Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست شورای اداری خراسان رضوی به منظور معرفی استاندار جدید این استان پنجشنبه شب با حضور احمد وحیدی وزیر کشور در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، در این مراسم که در تالار قدس حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) برگزار شد، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، مسوولان ارشد نظامی در شمال شرق کشور، مدیران کل استان، مسوولان شهرستانهای استان و جمعی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر کشور پیش از این مراسم در بدو ورود به مشهد با حضور در گلزار شهدای بهشت رضا (ع) این شهر به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و سپس در برنامه های جداگانه با نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و همچنین تولیت آستان قدس رضوی دیدار نمود.   

هفته گذشته در جلسه هیات وزیران، یعقوبعلی نظری به عنوان استاندار خراسان رضوی از اعضای دولت رای اعتماد گرفت.

نظری متولد ۱۳۴۰ در شهرستان فریمان و دارای مدرک کارشناسی ارشد امور دفاعی و کارشناسی جغرافیاست. وی پیش از این فرمانده سپاه امام رضا (ع)، معاون لشکر پنج نصر خراسان، معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام رضا (ع) و عضو ستاد ویژه تدابیر اقتصادی خراسان رضوی بود و همچنین مسوولیت فرماندهی سپاه انصارالرضا (ع) استان خراسان جنوبی را عهده‌دار بود.

محمدصادق معتمدیان، استاندار قبلی خراسان رضوی نیز به عنوان استاندار آذربایجان غربی از اعضای هیات دولت رای اعتماد گرفت.

معتمدیان که ۱۱ ماه پیش پس از علیرضا رزم حسینی، استاندار خراسان رضوی شده بود قبل از آن استاندار خراسان جنوبی بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزیر کشور استاندار خراسان رضوی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۸۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای ۳۰۸ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه طی بازدیدی از یکی از کارخانه‌های احیا شده در مشهد مقدس اظهار کرد: از ابتدای دولت در استان خراسان رضوی تعداد ۳۰۸ کارخانه راکد به چرخه تولید بازگشتند و این اقدام استاندار برای حمایت از تولید تا پایان دولت، توسط ایشان باید پیگیری و ادامه پیدا کند.

وزیر کشور بیان کرد: خراسان رضوی در حوزه احیای بنگاه‌های اقتصادی راکد عملکرد خوبی داشته است.

وی با اشاره به آمار این کارخانه‌ها افزود: از ابتدای دولت در استان خراسان رضوی تعداد ۳۰۸ کارخانه راکد به چرخه تولید بازگشتند و احیا شدند.

وحیدی اظهار کرد: این بنگاه‌های اقتصادی در حوزه صنعت «صنوف تولیدی و واحدهای تولیدی»، معدن، کشاورزی، گردشگری و صنایع دستی بودند که به چرخه تولید برگشتند.

وزیر کشور خطاب به نماینده عالی دولت در خراسان رضوی تاکید کرد: جای دارد استاندار خراسان رضوی با همین رویه و روش که منجر به احیای واحدهای تولیدی شد، حمایت خود را از کارخانه‌ها تا پایان دولت ادامه دهد.

وی تصریح کرد: در سال جهش تولید با مشارکت مردم، همه ما باید دست به دست هم دهیم تا کارنامه‌ای ماندگار از این عرصه به یادگار بگذاریم.

کد خبر 6088655

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • طی دو سال گذشته، ۳۰۸ کارخانه در خراسان رضوی احیا شده است
  • احیای ۳۰۸ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • لزوم بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • مردم و تشکل‌های اجتماعی از «طرح نور» حمایت و پشتیبانی کرده‌اند
  • تاکید معاون استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت
  • وزیر کشور وارد لرستان شد
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران با حضور وزیر کشور
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران آغاز شد