Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@03:25:53 GMT

پلمب پنج دستگاه آسانسور غیر استاندارد در لرستان

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۰۱۳۶

پلمب پنج دستگاه آسانسور غیر استاندارد در لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل استاندارد لرستان از پلمب پنج دستگاه آسانسور غیر استاندارد در دو دستگاه دولتی، دو مرکز تجاری و یک مرکز پزشکی طی هفته گذشته خبر داد.

مرضیه قنبریان گفت: در راستای حفظ ایمنی و سلامت شهروندان، پیرو بازرسی‌های مستمر انجام شده توسط کارشناسان این اداره کل از آسانسورهای مراکز دولتی و تجاری، به دلیل عدم استانداردسازی و بی توجهی به تذکرات مکرر کارشناسان استاندارد، پنج دستگاه آسانسور غیراستاندارد در شهرستان های بروجرد و خرم آباد پلمب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تاییدیه‌های تمدید تاییدیه ایمنی کیفیت آسانسور، مسئولیت حوادث و سوانح  احتمالی به عهده مالکین و مدیران ساختمان‌های دارای آسانسور و شرکت طرف قرارداد سرویس و نگهداری آسانسور مربوطه خواهد بود.

مدیرکل استاندارد استان اظهار کرد: عقد قرارداد نصب و راه‌اندازی و همچنین سرویس و نگهداری آسانسور تنها با شرکت‌های معتبر و دارنده پروانه طراحی مونتاژ آسانسور از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مجاز است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی لرستان بروجرد استاندارد آسانسور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۰۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد آبرسانی در ۱۲۵ روستای لرستان

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت:طرح جهاد آبرسانی  لرستان برای آبرسانی به ۱۲۵ روستای استان با پیشرفت ۷۰ درصد در حال انجام است .
یاسر اکبریان افزود:با اجرای طرح آبرسانی،۱۲۵ روستای لرستان با جمعیتی معادل ۷۱ هزار نفر تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان قرار خواهند گرفت.
مدیرعامل آبفای لرستان گفت: همچنین ۷۰ روستای لرستان در قالب طرح جهاد آبرسانی انجام شده است و مابقی روستاها تا پایان دولت سیزدهم انجام می‌شود.
اکبریان افزود: با پیگیری های انجام شده در وزارت نیرو و شرکت مهندسی آبفای کشور تلاش خواهیم کرد تعداد روستاهای برخوردار از این طرح را افزایش دهیم که پیش بینی  می شود در مجموع این روستاها به ۳۰۰ مورد برسد.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: قرار داد مرحله ی دوم طرح جهاد آبرسانی لرستان به زودی نهایی می‌شود‌.

دیگر خبرها

  • ۶۶ حادثه درپی طوفان تندری در سبزوار
  • معلمان نمونه لرستان تجلیل شدند
  • مرکز نگهداری معتادان متجاهر از نیازهای اساسی استان ایلام است
  • ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان کشف شد
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است
  • کشف ۳۷ دستگاه گاز صفحه‌ای قاچاق در لرستان
  • جهاد آبرسانی در ۱۲۵ روستای لرستان
  • آگهی‌های هرزنگاری دیپ فیک در گوگل ممنوع می‌شوند
  • تالار افلاک خرم آباد به علت تیراندازی‌ در مجالس عروسی پلمب شد