Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسسه های خیریه در انگلیس می گویند که رویکرد «ابتدا بازداشت کنید، بعداً بپرسید» از سوی دولت انگلیس همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری میزان - آمار‌های رسمی در ۵ سال گذشته نشان می‌دهند که بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ نفر پیش از آزادی در انگلیس در بازداشت مراکز بازداشت مهاجران بوده اند و پس از آن به عنوان قربانیان احتمالی قاچاق شناسایی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش «گاردین»، موسسه های خیریه در انگلیس می‌گویند که این ارقام نشان دهنده نگرش «ابتدا بازداشت کنید، بعداً بپرسید» است که مغایر با مبارزه با برده داری مدرن است و نشان می‌دهد که برخی از مهاجران و پناهجویان احتمالاً بدون دریافت پشتیبانی از این کشور اخراج می‌شوند.

این موسسه‌های خیریه می‌گویند بیم آن را دارند با اجرای لایحه ملیت و مرز‌ها این وضعیت تشدید شود.

آن‌ها می‌گویند که با اجرای این لایحه آن‌ها می‌گویند شناسایی قربانیان دشوارتر می‌شوند.

مایا اسلمونت، مدیر یک موسسه خیریه، که این داده‌ها را به دست آورد و همزمان با هفته مبارزه با برده داری منتشر شد، می گوید «این وحشتناک است که همانطور که شواهد محکم نشان می‌دهد، بازماندگان هر چند وقت یکبار مجازات شده و حمایت نمی‌شوند.»

بیشتر بخوانید: جزئیات جدید از قتل نماینده پارلمان انگلیس سایه ترس بر سر نمایندگان پارلمان انگلیس

به گفته وی، «در هزاران مورد، ما برخی از آسیب پذیرترین افراد در انگلیس را با شرایطی روبرو کرده ایم که برای افشای سوء استفاده آن‌ها مناسب نبوده است؛ گذشته از ضروریات اخلاقی برای دسترسی بیشتر افراد قربانی قاچاق، واضح است که رویکرد دولت در بازداشت مهاجران، یعنی ابتدا بازداشت کنید، بعداً بپرسید، توانایی دولت انگلیس در شناسایی قاچاق انسان را کاملاً مبهم می‌کند و مغایرت با مبارزه با برده داری مدرن را نشان می‌دهد.»

این ارقام، که از طریق درخواست آزادی اطلاعات به دست آمده، نشان می‌دهد که بین سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۰ میلادی، ۴ هزار و ۵۶۵ نفر به عنوان قربانیان قاچاق احتمالی تحت مکانیسم ارجاع ملی پس از ترک بازداشتگاه مهاجران، که معمولاً برای افرادی است که باید از انگلیس خارج شوند، در نظر گرفته شده اند؛ این تعداد در ۳ ماه نخست امسال ۶۸ مورد بوده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: انگلیس بوریس جانسون حقوق بشر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: انگلیس انگلیس بوریس جانسون حقوق بشر نشان می دهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۵۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| تایمز انگلیس: به‌زودی حکم بازداشت نتانیاهو صادر می شود

طرح شکایت آفریقای جنوبی در دیوان بین‌المللی دادگستری لاهه علیه جنایات اسرائیل در غزه، برای نخستین‌بار این رژیم را پای میز محاکمه کشاند. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، طرح شکایت آفریقای جنوبی در دیوان بین‌المللی دادگستری لاهه علیه جنایات اسرائیل در غزه، برای نخستین‌بار این رژیم را پای میز محاکمه کشاند.درنهایت تیم حقوقی آفریقای جنوبی با استدلال قوی جنایت نسل‌کشی توسط اسرائیل را ثابت کرد و توانست این رژیم را در دادگاه لاهه محکوم کند.حالا پس از گذشت حدود سه ماه از صدور این حکم علیه اسرائیل، زمزمه‌هایی از صدور حکمی جدید برای بازداشت سران این رژیم ایجاد شده است.

 

.

تهیه شده در اداره کل رسانه های نوین خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

دیگر خبرها

  • افزایش شمار پناهجویان بی‌خانمان در انگلیس
  • نامه سرپرست دانشگاه گیلان به ۳۸ نفر از روسای دانشگاه های آمریکا
  • الزام مراکز طرف قرار داد بیمه سلامت به ارائه خدمات پوشش بیمه‌ای
  • فیلم| تایمز انگلیس: به‌زودی حکم بازداشت نتانیاهو صادر می شود
  • تشدید مناقشات بین ایرلند و انگلیس بر سر مسئله مهاجران
  • اعتراف «آسترازنکا» درباره عوارض این واکسن؛ ۵۰ قربانی شکایت کردند
  • ناپدیدشدن هزاران پناهجو که قرار است به رواندا فرستاده شوند
  • قانون ضد مهاجرتی سوناک عامل تنش در روابط دوبلین-لندن
  • لندن و تجهیز اوکراین برای جنگ بهاره پیش از انتخابات انگلیس
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