Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام یوسف جمالی در نماز جمعه امروز بوشهر اظهار داشت: رئیس جمهور و هیئت دولت سفرهای استانی متعددی را داشته‌اند که نقش مهمی در شنیدن مشکلات مردم و برنامه‌ریزی برای تحقق مطالبات مردم دارد.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور و هیئت دولت در دورترین روستاها هم حضور می‌یابند اضافه کرد: در این سفرها رئیس جمهور در بین مردم حضور می‌یابد و ضمن شنیدن سخنان و بررسی مشکلات مردم، راهکارهای لازم برای تحقق مطالبات ارائه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت بوشهر با گرامیداشت سالروز قیام و ایستادگی زنان سلحشور لرده دشتستان در مقابله با متجاوزان انگلیسی بیان کرد: سالروز «حماسه لرده» باید به عنوان روز ضد استعماری زنان ایران در تقویم نظام اسلامی نامگذاری شود.

وی با اشاره به اینکه زنان لرده اسلحه به دست گرفته و در مقابل استعمار انگلیس ایستادند، ادامه داد: امیدواریم روزی در آبان‌ماه به‌عنوان روز مبارزات ضد استعماری زنان ایران ثبت و تعیین شود.

حجت‌الاسلام جمالی تاکید کرد: زنان و بانوان استان بوشهر با حضور در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی اهداف دشمنان در بخش‌های گوناگون را ناکام کرده‌اند که از افتخارات این استان محسوب می‌شود.

وی یکی از مأموریت زنان بوشهری را مقابله با تهاجم‌های فرهنگی و صیانت از حریم خانواده و جامعه اسلامی دانست و اضافه کرد: عفاف، حجاب و صیانت از کانون گرم خانواده از دیگر افتخارات زنان و بانوان استان بوشهر است.

امام جمعه موقت بوشهر با گرامیداشت هفته وحدت به اهداف دشمنان در ایجاد تفرقه میان مسلمانان پرداخت و بیان کرد: دشمنان برای ایجاد تفرقه و اختلاف میان مذاهب مسلمانان برنامه‌ریزی کرده‌اند که تقویت اتحاد مسلمانان برای ناکام ماندن اهداف دشمنان ضروری است.

خطیب نماز جمعه بوشهر با اشاره به نقش اتحاد و وحدت در خنثی شدن ترفندهای دشمنان تصریح کرد: تا زمانی‌که اتحاد و برادری مسلمانان برقرار باشد اهداف و برنامه‌ریزی دشمنان نتیجه‌ای ندارد.

کد خبر 5333657

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان دشتستان بوشهر هفته وحدت امام جمعه بوشهر خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا هفته وحدت بوشهر آمار کرونا اردبیل گرگان واکسن کرونا لیگ برتر فوتبال ایران عکس استانها کرمانشاه همدان سیدابراهیم رئیسی شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۲۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، رئیس هیئت شرعی حزب الله لبنان تاکید کرد: مقاومت اسلامی لبنان از تهدید‌های دشمنان هراسی ندارد و تهدید‌های دشمن نمی‌تواند نیرو‌های مقاومت را از حمایت مردم فلسطین باز دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

شیخ «محمد یزبک» در نشست فکری که حوزه «الامام المنتظر» در بعلبک به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) برگزار کرد، گفت: استقامت و پایداری مردم فلسطین و مقاومت آنها پس از گذشت بیش از ۷ ماه جنگ نسل کشی رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غزه نشان دهنده این است که به رغم کشتار و ویرانی توسط این رژیم، پیروزی در راه است.

او تصریح کرد:گسترش جنگ به نفع رژیم صهیونیستی نیست و جنگ در غزه باید متوقف شود.

 

دیگر خبرها

  • مشاوران شما بیت‌هایی بهتر از شاهنامه را می‌توانستند پیدا کنند
  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از شاهنامه | لااقل بیت هایی بهتر پیدا می‌کردید
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از تریبون نماز جمعه /مشاوران شما بیت هایی بهتر از شاهنامه را می توانستند پیدا کنند
  • ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید
  • اصل حج بر وحدت بین مسلمانان است
  • تکلیف مردم لرستان در دور انتخابات چیست؟
  • امام جمعه اهواز: طرح «نور» محله به محله اجرا شود
  • اعتراضات دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی نشان از افول و نابودی زودهنگام این رژیم دارد
  • تاکیدامام جمعه سلماس بر حمایت از اجرای طرح نور