Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،پنجره زمستانی نقل و انتقالات  بازیکنان فوتبال اروپا از روز اول ژانویه سال ۲۰۲۲ بازگشایی و روز ۳۱ ژانویه بسته خواهد شد. در فاصله چندین هفته مانده به آغاز فصل نقل و انتقالات زمستانی خبر‌های زیادی درباره جا به جایی بازیکنان به گوش می‌رسد.

در این گزارش به مهمترین خبر‌های مربوط به نقل و انتقالات اشاره می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هالند سالانه ۳۰ میلیون پوند دستمزد می‌خواهد

ESPN ادعا می‌کند که ارلینگ هالند ستاره دورتموند به هر تیمی که سال ۲۰۲۲ نقل مکان کند، سالانه ۳۰ میلیون پوند حقوق درخواست خواهد کرد.

منچستریونایتد، رئال مادرید، چلسی، منچسترسیتی و بایرن مونیخ همگی مشتاق جذب مهاجم بروسیا دورتموند هستند که انتظار می‌رود تابستان آینده بوندس لیگا را ترک کند.

بارسلونا دنبال امباپه

باشگاه بارسلونا در نظر دارد کیلیان امباپه هافبک فرانسوی پاری سن ژرمن را از چنگ رئال‌مادرید در آورد.

به گزارش آ اس کیلیان امباپه بازیکن ملی پوش پاری سن ژرمن در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد شد و هنوز قرارداد جدیدی با این تیم امضا نکرده است.
در حالی که از رئال مادرید به عنوان مقصد بعدی این بازیکن نام برده می‌شود بارسلونا معتقد است که می‌تواند این ستاره ۲۲ ساله را از چنگ رئال‌مادرید در آورد.

یورگن کلوپ خواهان تامین خواسته‌های محمد صلاح شد

سرمربی تیم لیورپول به باشگاه فشار می‌آورد تا خواسته‌های محمد صلاح را در قرارداد جدید تامین کند. این بازیکن ۲۹ ساله برای تمدید قرارداد خود خواهان دستمزد بالایی است و حالا کلوپ از سران باشگاه خواسته است این شرایط را بپذیرند تا این ستاره مصری همچنان در مرسی ساید بماند.

فونسکا پیشاپیش گزینه‌های مربیگری نیوکاسل

شانس پائولو فونسکا مربی سابق رم برای نشستن روی نیمکت مربیگری نیوکاسل بیشتر از دیگر گزینه‌ها است.این مربی آماده پذیرش هدایت نیوکاسل است. گرچه هیئت مدیره باشگاه در حال بررسی دیگر هزینه‌ها هستند، اما در این میان شانس سرمربی سابق رم و شاختار بیش از دیگران است.
به گزارش اسکای اسپورت مالکان جدید نیوکاسل پس از اخراج استیو بروس مذاکراتی را با پائولو فونسکا انجام دادنده و ۶ میلیون پوند به او پیشنهاد داده اند.

فونسکا که قرار بود تابستان هدایت تاتنهام را بر عهده بگبرد مایل است خود را در لیگ جزیره بیازماید.

چلسی به دنبال بازگرداندن هازارد

باشگاه چلسی انگلیس قصد دارد ادن هازارد مهاجم سابق خود را از رئال مادرید برگرداند.این مهاجم بلژیکی چلسی را به مقصد لالیگا ترک کرد، اما از وقتی که به رئال پیوست با مصدومیت‌های پیاپی مواجه شد و نتوانست شایستگی خود را به اثبات برساند و حالا ممکن است با بازگشت به تیم سابقش پرونده ناکامی در رئال را ببندد.

ستاره آژاکس در رادار منچسترسیتی

باشگاه منچسترسیتی در نظر دارد آنتونی بازیکن تیم ملی برزیل و باشگاه آژاکس را به خدمت بگیرد.
بازیکن برزیلی آژاکس مورد توجه چندین تیم بزرگ اروپایی از جمله بایرن مونیخ و موناکو قرار گرفته است. بارسا یکی دیگر از مشتریان این بازیکن بود که به نظر می‌رسد توانایی رقابت با باشگاه پپ گواردیولا را نخواهد داشت.

