Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@02:31:18 GMT

احتمال جدایی هورمزد یعقوبی نژاد از پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۶۱۴۴۷

این احتمال وجود هورمزد یعقوبی نژاد از سمت خود در باشگاه پرسپولیس استعفا کند

ممکن است هورمزد یعقوبی نژاد از پرسپولیس جدا شود.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، چند هفته قبل مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس، هورمزد یعقوبی نژاد را جایگزین ایمان حسین‌پور در معاونت حقوقی باشگاه پرسپولیس کرد.

با این انتصاب به نظر می رسید با توجه به سوابق مدیریتی معاون جدید و آشنایی او با زبان های خارجی بتواند فصلی جدید در مدیریت حقوقی پرسپولیس  رقم بزند اما خبرهای شنیده شده از باشگاه پرسپولیس حاکی از آن است به علت مشکلات متعدد حقوقی و‌ حجم بالای پرونده ها معاونت جدید این باشگاه نیز تمایلی به ادامه همکاری با پرسپولیس نداشته و به نظر می رسد با پایان کار مجید صدری در پرسپولیس او هم از سمت خود استعفا کند، موضوعی که می تواند مجددا پرسپولیس را با نبود فردی در سمت معاونت حقوقی مواجه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس سال ها است به علت مشکلات مالی با مشکلات حقوقی فراوانی رو به رو بوده و در این مدت افراد متعددی در سمت معاونت حقوقی این باشگاه رفت و آمد کرده اند.

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس طرفداری، طرفدار هیچ فدراسیونی نبوده و نیست، حتی شما! / حافظه تاریخی سردار آزمون: مسئله اسکوچیچ و طارمی یک سوتفاهم است؛ نباید خودزنی کنیم تونی کروس: از کسب پیروزی چهارم مقابل بارسلونا مطمئنم بوده گلیمت و رقم زدن سنگین ترین باخت دوران مربیگری مورینیو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هورمزد یعقوبی نژاد باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۱۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان

   به گزارش  خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان، با توجه به غیبت‌های غیرمجاز و پیاپی"علی عدنان" بازیکن عراقی، با نظر محرم نویدکیا سرمربی مس رفسنجان، این مدافع از این تیم کنار گذاشته شد و در اختیار باشگاه قرار گرفت.

بر این اساس باشگاه مس رفسنجان با کسر مبلغ باقی‌مانده قرارداد و امضای توافقنامه فسخ دوجانبه، به همکاری با بازیکن عراقی پایان داد.

وی سابقه بازی در تیم‌های اودینزه، روبین کازان و آتالانتا را در کارنامه خود دارد.

"علی عدنان" بازیکن عراقی در این فصل، ۱۶ بار برای مس‌رفسنجان بازی کرد.

 

دیگر خبرها

  • بازدید معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب از تاسیسات فاضلاب شهرستان سلماس
  • جدایی ستاره کوبایی - لهستانی از پروجا ایتالیا
  • انریکه بود که جلوی آشوب امباپه را گرفت
  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم
  • لواندوفسکی: تا زمانی که از نظر جسمانی آماده باشم، به جدایی از بارسلونا فکر نمی‌کنم
  • وضعیت 2+2 مصدوم سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان
  • شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است
  • محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام
  • جدایی ستاره عراقی از مس رفسنجان