Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با پایان هفته سوم بازی‌های مرحله گروهی لیگ اروپا، اتحادیه فوتبال اروپا نام ۴ بازیکن را به عنوان نامزد‌های کسب جایزه بهترین بازیکن هفته اعلام کرد.

نامزد‌های بهترین بازیکن هفته سوم عبارتند از؛

لورنزو اینسینیه مهاجم ناپولی که در پیروزی ۳ بر صفر تیمش برابر لژیا ورشو خوش درخشید و یک گل زد و یک پاس گل داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
عیسی دیوپ مدافع وستهام که در پیروزی ۳ بر صفر تیمش برابر خنک بلژیک یک گل زد، ۹ بار در باز پس گیری توپ موفق عمل کرد و ۹۰ درصد از پاس هایش به مقصد رسیدند. کارل توکو اکامبی مهاجم لیون که در پیروزی ۴ بر ۳ این تیم برابر اسپارتا پراگ نمایش خوبی داشت و ۲ گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد. پاتسون داکا ستاره لسترسیتی که در پیروزی ۴ – ۳ این تیم مقابل اسپارتاک مسکو پر فروغ بود و هر ۴ گل تیمش را زد.

بیشتر بخوانید

بهترین بازیکن هفته دوم لیگ اروپا معرفی شد اولین پیروزی سلتیک در لیگ اروپا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش لیگ اروپا لورنزو اینسینیه ناپولی ایتالیا بهترین بازیکن هفته لیگ اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۹۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورامین از سیاسی کاری و جناح بازی خسته است/عقب ماندگی راجبران کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، علی خزایی بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: از همه دوستان و حامیان خود می‌خواهم، به هیچ گونه تمسخر، توهین، افترا و تهمتی پاسخ ندهید.

وی گفت: ایجابی کار کنید، فقط به معرفی نامزد مورد علاقه خود بپردازید، اگر قرار است، به خزایی رأی دهید فقط او را معرفی کنید.

نامزد مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ورامین، پیشوا و قرچک گفت: دشت ورامین از سیاسی کاری و جناح بازی خسته شده و با تلاش مضاعف باید عقب ماندگی دشت ورامین را جبران کرد.

کد خبر 6097612

دیگر خبرها

  • متس هوملس بهترین بازیکن دیدار پاری سن ژرمن - دورتموند
  • عالیشاه با توپ پُر به ترکیب برمی‌گردد
  • بلانکو: خوشحالم به تیمم کمک کردم
  • دو بازیکن استقلال محروم شدند
  • افت مهاجم گلزن نساجی در سال جدید/ آزادی از ترکیب اصلی دور می شود؟
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • ژابی آلونسو: برای رسیدن به فینال بازی بزرگی با رم داریم
  • ورامین از سیاسی کاری و جناح بازی خسته است/عقب ماندگی راجبران کنیم
  • هالند با گواردیولا دعوا داشت، نه داور!