Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@03:47:54 GMT

یک هزار و ۵۰۰ خانه روستایی در سطح کشور فعال است

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۶۵۳۹۵

یک هزار و ۵۰۰ خانه روستایی در سطح کشور فعال است

" سینا کلهر "‌جمعه در آیین تجهیز ۲۲ خانه ورزش روستایی استان مرکزی افزود: باید بسترسازی لازم برای افتخار آفرینی نوجوانان و جوانان روستایی و عشایر در قالب تیم‌های ملی فراهم شود.

وی ادامه داد: اعتقاد داریم درب خانه‌های ورزش روستایی باید به روی اهالی روستا باز باشد و در راستای تحقق این امر به روستاهای مختلف کشور سفر خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلهر تصریح کرد: دولت سیزدهم با برنامه‌ریزی مناسب مسیر حضور استعدادها و پتانسیل‌های ورزش روستایی در تیم‌های ملی را هموارتر خواهد کرد. 

وی گفت: دهیارانی که در حوزه ارائه خدمات ورزشی به روستاییان موفق عمل کنند، اعتبار ویژه تخصیص داده می‌شود.

 رئیس فدراسیون ورزش روستایی و عشایری نیز در این آیین گفت: نخستین دوره المپیاد ورزش خانه‌های روستایی و سازمان لیگ ورزش‌های سنتی در کشور راه اندازی شده است.

" تقی امیری خراسانی" توضیح داد: اکنون ۲۲ تیم در قالب باشگاهی در لیگ روستایی حضور دارند.

وی بیان کرد: تجهیز خانه‌های ورزش  و توسعه سرانه ورزش روستایی کشور پس از انقلاب تغییر فاحشی دارد.

خراسانی افزود: نخستین دوره المپیاد ورزش خانه روستایی پیش بینی شده و امید است سال آینده شاهد برگزاری لیگ‌های یک و ۲ باشیم .

برچسب‌ها فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی جشنواره ملی روستایی و عشایری اراک استان مرکزی خانه ورزرش روستایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی جشنواره ملی روستایی و عشایری اراک فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی جشنواره ملی روستایی و عشایری اراک استان مرکزی ورزش روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۵۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز عملیات هوشمند و فعال اقتصادی در کشور تشکیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمان گفت: همانگونه که کشور ما در بخش نظامی پیشرفت کرده و می‌تواند عملیات وعده صادق را در یک اعلان رسمی انجام و به نتیجه برساند، باید در بخش اقتصاد نیز در همین تراز قرار گیرد.

وی با اشاره به اهمیت توجه دولت و دولتمردان به عملیات هوشمند و گسترده در بخش سامان دادن به اقتصاد کشور افزود: دولت، بانک مرکزی، وزارت امور خارجه و اقتصاد و بخش خصوصی باید در کنار هم قرار گیرند تا بتوانند اقدامات روشن و نقطه زن در داخل کشور علیه سوداگران اقتصادی و علیه دشمنان خارجی عملیاتی کنند.

وی گفت: باید با تشکیل مرکز عملیات هوشمند و فعال اقتصادی در کشور، رنج چند ساله تورم و کاهش ارزش پول ملی را به پایان رساند.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه امروز خیابان‌های آمریکا و اروپا پر از نسلی است که آماده قیام همه جانبه برای دفاع از مظلوم هستند تصریح کرد: امروز نتیجه نامه رهبری به جوانان اروپا به نتیجه رسیده و جنبش دانشجویی با به دست گرفتن پرچم دفاع از مظلوم باعث شده دانشگاه‌های اروپا و آمریکا به دفاع از فلسطین قیام کنند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی افزود: درست است که فلسطین و غزه زیر آتش قرار گرفته و تاکنون در این منطقه ۱۰۰ هزار شهید و مجروح تقدیم جهان اسلام شده است، اما دنیا باید خود را برای تحولات بزرگی که در آینده نزدیک اتفاق می‌افتاد و نتیجه آن به رسمیت شناختن کشور فلسطین خواهد بود آماده کند.

کد خبر 6095662

دیگر خبرها

  • فعال کردن مراکز اقتصادی وداشتن مرکز هوشمند
  • فعال کردن مراکز اقتصادی وداشتن مرکزهوشمند
  • بیش از ۱۸۷ واحد صنعتی نیمه فعال و راکد به چرخه تولید بازگشتند
  • مرکز عملیات هوشمند و فعال اقتصادی در کشور تشکیل شود
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور
  • اختصاص۱۳۵ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد
  •  میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد تخصیص یافت
  • حمایت از تحقیقات ریسک‌پذیر و خطرپذیر نخبگان
  • زارع‌پور: بسته اینترنتی ۳۰ گیگابایتی برای معلمان فعال می‌شود
  • مالک استقلال در خانه کشتی رویت شد (عکس)