فن دبیک از منچستریونایتد جدا می‌شود

دونی فن دبیک بازیکن هلندی تیم منچستر یونایتد از جمله بازیکنانی است که در پنجره نقل و انتقالات ماه ژانویه این تیم را ترک خواهد کرد. گفته می‌شود این بازیکن به تیم سابق خود یعنی آژاکس آمستردام بازخواهد گشت، اما رومانو خبرنگار سرشناس اسکای این موضوع را تکذیب می‌کند.

آنچلوتی رگیلون را به مادرید باز می‌گرداند

کارلو آنچلوتی سرمربی باشگاه رئال مادرید در نظر دارد سرخیو رگیلون مدافع سابق این تیم را از تاتنهام بازگرداند.

تاتنهام تابستان سال گذشته با ۲۷ میلیون پوند رگیلون را از رئال به خدمت گرفت، اما مادریدی‌ها در قرارداد او بند بازخرید را نیز گنجاندند و حالا آنچلوتی مایل است این بند را فعال کند به خصوص آنکه فلورنتینو پرز رئیس باشگاه معتقد است فروش این بازیکن اشتباه بود.

وضعیت مبهم لاکازت در آرسنال

میکل آرتتا سرمربی آرسنال با وجود تمجید از عملکرد اخیر الکساندر لاکازت مهاجم فرانسوی خود از صحبت صریح درباره آینده این بازیکن در باشگاه خودداری کرد و درباره احتمال تمدید قرارداد او گفت هر چیزی امکان دارد.

قرارداد این مهاجم ۳۰ ساله با آرسنال تابستان آینده به پایان می‌رسد و او می‌تواند در ماه ژانویه با تیم‌های دیگر وارد مذاکره شود و به صورت بازیکن آزاد در پایان فصل آرسنال را ترک کند.

تمایل مارتینز برای هدایت نیوکاسل

بر اساس گزارش سان، روبرتو مارتینز، سرمربی سابق اورتون علاقمند به بازگشت به لیگ برتر برای هدایت نیوکاسل است.

نام مارک اورمارس نیز به عنوان مدیر فوتبال در نیوکاسل یونایتد مطرح شد.

بیشتر بخوانید

جانشین مسی، در بارسلونا خواهد ماند تازه‌ترین خبر‌ها از نقل و انتقالات بازیکنان فوتبال اروپا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش نقل و انتقالات کیلیان امباپه نقل و انتقالات رئال مادرید میلیون پوند خبر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۵۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل منچسترسیتی (2016/5/4) / فیلم

8 سال از نبرد رئال مادرید و منچسترسیتی در سانتیاگو برنابئو گذشت.

دانلود (31.3MB)

دیگر خبرها

  • رئال مادرید - بایرن مونیخ دو رقیب همیشگی در اروپا؛ مروری بر تقابل های اخیر دو تیم
  • برتری 2-1 یوونتوس مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 5 می، 2015) / فیلم
  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • پاکو خنتو، اسطوره‌ای که به تنهایی از اتلتیکو مادرید جام لالیگا برده است!
  • فقط دو ستاره آنچلوتی پنجاه جام دارند!
  • جشن بازیکنان رئال مادرید در رختکن پس از قهرمانی در لالیگا / فیلم
  • وقتی کارلو آنچلوتی به حلقه شادی و جشن قهرمانی بازیکنان رئال مادرید اضافه می‌شود! / فیلم
  • پرافتخارترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید؛ ناچو و مودریچ به صدر رسیدند
  • توماس توخل: وقتی به اندازه کافی بازیکن ندارد، نمی‌توانید از ترکیب دوم استفاده کنید
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل منچسترسیتی (2016/5/4) / فیلم