Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-04@13:40:20 GMT

ترکیه در فهرست خاکستری اف‌ای‌تی‌اف قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۹۰۵۴

ترکیه در فهرست خاکستری اف‌ای‌تی‌اف قرار گرفت

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، گروه ویژه اقدام مالی علیه پول‌شویی (اف‌ای‌تی‌اف) ترکیه را در فهرست خاکستری خود قرار داد.

اف‌ای‌تی‌اف دلیل این تصمیم را ناتوانی ترکیه در جلوگیری از پول‌شویی و تامین مالی تروریسم اعلام کرده است؛ تصمیمی که می‌تواند سرمایه‌گذاری خارجی در این کشور را پس از چندین سال رکود، در وضعیت نامناسب‌تری قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، مالی و اردن نیز در فهرست سیاه گروه ویژه اقدام مالی علیه پول‌شویی قرار گرفته‌اند.

«مارکوس پیلر» رئیس گروه ویژه اقدام مالی در کنفرانسی خبری اعلام کرد که ترکیه باید به «نگرانی‌ها جدی» در خصوص بخش‌های بانکداری، املاک، طلا و مبادلات سنگ‌های قیمتی، رسیدگی کند.

وی افزود که ترکیه باید نشان دهد که به طور مؤثر پرونده‌های پیچیده پول‌شویی و تامین مالی گروه‌های تروریستی از جمله القاعده و داعش را دنبال می‌کند.

 

 

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اف ای تی اف پول شویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۹۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان (۱۴اردیبهشت ۱۴۰۳)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ برای اطلاع ازتاخیرات وتغییربرنامه پروازی باتلفن ۱۹۹ از اصفهان وشماره ۳۵۲۷۷۵۲۰۰ ازشهرستان‌ها تماس گرفته و یابه سایت فرودگاه به آدرسhttps://esfahan.airport.ir مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • تورم ترکیه به ۷۰ درصد افزایش یافت
  • محمد مهاجری: آقای نصیری! انتقادهایتان روی چشم؛ اما شاهزاده شویی چرا؟
  • بریکس می‌تواند جایگزینی برای دلار آمریکا ارائه کند
  • حمله بی سابقه از خاک عراق به تل آویو/ نگرانی شدید آمریکایی‌ها درباره وقوع جنگ داخلی/ اعلام تعلیق روابط اقتصادی ترکیه با اسرائیل/ حمله پهپادی گروه مقاومت بحرینی به فلسطین اشغالی
  • واکنش حماس به شهادت ۲ فلسطینی در بازداشتگاه‌ و اقدام ترکیه در قطع روابط تجاری با رژیم صهیونیستی
  • ادعای وزیر دفاع ترکیه درباره حضور پ ک ک در داخل مرزهای ایران
  • آیا نفوذ روسیه در قفقاز جنوبی کاهش یافته است؟
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان (۱۴اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • اقدام ویژه دستگاه قضایی زرند در حمایت از طرح عفاف و حجاب