Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال سایپا تهران گفت: این فصل هدف دیگری را دنبال خواهیم کرد.

ناصر شهنازی، سرمربی تیم والیبال سایپا تهران، درباره آخرین شرایط نارنجی‌پوشان در آستانه آغاز به کار فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: فکر می‌کنم امسال جذابیت بیشتری نسبت به دوره‌های قبل داشته چون که تیم‌ها اکثرا به موقع یارگیری و تمرینات خود را هم زودتر از همیشه شروع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ما هم جزو تیم‌هایی بود که زودتر از رقبا یارگیری کرد و تمرینات را هم بلافاصله بعد از این که تیم بسته شد آغاز کردیم اما این فصل سایپا با اهداف جدید در رقابت‌های لیگ حاضر خواهد شد‌.

او افزود: اهداف ما براساس بودجه تیم است، این فصل بودجه خیلی محدودی داشتیم شاید اگر مقایسه کنیم جزو تیم یازدهم جدول از حیث بودجه خواهیم بود اما در عوض جوان‌گرایی کردیم و بازیکنان با انگیزه به تیم تزریق شدند. بنابراین این فصل تصمیم و هدفی برای قهرمانی نداریم. بازی اول‌مان با پیکان است که تیم بسیار خوبی است و هدایت آن برعهده پیمان اکبری از مربیان خوب والیبال است و به نظر می‌رسد برعکس ما برای قهرمانی بسته شده بنابراین دو تیم با دو شرایط متفاوت و اهداف متفاوت مقابل هم قرار می‌گیرند که بی‌تردید بازی جذابی می‌تواند باشد.

شهنازی در مورد تک بازی شدن بازی فینال گفت: به نظرم این‌گونه تصمیمات باید بر اساس یک خرد جمعی باشد نه اینکه فدراسیون و سازمان لیگ بدون مشورت با باشگاه‌ها این قانون را به بازی‌ها اضافه کنند. درست است که لیگ کمی دیر برگزار می‌شود و فرصت محدود است اما باید منافع باشگاه‌ ها نیز در نظر گرفته شود. حالا تیم سایپا برنامه‌ای برای قهرمانی ندارد، اسپانسر ندارد، تماشاگر ندارد ولی تیم‌های شهرستانی به این سادگی نیست و ممکن است در گرفتن اسپانسر و موارد دیگر به مشکل بخورند.

انتهای پیام/ 3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سایپا لیگ برتر برنا بودجه جدول والیبال بازی سازمان لیگ قانون ناصر شهنازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۵۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ قهرمانان زنان اروپا؛ تقابل بارسلونا و لیون در فینال

فینال فصل 22-2021 تکرار می شود.

به گزارش طرفداری، تیم زنان بارسلونا برای چهارمین سال متوالی راهی فینال لیگ قهرمانان زنان اروپا شد و این فرصت را دارد تا انتقام شکست مقابل لیون در فینال دو سال قبل را دارد.

در نیمه نهایی لیگ قهرمانان زنان اروپا در فصل 24-2023، بارسلونا به مصاف چلسی رفت و پس از شکست 1-0 در بازی رفت در خانه، در بازی برگشت در انگلیس به پیروزی 2-0 دست یافت تا با حذف چلسی راهی فینال شود. از سوی دیگر لیون که در بازی رفت مقابل پاری سن ژرمن به پیروزی 3-2 دست یافته بود، در بازی برگشت نیز امروز رقیب خود را با نتیجه 2-1 شکست داد تا با پیروزی مجموع 5-3 دیگر فینالیست این دوره از رقابت ها باشد.

تقابل بارسلونا و لیون در فینال لیگ قهرمانان زنان اروپا، یادآور تقابل این دو تیم در فینال فصل 22-2021 است که در آن، لیون با نتیجه 3-1 بارسلونا را شکست داد و مانع تکرار قهرمانی این تیم شد. بارسلونا که فصل پیش دومین قهرمانی تاریخ خود در لیگ قهرمانان زنان اروپا را کسب کرد، امیدوار است بتواند انتقام آن فینال را از پرافتخارترین تیم تاریخ رقابت ها بگیرد و برای دومین سال متوالی قهرمان شود. در حال حاضر لیون با 8 قهرمانی و 2 نایب قهرمانی، پرافتخارترین تیم در لیگ قهرمانان زنان اروپاست. بارسلونا 2 قهرمانی و 2 نایب قهرمانی در کارنامه دارد که همه آن ها مربوط به چهار دوره اخیر است. باید دید کدام یک به تعداد قهرمانی های خود اضافه می کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • لیگ قهرمانان زنان اروپا؛ تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا | تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • گل‌های تیم ملی فوتسال ایران به تایلند در فینال قهرمانی آسیا
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و تایلند ‌در فینال جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ۳ و آنلاین
  • آلگری: اهداف یوونتوس مهم‌تر از آینده من است
  • با صعود به فینال برند ایران حفظ شد/ قهرمانی نیاز فوتسال ایران است
  • شمسایی: تمام تمرکز ما روی بازی با تایلند است/ با کمترین اشتباه نمایش خوبی ارائه می‌کنیم
  • ملوان به جام حذفی رفت
  • ببینید | خلاصه بازی ملوان ۲ - سایپا ۱
  • پسران یک قدم تا فینال/ دختران در آستانه قهرمانی