Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-02@12:53:16 GMT

تله ای که سرمربی آبی ها در آن افتاد !

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۰۵۲۹

تله ای که سرمربی آبی ها در آن افتاد !

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ارلینگ هالند همچنان به درخشش خود در پیراهن تیم فوتبال بروسیا دورتموند ادامه می‌دهد و با این که این فصل چند بازی را به دلیل مصدومیت از دست داده و شب گذشته نیز بار دیگر اعلام کرد قادر به همراهی تیمش در چند هفته پیش رو نخواهد بود اما همچنان بسیاری از باشگاه‌های برتر اروپایی شرایطش را زیر نظر دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توماس توخل چند روز قبل مدعی شده بود که مدیران چلسی مذاکراتی را با سران باشگاه دورتموند انجام داده و در تلاش هستند تا پیشنهادی را برای جذب این بازیکن نروژی ارائه دهند.

با این حال به نظر می‌رسد که این مربی چندان از اظهاراتش راضی نیست و می‌گوید که این صحبت‌ها چندان جدی نبود و برداشت اشتباهی از آن صورت گرفته است.

 

توماس توخل در این باره اظهار داشت:

« من در تله افتادم. جایزه‌ای در آلمان دریافت کردم که از طرف یک روزنامه اهدا می‌شد. آنها این جایزه را به من دادند و سوالی از من درباره یک بازیکن پرسیدند. معمولا هرگز درباره دیگر بازیکنان صحبت نمی‌کنم چون این کار را دوست ندارم. ما شوخی‌هایی در این باره انجام دادیم و من باید بهتر حرف می‌زدم.»

این مربی آلمانی اضافه کرد:

« چون درباره این موضوع شوخی کردم و سعی کردم رفتار خوبی پس از دریافت این جایزه داشته باشم و گفتم که به دنبال یک مهاجم دیگر در کنار روملو لوکاکو هستیم، باعث شد که بقیه فکر کنند ما پیشنهادی برای جذب هالند ارائه کرده‌ایم. تمام مسئله همین بود اما من باید رفتار بهتری از خودم نشان می‌دادم و با هوشمندی صحبت می‌کردم.»

با توجه به قهرمانی چلسی در رقابت‌های لیگ قهرمانان فصل گذشته و عملکرد خوبی که در این فصل در لیگ قهرمانان و لیگ برتر به نمایش گذاشته‌اند، احتمال دارد که این تیم نیز یکی از مقاصد احتمالی هالند در فصل آینده باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بروسیا دورتموند توماس توخل چلسی ارلینگ هالند بروسیا دورتموند توماس توخل چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۰۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواد نکونام: خوشحالم مالکان جدید خیلی زود فهمیدند چه کسانی مخل آسایش استقلال هستند

طرفداری| سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص اتفاقات اخیر این باشگاه صحبت کرد.

جواد نکونام سرمربی استقلال در واکنش به اتفاقات این باشگاه، گفت:

یک روز به یادماندنی برای باشگاه استقلال خواهد بود. شاید هم یک هفته به یادماندنی. بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس، اتفاق مهم دیگری نیز با درایت علی عسگری و شهریاری برای استقلال رقم خورد و تصور می‌کنم استقلال به ساحل آرامش خواهد رسید. از داستان‌های امسال هر چه بگویم کم گفتم. عده‌ای همه کار کردند استقلال نتیجه نگیرد. اجازه ندادند بازیکنان مورد نظر جذب شود. اتفاق هایی برای استقلال افتاد که اصلا خوب نبود و باعث شدند هوادار یک فصل اذیت شود و استرس بکشد. با تصمیمی که گرفته شد، استقلال به ساحل آرامش رسید ولی باید مراقب باشیم. هواداران هوشیار باشند که عده‌ای دوست ندارند استقلال قهرمان شود.

سرمربی استقلال اضافه کرد:

وقتی این خبر در هواپیمای تیم اعلام شد، همه تیم خوشحال شدند چون همه امسال اذیت شدند. فعلا نمی خواهم زیاد در این باره حرف بزنم. به زودی با هواداران درباره بلاهایی که در یک سال گذشته سر من، تیم و هواداران آوردند صحبت می‌کنم. الان فقط و فقط تمرکزمان روی موفقیت تیم است. با وجود کم و کاستی‌ها تا لحظه آخر برای استقلال خواهیم جنگید. فقط خوشحالم مالکان جدید خیلی زود فهمیدند چه کسانی مخل آسایش استقلال هستند و می خواهند آرامش را بر هم بزنند.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • جواد نکونام: خوشحالم مالکان جدید خیلی زود فهمیدند چه کسانی مخل آسایش استقلال هستند
  • مورایس: به سود استقلال بازی کردیم!
  • گل‌محمدی، احتمالا سرمربی جدید تراکتور/ جواد نکونام از سبک کی‌روش تقلید می‌کند
  • اوسمار انگیزه نورافکن را دو چندان کرد 
  • اوسمار انگیزه نورافکن را دو چندان کرد
  • کاهش انگیزه علت امتیاز نگرفتن پیکان است
  • نویدکیا: چه زمانی گفتم کار خارق‌العاده‌ای کردم؟ شما خودتان را ناراحت نکنید!
  • پیام ترسناک هالند: آماده حمله هستم!
  • تعجب بایرن مونیخ از اولی هونس؛ چرا در این مقطع حساس آن حرف‌ها را به توخل زدی؟
  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!