Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد حسن رستمیان در آئین نماز عبادی سیاسی جمعه دامغان به میزبانی مصلی امام خمینی (ره) با بیان اینکه شیعه و سنی دشمنان مشترک دارند و اگر اختلافی بین شیعه و سنی وجود داشته باشد زمینه ورود دشمن را فراهم می‌کند، ابراز کرد: دشمن نه شیعه را می‌خواهد نه سنی را بلکه دست دشمن به سرکردگی آمریکا در میان است و به دنبال اختلاف در بین اقوام شیعه و سنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به سفر احتمالی رئیس جمهور در هفته آتی به استان سمنان نیز اشاره کرد و افزود: امیدواریم در سفر حجت الاسلام رئیسی حضور در دامغان و رفع مشکلات این شهرستان نیز برنامه‌ریزی شود.

امام جمعه دامغان همچنین به ۱۶ ربیع الاول سالروز اقامه نخستین نماز جمعه به وسیله پیامبر (ص) اشاره کرد و گفت: نماز جمعه یک حرکت اجتماعی و عبادی سیاسی است که باید پررنگ برگزار شود.

رستمیان گفت: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی ایران نماز جمعه اقامه می‌شود که باید برای ترویج و گسترش فرهنگ نماز جمعه و به ویژه دعوت جوانان و نوجوانان به شرکت در این فریضه مهم تلاش شود.

کد خبر 5333627

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا هفته وحدت بوشهر آمار کرونا اردبیل گرگان واکسن کرونا لیگ برتر فوتبال ایران عکس استانها کرمانشاه همدان سیدابراهیم رئیسی شیوع کرونا شیعه و سنی نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۲۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مدرسی» فرمانده سپاه دامغان شد

دریافت 30 MB

به گزارش خبرنگار مهر، طی حکمی از سوی سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران کل کشور، سرهنگ محسن مدرسی به عنوان فرمانده سپاه شهرستان دامغان معرفی شد. مراسم معارفه وی در نمازخانه سپاه دامغان برگزار شد.

کد خبر 6093352

دیگر خبرها

  • «مدرسی» فرمانده سپاه دامغان شد
  • سفرنامه| اولین قبرستان مسلمانان در ایران؛ اینجا جسد مردگان پوسیده نمی‌شود؟/ عکس
  • (ویدئو) به خاک و خون کشیدن نمازگزاران شیعه در حکومت طالبان
  • کابل: به کسی اجازه تخریب وحدت ملی در افغانستان را نمی‌دهیم
  • دیدار شیخ الازهر و رئیس جمهور بوسنی و تاکید بر اتحاد مسلمانان
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به تامین اجتماعی؛ چرا کسی حرفه ما را به رسمیت نمی‌شناسد؟
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • افتضاح مجموعه شهرداری؛ مالک جدید سرخ‌ها نماد ایرانی را هم نمی‌شناسد؟ | تصویر
  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است