Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سردار حشمتی‌پور با بیان اینکه از یک سال پیش در عرصه بین‌الملل وارد شدیم و در آمریکای جنوبی فروشگاه دایر کردیم، گفت: از دو هفته آینده در نجف و یک ماه آینده در سوریه فروشگاه‌های ما راه‌اندازی خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، آیین قرعه کشی فروش ویژه پاییزه اتکا با حضور سردار حشمتی پور مدیر عامل سازمان اتکا، حجت‌الاسلام حسن‌خانی رییس عقیدتی سیاسی اتکا استان تهران، جمعی از معاونین سازمان اتکا و مسئولین فروشگاه‌های اتکا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ویژه برنامه سردار حشمتی پور مدیر عامل سازمان اتکا با گرامیداشت هفته وحدت اظهار داشت: همه مسلمانان با وحدت و انسجام بیشتر تلاش کنند سایه ظلم، کفر و نفاق در سراسر گیتی به ویژه غرب آسیا برچیده شود و شاهد صلح در منطقه باشیم.

وی بابیان اینکه بعد از دو سال به دلیل کرونا هم اكنون افتخار برگزاری جشنواره پاییزه را داریم گفت: در 16 روز، 23 هزار نفر از خدمات فروشگاه اتکا بهره‌مند شدند که این مسئولیت و وظیفه ما را سنگین تر می کند.

سردار حشمتی ‌پور گفت: سازمان اتکا امروز در مسیر تحول قرارگرفته است و ما به دنبال خدمات بهینه، مطلوب و بهتر به خانواده نیروهای مسلح و ایثارگران هستیم.

مدیر عامل سازمان اتکا  بابیان اینکه در اتکا برای آینده خدمات جدیدی با بهره‌گیری از تکنولوژی و قیمت تمام شده کمتر مورد توجه قرار گرفته است، گفت: از اواخر شهریور فرمول جدید تخفیف برای کالاهای اساسی در فروشگاه سراسر کشور عملیاتی شده است و توانستیم با تخفیف بیشتری رضایت‌مندی برای جامعه هدف خود ایجاد کنیم.

سردار حشمتی پور خاطرنشان کرد: از یکسال پیش در عرصه بین‌الملل وارد شدیم و در آمریکای جنوبی فروشگاه دایر کردیم؛ همچنین از دو هفته آینده در نجف و یک ماه آینده در سوریه فروشگاه‌های ما راه‌اندازی خواهند شد.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم با همکاری کشورهای منطقه بازار مشترک منطقه را ایجاد کنیم.

همچنین در ادامه این مراسم زهدی مسئول فروش سازمان اتکا گفت: سه هزار محصول در فروش ویژه پاییزه عرضه شد؛ همچنین از 544 فروشگاه به این جشنواره تراکنش ارسال و بیش از 26 هزار نفر در این مدت به صورت واحد خرید کردند.

وی ادامه داد: مراسم قرعه‌کشی به مدت 16 شب برگزار و به طور کل 800 میلیون تومان در این مدت به برندگان اعطا شد.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فروشگاه اتکا سازمان اتکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۹۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود

دکتر مصری ،رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در جشن روز دندانپزشک که به همت انجمن دندانپزشکی استان قم  برگزار شد،گفت: با کمک انجمن دندانپزشکی استان، کمیته بهینه سازی خدمات دندانپزشکی استان دایر شده و شاهد خدمات گسترده آن هستیم.

وی افزود: در راستای توسعه مباحث دندانپزشکی، رشته دستیاری دندانپزشکی و دندانپزشکی کودکان را مد نظر داریم که به زودی در دانشگاه علوم پزشکی قم، دایر خواهد شد.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: کیفیت خدمات دندانپزشکی در استان قم به عنوان یک نقطه قوت برای استان است که باید همواره در این زمینه کوشیده و این جایگاه را حفظ کنیم.

 در پایان این مراسم از دندانپزشکان نمونه استان تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • مشارکت 240 اثر در جشنواره طوفان القوافی/ اختتامیه در بصره برگزار می شود
  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود
  • ارسال ۲۴۰ اثر به جشنواره طوفان القوافی
  • بهره مندی افراد کم توان خوزستان از خدمات صندوق بیماران خاص
  • تنها راه امنیت در منطقه از زبان نماینده ایران در سازمان ملل