Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دادگستری بستان آباد بر امنیت غذایی مردم با افزایش نظارت از تولید تا عرضه تأکید کرد.

خبرگزاری میزان - محمدباقر فتحی رییس دادگستری شهرستان بستان آباد در دیدار با نوشهری رئیس دامپزشکی شهرستان و معاونان وی با اشاره به ضرورت تأمین امنیت غذایی مردم به عنوان رکن اصلی جامعه سالم گفت: نظارت بر عرضه غذای سالم از مرحله تولید تا عرضه محصولات غذایی می‌تواند در رسیدن به این امر مهم مؤثر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: قطعاً اینکه دام و طیور تا رسیدن به مرحله ذبح و عرضه در بازار مصرف از چه چیز تغذیه می‌کنند مهم است لذا باید در زمان تولید و نگهداری دام و طیور نیز به نحوه نگهداری آن‌ها نظارت شود.

بیشتر بخوانید: تاکید دادستان مرکز آذربایجان شرقی بر کوتاه کردن دست افراد سودجو در راستای دفاع از امنیت غذایی کشور

رییس دادگستری بستان آباد در ادامه خواستار نظارت بر بازار‌های محلی عرضه دام و طیور در منطقه شد و گفت: اکیپ‌هایی از دامپزشکی در هفته بازار‌ها و مراکز خرید و فروش دام مستقر شوند تا بر نحوه عرضه و کیفیت دام‌های عرضه شده در بازار نظارت نمایند.

در این دیدار نوشهری رییس دامپزشکی شهرستان بستان آباد نیز با تقدیر از حمایت‌های دستگاه قضایی شهرستان از فعالیت‌های دامپزشکی، گزارشی از اقدامات و برنامه‌های خود ارائه کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: رییس دادگستری بستان آباد امنیت غذایی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رییس دادگستری بستان آباد امنیت غذایی رییس دادگستری بستان آباد امنیت غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۰۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس کل دادگستری قزوین منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین علی مصطفوی‌نیا را به سِمت ریاست کل دادگستری استان قزوین و ریاست شعبه اول دادگاه تجدیدنظر این استان منصوب کرد.

کد خبر 6091211

دیگر خبرها

  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • محصولات داخلی قابل عرضه در بازار داخلی و خارجی است
  • اثرگذاری دانشگاه در کاهش آسیب های اجتماعی با تولید مقالات علمی
  • حضور ۱۰ شرکت تولیدی کشاورزی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • نرخ رهن در بازار مسکن؛ رهن کامل در عبدل آباد با ۶۰۰ میلیون تومان
  • بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • رییس کل دادگستری قزوین منصوب شد