظرفیت‌های صادراتی دارد؟ + فیلم
  • معرفی ۵۴ فرصت سرمایه‌گذاری کردستان در نمایشگاه اکسپو
  • ایران میزبان ۲۲۰۰ مهمان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ است
  • ۱۱۱ فرصت سرمایه‌گذاری پیش‌بینی و معرفی شده است
  • ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به ۲ زبان ترجمه شد
  • معرفی ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به سرمایه‌گذاران
  • گیلان با ۱۰۰ فرصت سرمایه‌ گذاری در نمایشگاه اکسپو تهران حضور دارد
  • معرفی ۱۱۰ فرصت سرمایه گذاری خراسان جنوبی در اکسپو ۲۰۲۴