Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-01@23:28:45 GMT

گلایه های گروسی از ایران

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۶۷۰۸۸

گلایه های گروسی از ایران

دویچه وله نوشت: مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در سفر به واشنگتن به تشریح آخرین تحولات مربوط به پرونده هسته‌ای ایران پرداخت. رافائل گروسی گلایه کرد که جمهوری اسلامی همچنان از دسترسی بازرسان به تاسیسات هسته‌ای جلوگیری می‌کند.

رافائل گروسی در نشستی در اندیشکده استیمسون در واشنگتن با اشاره به این که ایران همچنان به بازرسان آژانس اجازه انجام وظایف نظارتی‌شان را نمی‌دهد از قدرت‌های جهانی خواست این اقدام را محکوم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشور‌های غربی در ماه‌های گذشته به خاطر به خطر نیفتادن مذاکرات احیای برجام در وین از محکوم کردن صریح جمهوری اسلامی در شورای حکام آژانس خودداری کرده‌اند.

مذاکرات وین با حضور نمایندگان ایران و پنج کشور باقیمانده در توافق هسته‌ای انجام شد و آمریکا برای نخستین بار پس از خروج از توافق در اردیبهشت ۱۳۹۷ به صورت غیرمستقیم با آن مشارکت می‌کند.

گروسی در اندیشکده استیمسون در پاسخ به پرسشی درباره فعالیت‌های مخفی هسته‌ای جمهوری اسلامی تاکید کرد که در این زمینه اطلاعاتی ندارد و همچنین شواهدی که خلاف آن را هم ثابت کند نیز در اختیار او نیست.

منبع: فرارو

کلیدواژه: رافائل گروسی هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۷۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروسی هفته آینده به ایران سفر می‌کند

مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی هفته آینده به منظور شرکت در اولین کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای ایران که در اصفهان برگزار می‌شود، به ایران سفر می‌کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی اعلام کرد، رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی هفته آینده به منظور شرکت در اولین کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای ایران که در اصفهان برگزار می‌شود، به ایران سفر می‌کند. 

کمالوندی همچنین اعلام کرد که قرار است در این سفر گروسی در خصوص مسائل هسته‌ای ایران با برخی از مقامات جمهوری اسلامی ایران رایزنی داشته باشد. 

اولین کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای روز دوشنبه الی چهارشنبه هفته آینده در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

گروسی: به‌زودی به ایران سفر می‌کنم

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان به بورل: همکاری آژانس و ایران در مسیر خوب قرار دارد/ از سفر گروسی مدیر کل آژانس اتمی به ایران استقبال می‌کنیم
  • تلاش برای رفع ابهام‌ها و اجرای کامل توافق اسفند ۱۴۰۱
  • حضور ۱۳۰ بازرس آژانس در ایران
  • اسلامی: گروسی به ایران می‌آید
  • اسلامی: ۱۳۰ بازرس آژانس مجاز به حضور در ایران هستند/ گروسی به ایران می‌آید
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • اسلامی: بیش از ۱۳۰ بازرس آژانس مجازند در ایران حضور داشته باشند
  • «رافائل گروسی» به ایران سفر می کند
  • گروسی هفته آینده به ایران سفر می‌کند