Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اسحاق ابراهیمی مدیرکل زندان‌های فارس در آیین افتتاح برنامه این گروه جهادی با تاکید براینکه توجه به سلامت زندانیان مورد تأکید است، گفت: علاوه برخدمات دندانپزشکی، انواع خدمات درمانی و مشاوره‌ای و روانشناختی به زندانیان ارائه می‌شود.

او افزود: نیازسنجی از تمامی زندان‌های استان انجام شده و نیاز زندانیان در دو حوزه کشیدن دندان، ترمیم و عصب کشی مشخص شده است و برای حمایت از این قشر آسیب دیده اجتماع، همکاری همه گروه‌های جهادی را می‌طلبد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل زندان‌های فارس گفت: برای ارائه خدمات درمانی در حوزه دندانپزشکی به زندانیان، استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی به عنوان یکی از اولویت‌های مهم سازمانی در دستور کار قرار گرفته است و برای این منظور، گروه جهادی منتظران ظهور که در زمینه دندانپزشکی فعالیت دارند به زندانیان زندان‌های استان فارس خدمات دندانپزشکی همچون کشیدن دندان و ترمیم ارائه می‌کنند.

ابراهیمی اضافه کرد: به مناسبت میلاد باسعادت پیامبر مهربانی حضرت محمد مصطفی (ص) با همت این گروه جهادی به تعداد ۲۲۷۵ زندانی که درخواست کشیدن دندان دارند خدمات رایگان ارائه می‌شود و دندان‌های تعداد ۱۵۴۷ نفر از زندانیان نیز ترمیم و عصب کشی می‌شود.

مدیرکل زندان‌های فارس در ادامه، از گروه‌های جهادی تقاضا کرد علاوه بر زندانیان، در صورت امکان خانواده‌های زندانیان نیز مورد حمایت قرار گیرند تا از این خدمات بهره‌مند شوند.

عادلی سرپرست گروه جهادی منتظران ظهور هم گفت: این گروه ۴۴ نفره از شهر‌های تهران، اصفهان و فارس به زندانیان استان فارس خدمات دندانپزشکی رایگان ارائه می‌کنند و به مدت ۴ روز در زندان‌های استان حضور دارند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان زندان ها خدمات گروه جهادی زندان های شیراز زندان های فارس گروه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۳۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»

در چهل و یکمین مرحله از پویش ملی نذر هشتم، ۱۸ زندانی نیازمند زندان سبزوار، با کمک‌های نمازگزاران مساجد شهرستان، خیران نیک‌اندیش، ستاد دیه و بهره‌مندی از تخفیفات قضایی آزاد شدند.

این برنامه با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان با اداره کل زندان‌های خراسان رضوی و با حضور آیت‌الله مغیسه، امام جمعه سبزوار، حجت‌الاسلام والمسلمین حیدرزاده، معاون اجرایی و دیگر مسئولان مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان و نیز دادستان و رئیس زندان سبزوار در مسجد الغدیر این شهر برگزار شد.

در این جلسه که هم‌زمان با سالگرد شهید مدافع امنیت، حمیدرضا الداغی برگزار شد، از خانواده این شهید تجلیل شده و در ادامه به هرکدام از زندانیان آزادشده بسته حمایتی معیشتی توسط انجمن حمایت از زندانیان سبزوار اهدا شد.

گفتنی است، نذر هشتم پویشی مردمی و مسجدی است که طی آن در هشتم هر ماه به نیت امام هشتم(ع)، زمینه آزادی حداقل ۸ زندانی نیازمند فراهم می‌شود و تاکنون ۱۳۰۶ نفر از زندانیان خراسان رضوی در این اقدام خداپسندانه آزاد شده‌اند.

همچنین از سال گذشته تاکنون ۲۲۰ زندانی جرایم مالی در قالب این طرح و به‌نیت امام رضا(ع) با کمک خیران و نمازگزاران مساجد این شهرستان از زندان سبزوار رهایی یافته‌اند.

منبع: خبرگزاری شبستان

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد
  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل
  • ظرفیت‌های ملی برای ارائه خدمت به عشایر تنگستان استفاده شود
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته
  • چالش‌های موجود در ارائه خدمات به زنان سرپرست خانوار
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • فیلم/ نقشه فراری که زندانیان را به مقر پلیس رساند